Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wannabe Thundershirt
  • #1   12. dec 2015 det skulle iflg. Fb være en ide fra Københavns Dyrehospital

• #2   12. dec 2015 Jeg tror nok at jeg har en liggende et eller andet sted til låns, hvis nogen har brug for en i labrador STOR størrelse.

• #4   12. dec 2015 De trykker på nogle bestemte punkter på rygraden som virker beroligende på en stresset hund smiley

• #5   12. dec 2015 skulle have haft dette med, det er teksten der står ved opslaget :

" Wrap af hunden, blandt andet kendt fra Thundershirt, er det der kaldes TTouch teknik, oprindeligt opfundet af Linda Tellington. Thundershirt er rigtig effektiv, blandt andet ved angst for fyrværkeri og skud.
    Men man kan faktisk lave sin egen form for wrap. Ved at have et fast pres på hunden, kan en wrap berolige og give tryghed. Det er da forsøget værd "

• #6   14. dec 2015 Den wrap har været kendt i '100 år'. Thundershirten er inspireret af den. Thundershirten er dog lidt nemmere at have med at gøre, da de færreste er klar over hvor meget man rent faktisk skal stramme den wrap for at den virker smiley
    Stormy var meget skudræd og jeg brugte Thundershirten som led i træning i at lære at skyderi var OK. Den virkede langt bedre end CDen med skud på. Den træningsplads jeg træner med Perle på ligger lige ved siden af en skydebane. Med Thundershirten på kunne Stormy sidde roligt i bilen lige ved siden af skydebanen og spise godbidder mens de skød på skydebanen. Før vi fik den ville han ikke spise godbidderne, hvis vi var kommet lidt for tæt på skydebanen. Nytårsaften var han rolig og viste kun en lille smule utryghed da skyderiet var på sit højeste. Men ikke mere end at han gerne ville have godbidder. Så et eller andet kan det med at pakke hunden ind i noget stramt selvom det godt kan virke lidt hokus pokus agtigt smiley

Kommentér på:
wannabe Thundershirt

Annonce