{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.728 visninger | Oprettet:

Et sidste farvel.. {{forumTopicSubject}}

Min dejlige Tasso, du blev 13 år gammel, du havde et liv fyldt med glæde og leg - masser af mad smiley Du har løbet efter alle bolde du kunne, spist alle de lækre rester du ønskede, puttet din våde næse mod os utallige gange, gået alle de ture du orkede.. Ja, du har levet et godt liv.. Vi har elsket hvert minut med dig.

Hele dagen var så underlig langsom, som om du vidste hvad der skulle ske.. Du fik din sidste aftensmad, en masse godbidder og din sidste gåtur.. Du virkede så glad og tilfreds. Kl 17:50 åndede du så ud for sidste gang, dit lille hjerte hamrede en sidste gang.

Du sluttede dit liv værdigt, mens du stadig havde et glimt af leg og unghund i dine mørkebrune øjne. Du havde så mange gode år tilbage, desværre stod dine hofter af, efter mange år med hofteproblemer.
Det hele foregik stille og roligt hjemme hos min mor på dit yndlingstæppe fyldt med dem du elsker mest smiley Du blev fodret med de bedste godbidder og dem du elsker sad omkring dig.
Intet gik galt og alt var smukt og lige i din ånd. Du spiste dine yndlingsgodbidder mens du roligt faldt i søvn..
En time sad vi med dig, græd, kyssede og krammede dig.. Et sidste kys, et sidste kram..
Tasso, vi håber du får en dejlig rejse og at du er et sted med masser af kærlighed smiley Vi savner dig sådan og kan ikke stoppe med at græde, du var vores et og alt - må du finde fred smiley

Please, nogen fortæl mig/os at det bliver nemmere.. Lige nu er alt bare kaos og uforståeligt. Han fyldte så meget, både fysisk og psykisk. Alt er bare rodet.. Vi vil bare gerne have vores lille vuf tilbage smiley

Tak fordi I ville læse med.. Betyder meget.

I've heard it said
That they come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led
To those who help us most to grow
If we let them
And we help them in return
Well, I don't know if I believe that's true
But I know I'm who I am today
Because I knew you...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et sidste farvel..
  • #2   13. aug 2016 ...... Det Isabelle sagde smiley

    God rejse over regnbuen smukke hund smiley


  • #4   13. aug 2016 Jeg blev godt nok rørt af at læse dit indlæg, hvor er det smukt skrevet smiley RIP

    Som de andre siger, så bliver det nemmere og nemmere. Queenie blev aflivet for snart tre år siden. Jeg savner hende stadig, men jeg bliver ikke længere ked af det, når jeg tænker på hende.


  • #5   13. aug 2016 Et godt liv og en smuk afsked smiley . Det gør så ondt , at nå dertil. Savnet vil være stort , men i vil komme videre - med en masse smukke minder i bagagen.

  • #6   13. aug 2016 smiley smiley Tager lige en tudetur ovenpå dit indlæg smiley
    Vil bare sige at det gør mig ondt smiley græd og snak om Tasso-giv dig selv "lov" til det,det letter med tiden smiley smiley
    Mistede selv min elskede lille hund i Marts smiley
    Det første døgn følte jeg at jeg bare havde afleveret hende et sted og snart kunne hente hende igen,sorgen ramte mig hårdt et døgn efter,der gik det op for mig at Sally var væk for altid smiley jeg tror aldrig at jeg har været så ked af det før,kunne slet ikke stoppe med at græde,om et par dage er det 5 mdr siden,nu kan jeg kigge på billeder af hende uden at begynde at græde,videoerne tør jeg ikke kigge igennem endnu smiley
    Stort kram herfra og sov sødt Tasso smiley smiley


  • #7   13. aug 2016 Av mit hjerte smiley

    Sov sødt smukke dreng smiley
    Kram til jer smiley


  • #8   13. aug 2016 Så smukt skrevet ,samt smuk afsked til en elsket hund
    Mange takker til jer smiley R I P Smukke hund smiley


  • #9   13. aug 2016 Kan SÅ meget sætte mig ind hvordan du har det lige nu! Sad selv og ville oprette et emne ang. sorg og om det nogensinde går væk igen. Vi måtte sige farvel til vores dejlige Tyson i onsdags. Det var også derhjemme og helt stille og roligt. Han blev 14 år og det var hans gigt der gjorde at han ikke kunne mere.
    Jeg bor ikke hjemme mere, så ser/så ham ikke til hverdag, men fik ham i fødselsdagsgave da jeg blev 12 - er 25 i dag - men for pokker hvor gør det bare ondt! Har lyst til at tude hele tiden og føler bare at verden er gået i stå. Jeg ved at det nok skal blive bedre, men det er godt nok hårdt smiley


  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

    Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #10   13. aug 2016 Det bliver nemmere. Da jeg sagde farvel til Felix, men bedsteste ven gennem 15 år gik jeg fuldstændigt i sort. Men hver dag gør det lidt nemmere at tænke på alle de gode minder man har med dem, og smerten fortager ligeså stille.

    Jeg er frygtelig ked af jeres tab. Ville ønske at hunde levede for evigt! Bare husk på at smerten kun er der fordi den kæmpe kærlighed man har til sin følgesvend er blevet midlertidigt hjemløs.


  • #11   13. aug 2016 Fik lige et flashback til da jeg sad i samme situation, med Shaggie i mit skød. Det bliver nemmere, det lover jeg.

    Savnet forsvinder aldrig, og jeg lammes stadigvæk af en mavepuster af savn og sorg, i ny og næ. Men jeg ved inderst inde at det var den bedste beslutning. Og det er det, der i sidste ende er den største trøst. At vide, at man ikke bare gjorde det godt - men det bedste. < 3

    Kæmpe knus og næsedut fra Milo og mig < 3


  • #12   13. aug 2016 Tusind tak for jeres søde ord.. Jeg ved det bliver nemmere, men puhaaa det er svært at se lige nu smiley Vi savner ham alle så meget og synes stadig vi kan høre ham gø, snorke og bevæge sig..

    Men det er rart at vide at det bliver nemmere.. Selvom det ikke virker sådan, tak til alle Jer dejlige mennesker, det hjælper at læse.


  • #13   13. aug 2016 Det vil man gøre lige i starten. Og specielt hvis hjemmet er helt tomt efterfølgende tror jeg. Vi skulle kort tid efter passe mine svigerforældres tæve. Det hjalp lidt på tomrummet smiley

  • #14   13. aug 2016 Lige det med tomheden ramte også mig hårdt. Jeg boede på det tidspunkt ikke sammen med min kæreste, så jeg kunne heldigvis tage om til ham at være. Det gjorde det hele meget nemmere.

  • #16   13. aug 2016 Det er forfærdeligt at sige farvel til sin elskede hund..og selvom den er gammel og man ved hvad der venter.man kan aldrig helt forberede sig på smerten..føler med dig , var selv det samme igennem for 4 uger siden. Græder stadig hver dag..
    Kan anbefale dig at låne bogen - farvel til en ven- af Anders hallgren..
    Der er et smukt digt deri du lige får med på vejen..
    Sov sødt lille hund..


    profilbillede
  • #17   13. aug 2016 Det gør mig ondt smiley

    RIP Tasso


  • #19   14. aug 2016 Puha, man bliver helt ked. Føler med dig. Er sikker på at han var elsket højt gennem hele livet smiley

  • #20   14. aug 2016 Føler med dig .
    I dag for præcis et år siden sagde jeg farvel til min Angel. Det er ikke til at forstå det er så længe siden. Jeg husker tydeligt den meget tomme følelse jeg sad med efterfølgende.
    Du skal give dig selv lov til at græde, lad tårerne få frit løb, når de presser på.

    Jeg græd meget. Det hænder stadig at jeg græder specielt i svære perioder, hvor min Angel netop ville være kommet, med et trøstede slik på kinden og en logrende hale.
    Efterhånden som tiden går vil du huske mere på de gode stunder i har haft sammen, end noget andet. Du vil huske hvordan Tasso fik der til at smile, fik der til at grine og var der for dig når du havde brug at blive trøstet.

    Det bliver nemmere med tiden... Men det er SÅ svært og selvom det bliver bedre med tiden, vil det stadig være svært i perioder.

    Jeg føler med dig.


Kommentér på:
Et sidste farvel..

Annonce