{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Et sidste farvel :( {{forumTopicSubject}}

D. 3 december mistede jeg min bedste lillemand alt for tidligt smiley

Det har været helt utroligt hårdt, og jeg savner ham hverdag.

Vi var på vej ud og kører scooter som altid. Han hoppede troligt og glædeligt op i tasken.

Vi kører men efter nogle få minutter mærker jeg mærkelige slag på min skulder. Jeg kigger ned på Bamse, som ligner en der er ved at blive kvalt. Jeg prøver panisk mens jeg kører at få hans halsbånd af, da jeg troede det måske havde viklet sig ind i et eller andet i tasken. Men jeg kunne mærke at det slet ikke sad fast.
Jeg kommer hurtigt ind til siden. Flår tasken af og får Bamse ud.
Nu ligger hans i vejsiden og gisper og har mærkelige kramper. Han bider ud efter mig da jeg får hans halsbånd af. Jeg kan se på ham at han ikke rigtig kan se. Jeg prøver at tale beroligende mens jeg ringer til min veninde TUDENDE og beder hende komme og hente mig og Bamse NU. Hun reagerede ved at sige at hun kom med det samme. Efter 5 min stopper kramperne, som fik ham til at urinere og bide mig. Han virkede til ikke rigtigt at kunne få luft heller. Han havde stadig ikke styr på kroppen, og snuste rigtig meget. Virkede også somom synet var væk. Han reagerede dog 100% på min stemme. Jeg måtte holde ham da han som sagt ikke kunne stå på hans ben, og han skulle snuse og "se" enhver form for bevægelse an.

Ude hos dyrlægen blev han mere eller mindre aflivet med det samme. Da dyrlægen var 100% at det måtte være en eller anden form for hjerneblødning. På dette tidspunkt virkede han stadig ikke som om han kunne se, eller genkende ting.

Han søgte mig hele tiden og faldt i søvn i mine arme.

Men hold nu kæft det gør ondt helt inden i smiley
Jeg fik ham med hjem og fik ham begravet i min søster have.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et sidste farvel :(
Kommentér på:
Et sidste farvel :(

Annonce