8.421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 295 Svar

Efterlysningstråd. Efterlysningstråd.

Folk kan åbenbart ikke finde ud af at bruge snor på deres hunde i øjeblikket så fra nu og et par uger frem vil det myldre med efterlysninger om hunde der er stukket af. Jeg tænkte om det var en ide at samle dem i denne tråd? Så vidt muligt. HUSK at få ejers navn med og et telefonnummer hvor man kan kontakte ejer.
Og så lad os krydse fingre for at ikke ALT for mange hunde må lade livet fordi ejerne er nogle smartass der ikke mener at det er nødvendigt med snor i øjeblikket.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysningstråd.
  • #3   27. dec 2015 Tak Mette
    Jeg ser så først din tråd nu , men en rigtig god ide du der er kommet med
    Så jeg prøver at dele herind , For som du skriver ,smutter der mange hunde NU smiley

• #4   27. dec 2015 EFTERLYSNING
    Berta er stukket af d 26-12-15 kl. ca. 17.10
    Hun er løbet hjemmefra, fra mariegaard i skanderup.
    Hun er en sort blandning af labrador, schefter og slædehund.
    Hun har hvide hår i halen og ved munden.
    Hun har et lysebrunt halsbånd på med et kødben i, med navn og tlf. nr.
    HOLD øje med alle vandhuller og vandløb, da hun kan være blevet overrasket over alt det vand som pludselig er rundomkring.

Tlf. 20314907 el 51906397

profilbillede
  • #5   27. dec 2015 Tjaa den sidste der var efterlyst herinde og blev fundet, den havde da snor på, da den stak af...

Synes til tider vi er lidt for hurtigte til at dømme de ejere til hundene der bliver efterlyst.

Man må da ikke håbe det ender med at folk dårligt tør efterlyse dem herinde...

• #6   27. dec 2015 Jeg mener det kan ske for selv den bedste, at en hund smutter, af den ene eller den anden grund Ja selv for den som mener, de har 100 % kontrol over deres hund Så det er hvad jeg skriver i efterlysninger, når ejer kritiseres

• #8   27. dec 2015 Uhhhh Caroline vi har virkelig brug for hjælp i grupperne ,med at dele til andre efterlysnings grupper
    Så det lyder godt hvis du er på
    Jeg er med i Efterlysning for dyr , På vej hjem fremlysning og efterlysning hele landet Happy dogs Hunde Forsvundne dyr efterlyses Efterlyst dyr alla os som går på jagt og så Øst og nordj. og forskellige grupper fra byer fx Kolding efterlysning osv Men de fleste efterlysninger kommer på Efterlysning for dyr ,hvor vi så deler i de andre grupper ,hvor lige det er i landet Så søg ind i efterlysning for dyr Så er du kommet godt i gang Jeg kan også tilføje dig til gruppen Men det skal du så lige sige Ja til smiley Og er du først med Kommer efterlysningerne helt automatisk på din side ,når en hund er væk Du må også gerne sende mig en venneanmodning, så kan du se alle de efterlyste hunde , da de bliver lagt op på min væg ,og det kan alle mine venner se smiley

• #9   27. dec 2015 D 26 Dec 2015! DELT FOR EN VEN!
    Hej alle venner i 8961 Allingåbro på djursland (Nordkystvejen) igår ved 15 tiden løb vores gammel hund bastian væk og, vi leder og leder . Han lyster hans navn men har nok tabt hans halsbånd men er chippet . Det er en sort labrador og er ved og være lidt gråskægget i ansigtet . Skriv her eller ring hvis i skulle se ham
    EJERENS NR ER 3074 8871 Jeg er ikke ejeren men kender ejeren - DEL DEL DEL
    Der er så ingen billed med

• #10   27. dec 2015 Skal så lige tilføje Caroline, at er der hunde væk i mit område, på en radius på ca 30 km, så er jeg også ude at søge og lede smiley

• #11   27. dec 2015 Jeg skriver ikke at ALLE går uden snor. jeg skriver at der er nogle der mener at de har 100% styr over deres hunde og derfor mener at det er ok at gå uden snor. De glemmer bare de unge som ikke har lært respekt for dyrene og derfor synes at det er SÅ sjovt at smide kanonslag efter dem. Eller knaldperler ind mellem benene på hundene.

De mennesker findes der rigtig mange af hvert år. Og det KAN ikke være så svært at smide en snor på de par uger om året? Men det er selvfølgelig op til folk selv.

I realiteten kan jeg jo blande mig udenom og være ligeglad med hvad folk gør og ikke gør.

• #13   27. dec 2015 Caroline:

Så bare vent til de næste par dage. Så er der lige så mange hunde smiley

• #16   27. dec 2015 Uh Caroline husker jeg ikke smiley

• #24   28. dec 2015 Bertha fra Lunderskov er heldigvis hjemme igen

• #25   28. dec 2015 Ny ankommet til DK
    EFTERLYSNING HASTER Anna er løber væk fra elvergårdsvej i Rødovre vær sød at kigge i haver udhuse Hun er en forsigtig hund mangler noget af venstre ørespids og har hul i højre ørespids. Kan kontaktes på 25720772

profilbillede
  • #26   28. dec 2015 4690 Haslev Hunden hedder Felix
    EFTERLYSNING - EFTERLYSNING!!!
    Bortløben hund: i går eftermiddags løb vores elskede sorte labrador (Hanhund - 2½ år, af racen Formel 1) væk fra adressen Egedevej 179, 4690 Haslev. HVis du ser ham så kontakt Lone på 21441530. Del gerne.

profilbillede
  • #27   28. dec 2015 6360 Tinglev

Art: Hund
    Race: Chihuahua
    Køn: Hun
    Alder: 1 år og 3 måneder
    Mærkning: Chipmærke - 276094500224141
    Forsvundet i: 6360 - Tinglev
    Forsvundet den: 27. dec 2015
    Beskrivelse:
    Kort håret chihuahua bortløbne ved eggebæk plantage

Bemærkninger:
    Kontakt 22590494

Read more at

profilbillede
  • #28   28. dec 2015 Den lille gadehund ANNA er hjemme igen smiley

• #29   28. dec 2015 Der mangles hjælp her, hvis nogen skulle bo i nærheden
    Da en ældre mand har set lille Fie på en mark ved Sindal / Lendum Nordjylland
    Efterlyses: vores lille hund fie er løbet hjemme lørdag aften klokken 23, og hun plejer aldrig at løbe hjemme fra da hun er så forsigtig, vi har ledt og ledt siden i går, uden held, hun er efterlyst ved politiet, hun er kun 8 mdr så måske de fordi hun lige er kommet i løbetid, højde 35 cm ca kort benet, mini collie , vis nogen ser eller hører noget så giv venligst lyd fra jer, tlf Jacob 30724667 / Tanja 24947453

profilbillede
  • #31   28. dec 2015 6630 Rødding

EFTELYSNING!!!!!
    Vores grande danois PERLE er forsvundet her til aften omkring kl 18... Hun blev skræmt da naboen syntes at han skulle fyre fyrværkeri af ?? og sprang over hegn og forsvandt... Hun er set på rundkærvej med muligvis retning mod brændstrup...
    Hun er ca 10 mdr og kan være lidt sky overfor fremmede men er på ingen måde farlig... Hvis der er nogen der ser eller høre nogen så giv gerne besked på 30110399
    Del meget gerne

profilbillede
  • #32   28. dec 2015 Aner det ikke CF Men jeg vidste, det ville vælte ind med hunde, som smutter nu smiley

• #34   28. dec 2015 8723 Løsning

Nogen der har set denne hund forsvundet fra elmevej i løsning i går aftes?

profilbillede
  • #35   28. dec 2015 Andet billed af den lille hund

profilbillede
  • #36   28. dec 2015 En skam man ikke kan redigere i sine opslag Men det var så ikke lille Fie som var set på en mark ved Sindal smiley

• #37   28. dec 2015 Ja desværre kommer der flere
    ODENSE

Hvis nogen ser en lille hund på 7 mdr Så er hun vores Hun er løbet væk her kl ca 1730 Vi bor på Tarupvej 130 Odense NV Håber at nogen har set hende så vi kan få hende hjem igen Vi savner hende meget

profilbillede
  • #39   28. dec 2015 Så er hunden fra Odense hjemme igen smiley

• #40   29. dec 2015 Så er den lille hund fra Løsning fundet
    Tekst kopieret fra andet opslag:
    Helle Mejer Kristensen OBS OBS!!!!!
    Så er Aida fundet, desværre havde hun forvildet sig ud på motorvejen og er der blevet ramt af en bil....
    Vil gerne takke alle der har delt mit opslag og været med ude og lede efter hende. Er dybt rørt over hvor mange mennesker der har tilbudt og hjælpe og har tænkt på mig de sidste par dage...
    R I P lille hund smiley

• #42   29. dec 2015 Nej CF det er det ikke. Den du tænker på er der en tråd om, som hedder Hva gør jeg Det er også en lille chi fra Tinglev

• #44   29. dec 2015 Bare vent de næste dage smiley

• #45   29. dec 2015 Mette var det en ide, at jeg efter lidt tid ,sletter de hunde som er fundet igen ???
    Og så lige en god nyhed Hunden Baloo fra sjælland, som jeg selv har efterlyst herinde Er fundet

• #47   29. dec 2015 Er I ikke søde at hjælpe mig med at dele dette. Mit hjerte brister. Hunden er 16 år gammel. Ejes af en ældre dame, som mistede sin anden hund p.gr.a. alder for 2 uger siden. Vil I ikke nok hjælpe mig med at dele? Please?

profilbillede
  • #50   30. dec 2015 Labradoren Felix fra Haslev , er fundet desværre kørt ned og død R I P smiley

• #51   30. dec 2015 Mette Jeg tror jeg har delt den Bare uden billed Ser lige efter

• #52   30. dec 2015 Vrå Nordjylland
    SE HER!!!
    Min kammerats hund er løbet væk hjemmefra i Vrå, for efterhånden mange timer siden. Han hedder Franz, er engelsk bulldog og har et rødt bredt halsbånd på, desværre uden hundetegn??.
    Håber nogle har set ham eller ved hvor han er!

profilbillede
  • #53   30. dec 2015 Ciendie fra Herlufmagle er hjemme igen Bare så godt, for den gamle hund

• #54   30. dec 2015 ULFBORG
    Min kammerats hund løb borte igår fra fakta mellem 17:00-17:30 i 6990 Ulfborg. Den var sat fast til krogen og kan kendes ved dens afkortet hale. Hunden hedder Timmi, er en dansk svensk gårdhund foxterrier.

profilbillede
  • #58   30. dec 2015 Og det er den forreste hund som er væk

• #59   30. dec 2015 Højslev
    Min hund er løbet væk i går fra 7840 Højslev.
    Bor selv i Skive så hun kan ikke finde rundt, hvorfra hun er løbet.
    Hvis du ser hende, ring venligst
    til mig på Tlf.: 22 31 35 17
    Hun er lidt menneskesky, men ellers rar.
    Del gerne.
    Hun har været væk et stykke tid

profilbillede
  • #60   30. dec 2015 HERNING
    Katja er løbet fra sin ejer Line Andersen i Herning 7400 industrikvarteret, omkring 17.00 efter der blev fyret raketter af.
    Ring til ejer hvis der er oplysninger tlf. 29903706.
    Del venligst hvis i har venner i området så hun kan komme hjem.

profilbillede
  • #66   30. dec 2015 Så er lille Timmi fra Ulfborg hjemme igen smiley

• #67   30. dec 2015 Ved ikke om dette kunne være et godt råd, men i denne her tid skulle man måske stramme halsbåndet et eller to huller ind, alt efter hvor løst det er nu, evt bruge et halvkvæl.

Og bruger man sele, så tjek at den passer ordentligt og, og igen, spænd den evt lidt ind..

Selvfølgelig med måde, hunden skal jo ikke kvæles smiley men er det dog ikke at foretrække at det måske sidder en lille anelse for tæt, end at man en mørk aften står tilbage med snor og halsbånd /sele og kan se sin bedste ven løbe af sted i panik?

• #68   30. dec 2015 Hunden fra Frederiksværk er hjemme igen smiley

• #69   30. dec 2015 MIT råd, lige nu, er at bruge helkvæl og gerne en kæde. Den er, stort set, umulig at komme ud af.

• #71   30. dec 2015 RØDEKRO SØNDERJYLLAND
    Vores Smilla er løbet hjemme fra Tirsdag aften labrador / retriever blanding 11år gammel meget sky.. er meget mild ring på 28602427 hvis i ser hende på forhånd tak,,,,hun høre hjemme på Egeparken 78 i Rødekro

profilbillede
  • #72   30. dec 2015 Tænker bare om ikke et helkvæl giver skader hvis hunden kaster sig rundt i total panik?

• #74   30. dec 2015 Isabelle, jamen vidste du ikke at du er sådan en omvendt magnet, hvad angår fyrværkeri? Ej jeg forstår godt hvad du mener smiley

Og var jeg ejer af gamle døve silke, så foregik havetisseturen iført snor, evt sporline for lidt frihed, men ville ikke bare lade den løbe løs. Lysglimtene kan jo også skræmme hunden..

• #77   30. dec 2015 "Tænker bare om ikke et helkvæl giver skader hvis hunden kaster sig rundt i total panik? "

Nok ikke flere og værre skader end at blive ramt af en bil eller et tog fordi man, af idealistiske grunde, fravælger helkvæl.

• #80   31. dec 2015 Så er GD en fra Rødding fundet Og tænk den blev fundet af en hund ,så igen er der ingen, som skal fortælle mig, at en hund ikke kan finde en hund Jaa undskyld mit opstød ,men jeg er altså gal. fordi jeg har den mening er jeg smidt ud af 2 grupper Men skønt den endelig er fundet

• #83   31. dec 2015 Åh tak hvor er i søde Men det har altså gået mig på, at man slette en bare fordi man ikke lige har samme mening som Admin i gruppe Men ja der er nok af andre gruppe smiley

• #85   31. dec 2015 Har lige været ude og lede efter den her , da det er i mit område ,Men så den desværre ikke , køre nok senere, hvis den ikke bliver fundet
    Vores dejlige labrador hund, Choko, rendte væk i aftes fra Sdr. Felding . Vi håber, at der er nogen, som har set hende og kan hjælpe os, så hun snart er hjemme igen. Hun har orange halsbånd på med hundetegn.

profilbillede
  • #86   31. dec 2015 Ja puha Isabelle Håber da du sagde noget til ham

• #87   31. dec 2015 Så er hunden Katja fra Herning fundet og hjemme igen

• #88   31. dec 2015 8900 Randers
    HJÆLP !! Onsdag d 30/12-15 kl ca 22.10 er en af mine hunde sporløst forsvundet ud af min have i det nordvestlige Rds. Har marker vest for huset og motorvejen klods op af østsiden. Hun er muligvis løbet efter en ræv ell grævling. Jeg har kørt og ledt, piftet og kaldt det meste af natten og hele fomiddagen i dag uden held frown-humørikon Normalvis elsker hun alle mennesker og dyr, men er hun påkørt ell skræmt fra vid og sans, gemmer hun sig måske!? Hun har ikke halsbånd på men er selvfølgelig chipmærket, hun er ca 35-40 cm høj. Two Face er efterlyst hos politiet, Dyrenes Redningstjeneste, Falck og Motorvejsdirektoratet. Er ganske enkelt fortvivlet og savner min lille hund. HJÆLP MIG OG DEL MIT OPSLAG DE NÆSTE DAGE, TAK

profilbillede
  • #89   31. dec 2015 4750 Lundby
    Hunden på biledet hedder Dims og er savnet fra øbjerggårds alle 14 4750 lundby.
    Imorges løb hundene ned i haven og gøede men lille dims kom ikke tilbage.
    Hun er meget nem at genkende da hun mangler det ene øje og hun kan næsten ikke se på det andet.
    Hun er en sød og dejlig hun og vi vil gerne have hende hjem igen.

profilbillede
  • #90   31. dec 2015 Mine har halsbånd på, det plejer de ikke, (altså indenfor)
    Jeg har stået i døren når de var ude i dag, men vi har så også en pasningshund, så ham skal jeg være lidt mere over. Rosa render mig i hælende, så hun behøver vidst ikke snor, men jeg regner med at de får snor på i haven nu hvor det bliver mørkt, men det er ikke så meget fordi de kan rende væk, men for at jeg kan få fat i dem hurtigt, hvis de skulle blive bange, så de kan komme ind. smiley

Stakkels hunde der ikke er hjemme, de må være så bange smiley

• #91   31. dec 2015 #54

Man sætter sgu da ikke sin hunde på en krog dagen før nytårsaften, så er man sgu da retaderet!!! Håber den stakkels hund er blevet fundet, og er kommet til en mere fornuftig ejer.

Man tager sgu da ikke ud at rejse når en hund er løbet væk. Fuck så er man da total ligeglad med sin hund !!!

• #94   1. jan 2016 7860 Spøtrup
    Hej alle sammen. Min hund Jason løb væk i nat til nyt år. Han blev bange af fyrværkeri og løb ud af huset, døren til terrassen var åben. Det er i Skive kommune, 7860 Spøttrup. Ring meget gerne til mig på 42155126, hvis I få fat i ham. Mange tak

profilbillede
  • #95   1. jan 2016 Hurup
    OPS OPS OPS! Deler for en kammerat!
    Hvis nogen i Hurup eller omegn kommer om ved en løs Golden retriever bedes i kontakte mig på 50 50 52 77 - han har været væk siden kl 1830 den 31.12 , og har ledt siden uden held .
    Han lystrer på sit navn: Toby og er meget kælen.. Han er 11 måneder gammel, så er normalt nysgerrig og ivrig for at møde nye mennesker/hunde!
    Beder alle holde øje og evt dele .

profilbillede
  • #96   1. jan 2016 Jason fra Spøtrup er heldigvis hjemme igen smiley

• #97   1. jan 2016 Sunds ved Herning
    Min hund er stukket af hjemmefra pga en raket eksplosion. Han hedder Hugo og han er meget savnet. Han bor i sunds, og hans mor kan kontaktes på 26802309.

profilbillede
  • #98   1. jan 2016 Tåstrup
    efterlysning! !!!!!!! vores skønne hvalp på 6 mdr. stak af ved et uheld da en af ungerne åbnede døren
    Hun er rottweiler blanding. sort med tigerstribede aftegninger. Hun hedder Aya og 58 cm høj.
    Hun forsvandt ca ved 17 tiden skræmt af fyrværkeriet fra egevangshusene 315 . 2630 Tåstrup
    Vi har forgæves led efter hende siden ??
    del. del endelig så hun kan komme hjem til os

profilbillede
  • #99   1. jan 2016 Nogen som kender en som mangler denne her hund
    Øster Hornum
    Bortløbne nytårsaften. Hvem savner denne tysk korthåret tæve hun er fundet bange på Nihøjevej i Øster Hornum kl 03.30
    Del meget gerne dette opslag i Øh og opland
    Så hun kan komme hjem igen

profilbillede
  • #101   1. jan 2016 Jeg bor i tåstrup (sengeløse) men jeg skal ned til Hovedgaden om lidt -egevangshusene ligger tæt på,jeg tager en Extra snor med og kigger efter hende,hun kunne måske være søgt over i industri kvarteret tæt på
    Håber smiley hun bliver fundet snart

• #102   1. jan 2016 4400 Kalundborg
    HJÆLP OS.
    Den ene af vores corgi-hvalpe er løbet væk. Sidst set i vores gård kl 21:50 d. 31. dec. Hun hedder Safir, 9 mdr. Hun har et hundetegn hvor der står "Iben, Andaksvej 44, 25669610"
    På forhånd tak.

profilbillede
  • #103   1. jan 2016 Annette Håber du har heldet med dig smiley

• #104   1. jan 2016 Ved Esbjerg
    Hej, denne ruhåret hund Friga, forsvandt den 23 december. Vi mener hun er løbet ud af guldager plantage udenfor Esbjerg og så videre derfra. Vi har gennemsøgt lokal området og stadig ikke fundet hende. Håber nogen kan hjælpe der er en dusør på 2000 kr.
    Håber nogen kan hjælpe

profilbillede
  • #105   1. jan 2016 Hunden fra Tåstrup er hjemme igen smiley

• #106   1. jan 2016 Choko fra Sdr. Felding er hjemme igen smiley

• #108   1. jan 2016 Dybvad
    Hej alle. Jeg har en hund Joey, som er løbet væk, hvis du se ham må du gerne kontakte mig på 60240778. Han er løbet væk fra Skævevej 24 i Dybvad.

profilbillede
  • #110   1. jan 2016 Tak Ida Meeeeen jeg syntes altså også det er ved at være hårdt Men kan jo ikke lade være smiley

• #111   1. jan 2016 kan desværre ikke rediger i opslaget men det er om hunden fra Kalundborg
    VIGTIG TILFØJELSE TIL OPSLAGET: "HJÆLP.... Safir på 10 mdr. er forsvundet kl. ca. 22.00 i går aftes fra ejendommen i Kalundborg (Andaks).
    Politiet er kontaktet, og flere borger fra Kalundborg har været ude hele natten uden resultat.
    Safir bor i en hundeflok på 3 og de 2 andre er fortsat hjemme. Hundene blev lukket ud på den aflukkede gårdsplads inden nytåret, men Safir kom ikke retur.
    Familien er af den overbevisning af Safir er blevet lokket til lågen og taget fra ejendommen. Der har været mystisk kørsel den seneste måned.
    Hjælp med at finde Safir, hun er en glad og imødekommende Welsh Corgi Cardigan på 10 måneder. Hun er brindle hvid og ejes af Tue Møllehøj Larsen og Anette Flor Nielsen fra Kalundborg.
    Der er udlovet dusør!"

• #112   1. jan 2016 Omegn af Hobro
    EFTERLYSNING :
    Hvid Schweizisk Hyrdehund 10 mdr.

Kia er desværre blevet luftet uden snor og halsbånd nytårs aften d 31 kl 20.

Hun blev desværre forskrækket af 2 brag fra fyrværkeri og er løbet hjemmefra.

Øster Doense er hendes bopæl, men se gerne efter hende i området
    Valgsgård
    Hobro
    Vebbestrup
    Og omegn

Kia er sød og tillidsfuld men er sandsynligvis skæmt fra vid og sans.
    Kia er en Hvid Schweizisk Hyrdehund på 10 måneder.

Ejeren Bent kan kontaktes på
    88136338

Opdrætter Henriette på 61703100

Politiet er kontaktet.

Billeder under er modelfoto !!

profilbillede
  • #113   1. jan 2016 FREMLYSNING
    4874 GEDSER
    Denne lille søde hund - sad i hjørnet på vores terrasse og søgte ly for fyrværkeriet. Den kan hentes på MejeriGaarden. Gl. Landevej 87 Gedser

profilbillede
  • #114   1. jan 2016 Langholdt / Hjallerup
    Hunde hvalp efterlyses ved Langholt / Hjallerup. Hvis i ser hunden bedes i ringe til Lisa Meng 60137105.

profilbillede
  • #115   1. jan 2016 Tommerup på Fyn
    Hjælp os med at finde vores lille hund, som desværre er løbet væk ved ca. halv ettiden i nat. Hun lyder navnet Putte, er sortbrindlet og en blanding mellem mops og fransk bulldog. Hun er meget tillidsfuld og venlig, så please kig gerne efter i skure og udhuse om hun skulle have søgt ly der.
    Kan kontaktes på tlf 60950280

profilbillede
  • #116   1. jan 2016 Det er altså forfærdelig med alle de hunde smiley

• #119   1. jan 2016 Den lille hund fra Dybvad er heldigvis hjemme igen smiley

• #120   1. jan 2016 AG det er også utroligt svært i år ,når der kommer så mange lige oven i hinanden
    Og jeg kan heller ikke følge med , for i alle mine delinger skal jeg holde øje ,med fx spørgsmål og finde svar ved at kontakte ejer osv og samtidig skal du ind op opdatere i alle de delte grupper når en hund er hjemme Så puha det er hårdt Og jeg er lige ved at vaske vinduer , det må gøres i hak , for ellers kan jeg da selt ikke følge med smiley

• #121   1. jan 2016 Ja Isabelle det gør ondt Meeeen hvor bliver man glad, for hver en hund der kommer hjem smiley

• #122   1. jan 2016 Hostrup / Smidstrup
    Søger alt den hjælp jeg kan få! Da igår eftermiddags stak mine forældres hund af i Håstrup (Smidstrup) og er ikke set siden. Hvis folk har set ham eller ved hvor han er må i meget gerne kontakte mig på: 28 44 75 88 eller 20 70 19 88

Del meget gerne, så jeg kan få min hund igen, han har et sort halsbånd på med tlf + navn DESMO ?

profilbillede
  • #123   1. jan 2016 Hostrup / Smidstrup er 7000 Frederecia

Godt du er kommet på AG smiley

• #124   1. jan 2016 FREMLYSNING
    GANLØSE
    Denne lille tæve - ligner en Norsk Buhund - er fundet her til middag i skovene ved Ganløse. Hun har ikke noget hundetegn.
    Nogen der kender hende ?????
    Pt er hun hos mig

profilbillede
  • #126   1. jan 2016 FREMLYSNING
    KLOSTERHEDEN V HOLSTEBRO
    Godt nytår! Har i nattens løb fået mig et nyt familiemedlem i skoven, en border collie? Tæve - super sød og velopdragen hund, men virker ret skræmt. Nogle der mangler hende? Tlf: 22237082 DEL GERN

profilbillede
  • #127   1. jan 2016 FREMLYSNING MIDDELFART
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204008608690294&set=gm.1009239822466060&type=3

• #129   1. jan 2016 Bare så godt AG smiley

• #130   1. jan 2016 Ganløse Norsk bughund er hjemme igen smiley

• #132   1. jan 2016 ØV ØV og atter ØV. Hvorfor fanden tænker folk sig ikke om. Hvorfor er det SÅ svært at erkende at man måske ikke skal stole 100% på sin hund de par uger om året? Er det for at forsøge at få streetcredit at man insisterer på ikke at tage snor på dem eller er man plain og simpelt dum??

• #133   1. jan 2016 smiley Gud skal vi ha hård frost ,Stakkels hunde smiley

• #134   1. jan 2016 Mette Jeg har altid holdt på at alle hunde kan finde på at smutte af en eller anden grund Selv den som påstår de har 100 % kontrold Men ja jeg er lige ved at sige at folk er dumme

• #135   1. jan 2016 7130 Overby Julsminde
    OVERBY, 7130 JUELSMINDE
    Min hund rendte væk i går aftes (31/12-15) jeg har ledt efter hende siden da. Det er en foxterrier/dansk-svensk gårdhund, tæve ved navn KIA.
    Hun har ikke halsbånd på, hun er chippet, jeg har været i kontakt med politiet.
    Indtil videre er der ingen der har set hende ??
    Jeg kan kontaktes på 22930113

profilbillede
  • #137   1. jan 2016 7860 Spøttrup
    7860 Spøttrup!!!. Spøttrup-Balling-Sønder Lem området!
    Mine svigerforældres hund er i nat løbet hjemmefra. Den er af racen Welsh Terrier og lystrer navnet Kukla. Har du set hende, fundet hende, eller ved hvor hun kunne være, hører vi gerne fra dig.!

profilbillede
  • #138   1. jan 2016 Tak for info AG

• #140   1. jan 2016 Langholt / Hjallerup Hvalpen er hjemme igen smiley

• #141   1. jan 2016 Hunden fra Gedser er hjemme igen smiley

• #142   1. jan 2016 Så er Kia fra Hobro fundet og hjemme igen Og det var sporhunden Flora som fandt den , samt en lille DSG, så flot med 2 hunde fundet på samme dag smiley

• #143   1. jan 2016 7760 HURUP THY
    FREMLYSNING

profilbillede
  • #144   1. jan 2016 Nåh den lille gravhund er heldigvis hjemme igen smiley

• #145   1. jan 2016 8586 Ørum Djurs
    Kan læse i oprl. opslag at hunde skulle være påkørt Og er ikke fundet

Hvos nogen ser min hund må de gerne ringe til mig på 30115334. Hun løb væk da der blev fyret af.

profilbillede
  • #146   1. jan 2016 145# skrækkeligt, får en klump i halsen smiley et er at den er løbet væk, men så oveni påkørt smiley

Beder til at den, og alle de andre snart er vel hjemme igen!!!

• #147   1. jan 2016 2970 Hørsholm
    EFTERLYSNING
    Vores hund Gilbert er løbet væk i går aftes. Han er sidst set på Sanskevej lidt over midnat. Han er kun nogle måneder gammel og vi er bange for at han er løbet for langt væk til at kunne finde hjem igen. Han er en foxterrier med en "Y-mærket" plet på ryggen og er lysebrun i ansigtet. Han har et sort halsbånd med navn og adresse på. Hvis nogle skulle se ham eller have set ham i går aftes, ring venligst til 22477130 eller 40300321!
    DEL DEL DEL

profilbillede
  • #149   1. jan 2016 Det samme her CF det er forfærdelig smiley

• #150   1. jan 2016 Ejer er fundet til den korthåret hønsehund fra Øster Hornum smiley

• #152   1. jan 2016 Det ville være smart , hvis man kunne redigere i de forskellige efterlysninger i denne tråd........... Så kunne man gå ind og skrive ..... FUNDET .... under efterlysningen .......... eller bare kunne sætte en STOR GRØN PRIK ...
    Eller måske bare et smiley

• #153   1. jan 2016 Åh Tak da Mike Jeg kan jo godt li at arbejde med det ,Men må altså indrømme med så mange hunde over så kort tid ,er det altså lidt hårdt , det er jo ikke til at følge med Jeg ville håbe det ville stoppe nu ,så vi bare skal konsentrere os om, at få de sidste hjem Men jeg tror altså ,det vil fortsætte en stykke tid endnu ,Desværre

Mike Kan du ikke gøre noget for, at man kan redigere i opslagene Det ville være lidt nemmere

• #154   1. jan 2016 Nemlig Bitten smiley

• #156   1. jan 2016 #126 er afhentet af ejer.

• #157   1. jan 2016 Måske næste år man skulle lave en "sjælland efterlysning" Jylland osv. smiley Bare for at gøre det lidt nemmere

• #158   2. jan 2016 #145 Er hjemme igen smiley

• #159   2. jan 2016 Sletter lige #107 Og sætter den her ind i stedet , her er billed med
    Jammen er det da ikke forfærdelig , sådan en lille pus smiley

Hej Jeg har brug for hjælp
    undskyld jeg ligger posten op igen, men jeg ville gerne have et med billede.
    Jeg mistede Nessie (Pomeranian - pjusket og hvid) igår, lige over for seeport bowling i Aalborg 9000, hvilket er tæt på havne promenaden. Hun blev set den næste halve time løbe frem og tilbage langs havnen.
    Hun vil ikke snakke med andre end mig, så hvis hun bliver set/fundet så ring inden i nærmer jer hende.
    Hun har været væk siden kl. 18 igår.
    Frygter desværre at hun er røget i Fjorden
    Hendes hjemmeadresse er Vesterbro 125
    28 34 33 35

profilbillede
  • #165   2. jan 2016 Inger, ang 145# er der info om ebt skader? Er den ok??

• #166   2. jan 2016 Undskyld de sene svar , jeg har haft bøvl med at komme her på HG

Salla Hunden havde slået det ene ben, og kommet på smertestillende og meget træt Så den er heldigvis sluppet billig

• #167   2. jan 2016 #122
    Hostrup Smidstrup
    Er hjemme igen smiley

• #168   2. jan 2016 Esbjerg
    Kære venner i Esbjerg. Mine forældres kære lille hund, Rosa, er forsvundet i Østerbyen i går. Please del dette opslag og hjælp med at finde hende! Der står Fie på halsbåndet samt tlf.nr

profilbillede
  • #169   2. jan 2016 Løkken
    HJÆLP PÅ MED AT FINDE VORES VAPS.

profilbillede
  • #170   2. jan 2016 # 135
    Julsminde
    Er hjemme igen smiley

• #172   2. jan 2016 Aggersund Brovst

profilbillede
  • #173   2. jan 2016 Caroline Jeg skal lige vide hvad det er for en hund du skriver om , ja undskyld men jeg kan ikke hitte rede i dem alle Bar skriv nr på opslag

• #174   2. jan 2016 Hov har lige set hvad det var for en fra Hørsholm
    Nej Caroline jeg har ikke nogen ide om, hvad du ellers kan gøre end det du har gjort Det er jo ikke til at vide hvor man lige skal lede Hunden kan være over alt

• #176   2. jan 2016 Pyh, godt det ikke var værre med #145

• #179   2. jan 2016 Det er også derfor Isabelle ,at jeg altid holde på ,at det kan ske for selv den bedste Ja selv for den som har 1oo% styr på sin hund At der lige pludselig sker noget fx uventet ,og hunde går i panik og smutter

• #180   2. jan 2016 Kat Ja det er virkelig mange Hvalpe og unghunde som smutter i år smiley

• #181   2. jan 2016 4990 Sakskøbing
    HJÆLP... Sort labrador er løbet i skræk fra radsted. Ring 40714923 hvis der er nogen der ser hende.
    Jeg vil opfordre alle der læser dette til at se efter i åbne lader/garager eller lignende som hun kan have gemt sig i.
    Har nu været væk i 24 timer!

• #182   2. jan 2016 Det er hunden til venstre

profilbillede
  • #183   2. jan 2016 FYN
    Håber nogen har set den rød/brune hund på billedet, hun har været væk siden i nytår. Kontakt gerne Palle Jensen eller Laila Jensen eller mig på tlf 27211655

profilbillede
  • #184   2. jan 2016 FREMLYSNING
    Denne ældre tæve er fundet i Borbjerg uden halsbånd.
    Politiet er kontaktet.
    Kontakt. 61662124

profilbillede
  • #185   2. jan 2016 Inger, Fyn er stor, er der postnummer???

• #186   2. jan 2016 Salla Håber det kommer Men det er ikke på endnu Jeg har spurgt ind til hvor på Fyn
    Det er Odense

• #187   2. jan 2016 #184
    Borbjerg Ejer er fundet smiley

• #188   2. jan 2016 Inger, ok. Venter, odense er også ret stor.

187# åh gudskelov, sådan en ældre hund, godt at høre at den er hjemme igen smiley

• #190   2. jan 2016 # 189 ER EN FEJL HUNDEN ER IKKE FUNDET OG HJEMME IGEN
    Så hvad det er for en hund der er tale om som er fundet ved jeg ikke
    Så hunden fra Esbjerg savnes stadigvæk

• #191   2. jan 2016 5600 Dyreborg ved Fåborg på Fyn
    Det er vores lille hund der løb væk nytårsnat .Hvis i ser den så kontakt os på tlf 62618435/40712535.
    Hilsen Lene og John skytte hansen
    Hunden hedder Loui

profilbillede
  • #193   3. jan 2016 # 169
    Desværre dårlig nyt smiley
    NYT : efter 2 henvendelser må vi nok desværre indse at Fluffy er død. En død hund magen til ham er set halvt dækket til i sandfor enden af en skrænt 3 km fra hans hjem. Desværre var skrænten faldet mere sammen da ejeren kom derned og dækket hunden til. De vil prøve at grave hunden fri i morgen, men det er jo nok desværre lille Fluffy?????? Jeg skal nok opdatere jer.
    Fluffy løb hjemmefra den 31 dec fra Nr.Lyngby nær Løkken. Fluffy er meget savnet. Han er sød og rar, men kan være skræmt efter nytårsaften.
    Ser i ham så ring til Morten på 20809310.

profilbillede
  • #194   3. jan 2016 # 127 Middelfart
    Er hjemme igen smiley

• #195   3. jan 2016 Døjringe mellem Sorø og Stenlille
    Lille signe. Er løbet hjemme fra. Fredag d 1/1 16. Signe er en lille dansk svensk gårdhund på 13 år. Hun er ikke glad for fremmede. Så man kan nok ikke kalde hende til sig. Så hvis en og anden spotter hende, så ring gerne på 31340308. Så hun kan komme hjem i varmen. Og putte hos bella. Vi bor i døjringe mellem sorø og stenlille

profilbillede
  • #196   3. jan 2016 Køng 4750 Lundby
    Savnes nu til morgen har jeg mistet to hunde mere, nogen vil mig noget mindre godt, så nu er 4 hunde indenfor 20 dage forsvundet fra min bopæl i Køng. i aftes/morges manglede min korthårede lysebrune Chihuahua tæve, og en gammel Papillon hanhund, hvor tungen hænger ude i den ene side. Jenny og Futte er ikke hunde der går frivilligt hjemmefra da de er meget under dyne søgende især i blæsevejr. hundene er forsvundet fra Øbjerggårdsalle 14 i Køng 4750 lundby. hvis du hører eller ser disse hunde og /eller de to andre jeg har mistet, (hvalp lysebrum med maske, samt rød papillon blanding med kun et øje.,må du meget gerne ringe til 28558777
    Synes godt omKommenterDel

• #197   3. jan 2016 ASNÆS VESTSJÆLLAND!
    LUFFE SAVNES! Er forsvundet nytårsnat fra Næsvangsvej 4550 Asnæs!
    Al kontakt skal ske til ejer Helle på tlf. 59650990.
    DEL MEGET GERNE!

profilbillede
  • #198   3. jan 2016 #102 og 161 Safir er hjemme igen

SAFIR ER FUNDET I GOD BEHOLD
    Sagen er nu overdraget til politiet. Vi kan desværre ikke uddybe nærmere, andet end at Safir var kommet meget langt væk hjemmefra, og nu har det godt og er hjemme igen.
    Tusind tak for Jeres hjælp med at dele efterlysningen af Safir, vi er sikker på det er medårsag til hun atter er hjemme.

profilbillede
  • #200   3. jan 2016 Ja Isabelle virkeligt underligt Politiet er heldigvis på og tager det for en gang skyld alvorlig

• #201   3. jan 2016 #88 Randers Hejmme igen
    HURRRAAAAAA lille Two Face er fundet her til morgen d 3/1-16 kl 8.00 i god behold på Parkvej i Hornbæk af en sød og venlig pige fra hjemmeplejen på arbejde. Hunden er ren, varm, lidt lækkersulten og lidt tørstig, men ikke noget nævneværdigt, ejheller særlig træt. Men hold op hun var glad for at se hendes andre hundevenner herhjemme og hun viger ikke fra min side. Mange mange tusind tak til alle jer som de sidste 3 døgn har hjulpet med at lede efter hende. Jeg havde aldrig fundet hende uden alle I venlige og hjælpsomme mennesker smile-humørikon nu kan jeg sige.....GODT NYTÅR. En sidste bøn, er alle rare at dele dette!? Kærlige tanker og hilsner fra Kirsten og Two Face

profilbillede
  • #202   3. jan 2016 # 199
    Kan læse hun har rigtig mange hunde, og de kan selv gå ud om natten smiley
    Forstår ikke hun tør ,Så kan hun jo ikke holde øje med dem / og hvad der sker

• #203   3. jan 2016 # 196 Her er de hunde som er væk fra samme sted

profilbillede
  • #204   3. jan 2016

profilbillede
  • #205   3. jan 2016

profilbillede
  • #206   3. jan 2016

profilbillede
  • #208   3. jan 2016 Ja Minion Det er de smiley

• #211   3. jan 2016 Tak Vil meget gerne ha en opdatering
    Jeg tror også de er stjålet , men det kan jo være nogen kender nogen, som ved noget
    Det lyder også til inde på FB, at folk ser hendes hunde render rundt omkring i området en gang i mellem

• #214   3. jan 2016 AG ja det du skriver undre mange sig over Men andre skriver så at alle hendes dyr har det godt Og jeg vil ikke være dømmende i en efterlysnins sag ,så længe jeg ikke ved noget 100% Men ja det er virkelig mange hunde hun har

• #215   3. jan 2016 Her er nogen af hendes hunde

profilbillede
  • #217   3. jan 2016 AG vi er enige Jeg gider heller ikke hvis det fx er en hvalpefabrik Men jeg skal være 100 % sikker Men det er det jo nok her med alle de hunde smiley

• #218   3. jan 2016 # 193
    Det er så lille Floffy som er fundet død smiley

profilbillede
  • #221   3. jan 2016 Ja jeg finder lige ud af det og skriver PB

• #222   3. jan 2016 Har sendt en pb Minion

• #226   4. jan 2016 AG jeg håber også at Nessie snart er hjemme Jeg sendte lige en med sporhund der op i går aftes Og jeg venter på opdate her i dag smiley

• #227   4. jan 2016 3480 Fredensborg
    Hej alle.

2 Jack russell terrier er løbet væk fra gården i morges kl 9.
    Det er i hesselrød mellem Fredensborg og Kokkedal

Begge havde dækken på da de forsvandt. Blåt med tern.

Begge er hanhunde.
    Den ene hvid/brun den anden hvid/brun/sort.

Hvis I vil være sød at dele...

Politiet er kontaktet.

profilbillede
  • #228   4. jan 2016 AULUM
    Har du/I set Storm? Han er savnet så møder du ham eller ser ham kan vi kontaktes på 29651239 eller 27197353 - på forhånd tak Hovedvejen 14 Poul, Cilja og Christa

profilbillede
  • #230   4. jan 2016 AG vil gerne lige sige tak, for nu er du da rigtig kommet på med efterlysninger
    Gode råd og vejledning Godt smiley

• #231   4. jan 2016 # 195
    Sorø Hun er hjemme igen smiley

• #232   4. jan 2016 # 181 og 182
    Sakskøbing
    Er hjemme igen smiley

• #233   4. jan 2016 Så nu skal jeg afsted
    Skjern
    DEL DEL DEL
    Den hund, som vi passer er stukket ud af vores have her til eftermiddag. Det er en lille hvid terrie. Han hører til på Lundevej 9 i Skjern. Hvis folk har set ham, må de meget gerne give lyd fra sig.
    Del meget gerne opslaget, så så mange som muligt ser det!
    På hundens navneskilt står der ejerens nummer, men hun er i udlandet og kan derfor ikke ringes op. Der står også: Sigurd.

profilbillede
  • #236   4. jan 2016 233
    Skjern er heldigvis hjemme igen smiley

• #237   4. jan 2016 Fremlysning Kolding

Er der nogen der mangler en Cavalier King Charles hanhund? Den er blevet fundet af nogle børn i Drejens, Kolding. Den har ikke noget navneskilt på. Må gerne deles i relevante grupper. Der er sikkert nogle, som savner den frygtelig meget!

profilbillede
  • #238   4. jan 2016 # 237
    Kolding er ejer fundet smiley

• #240   4. jan 2016 Hørsholm? Var det den få måneder gamle foxterrierhvalp? Som er død?

• #241   4. jan 2016 # 147 Hørsholm
    Tak for infp Caroline Stakkels lille hund R I P smiley

• #243   4. jan 2016 Caroline Ja du ved jeg giver oplysningerne videre ,Nu undre folk sig over at der ikke står på ejers side om at den er død Ved du hvorfor ejer ikke har været på og fået opdatteret ???

• #245   4. jan 2016 Ok Tak Caroline Forståeligt at ejer lige skal sunde sig over sådan en grim oplevelse smiley

• #247   4. jan 2016 Caroline: hvis det er foxen har den ikke meget underuld hvis den f.eks er trimmet.

• #251   4. jan 2016 Det gør ondt at høre med alle de hunde smiley Håber de der ikke er fundet, snart kommer hjem i god behold.

jeg tror ærlig talt ikke at mine ville kunne klare et døgn ude i den kulde, specielt ikke Rosa, medmindre hun fandt et varmt sted. For det første fordi de sidste døgn heroppe har været enormt kolde, og det blæser, og det vand der måske kunne være er frosset. Men også fordi rosa er så lille og hun er jo en unghund, så hun er jo nærmest bare skind og ben i forvejen. Hun fryser bare hun skal ud og tisse. Så det undre mig ikke hvis det er kulde den stakkels hvalp er død af smiley

• #253   5. jan 2016 Så er der fundet / hjemme 35 hunde

Mangler stadigvæk 22 hunde at få hjem

• #254   5. jan 2016 3120 Dronningmølle
    To langhårede dværggravhunde er bortløbet i Ruslands Bakker v/Tegners Museum i Dronningmølle. Det er to venlige hanhunde, som lyder navnene Otis og Matis.
    Hundene er meget savnede!!
    Kontakt: Vibeke tlf. 2424 0118

• #256   5. jan 2016 Til alle de hundeejere, hvis hunde ikke kom hjem igen...

profilbillede
  • #257   5. jan 2016 Caroline var det dig som skrev det på FB ? smiley

• #259   5. jan 2016 Bare så godt smiley

• #260   5. jan 2016 # 254 Dronninmølle
    Er hjemme igen smiley

• #262   5. jan 2016 Bare så godt Caroline
    Håber de snart er hjemme smiley

• #265   5. jan 2016 5270 ODENSE N
    Vores hund er stukket af nogen der har set ham?? ?? bogensevej 414 28454808

profilbillede
  • #266   5. jan 2016 Hvor er det i forhold til pizzaria?? Jeg hjælper gerne med at lede, hvad hedder hund og er den kontaktsøgende??

Jeg har min hest på brobyvej

• #267   5. jan 2016 Har skrevet til ejeren, venter svar

• #268   5. jan 2016 Bare så godt Salla smiley
    Ønsker dig all held

• #269   5. jan 2016 #191
    Så er lille Loui heldigvis hjemme igen smiley

• #270   5. jan 2016 Det er da det mindste jeg kan gøre smiley venter stadig svar, ringer til ejeren når jeg er i byen...

• #271   5. jan 2016 #265
    ODENSE
    SALLA han er fundet og indleveret til en internat Så han bliver hentet af ejer her i eftermiddag smiley

• #272   5. jan 2016 Pyh det var godt smiley

• #273   5. jan 2016 8766 Nørre Snede
    Efterlysning.
    Jeg mangler min lille prinsesse hvis nogle ser Jessica eller Samsung må i meget gerne skrive og dele.
    De er ikke farlig trods min hund kan virke sådan.
    De er løbet væk fra lerretvej i nørre snede.
    Og vi bor på bellisvej 67 i 8766 nørre snede.
    Håber i vil hjælpe.
    Jessica er chippen og halsbånd på.
    de er stukke af her ved 16 tiden den 05-01-2016

profilbillede
  • #278   5. jan 2016 Det er mit første nytår på hundegalleri, og jeg er mildt sagt rystet, og nærmest grædefærdig. Tænk at så mange hunde forsvinder/løber væk.
    Det må være ganske skrækkeligt for ejere, og også for hundene.

Det er helt bestemt en ny side af nytår jeg ser. Hvor er det trist...

• #279   5. jan 2016 Nej men Caroline det er flot du giver dig tid til at lede smiley
    Vi må bare håbe, som du skriver at de bliver fra vejen

• #281   6. jan 2016 #159 NESSIE

Jeg syntes lige i skal se sådan et kæmpe arbejde, som bliver gjort for at få lille Nessie hjem .Tror der bliver sagt i udsendelsen at der 1300 medlemmer , nu er vi oppe på over 1600
    Det er fra TV Nord

https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.tv2nord.dk%2Fnyheder%2F05-01-2016%2F1930%2Fnessie-er-vaek%23player%3Fclip%23player&h=zAQGccjhi

• #282   6. jan 2016 RINGSTED

profilbillede
  • #283   6. jan 2016 Sig lige til ham Mick han skal hænge plakater ud. Særligt på tanken. Byen er lang og dem i den ene ende hører aldrig om det hvis den er væk i den anden ende. Vi vælter os i ældre mennesker der ikke bruger nettet.

• #284   6. jan 2016 Tak Zarah Det siger jeg lige videre smiley

• #285   6. jan 2016 Det kunne også være fedt at få at vide om det er oppe ved tanken eller ved plejecenteret for der er knapt 3 km i mellem.

• #286   6. jan 2016 Zarah Den er lidt svært, da ejer ikke er på, og hende som har lagt opslaget ind, er en 3 deling .Men hun ville da prøve at komme igennem , så det med sedler og tanken kom til ejer .Og så kan den altså være over hele byen, på den tid den har været væk , så tror bare der skal ledes over det hele Sååå skal du af sted , så rigtig god jagt Håber du finder den smiley

• #287   6. jan 2016 Zarah Har du hørt noget om lille olli er fundet og hjemme igen ????
    Admin i efterlysning for dyr, har skrevet til mig, at opslaget er slettet , men vi ved intet om hvorfor ,så tænkte du måske vidste noget ?????

• #288   6. jan 2016 nejmen har gemt opslaget hvis i vil kontakte ham

• #289   6. jan 2016 Ok Zarah Men jeg har jo også opslaget herinde og Pia Admin har sat den ind igen
    Og en skrev at den ikke var fundet for 2 timer siden Sååååå lidt mærkelig at efterlysningerne blev slettet smiley

• #290   6. jan 2016 Har lige snakket med Mick Lille Olli er IKKE FUNDET Så søg endelig videre

• #291   6. jan 2016 Kigger efter hende senere når jeg går i skoven.

• #295   6. jan 2016 Åh altså, sådan en lille bitte hund, ude helt alene smiley og så i den modbydelige kulde smiley
    Jeg beder til at den, og de alt for mange, andre hunde, også må findes!

• #296   7. jan 2016 # 293 # 294
    Håber virkelig hvis der er nogen fra det område om at se / holde øje
    Den er smuttet fra en ældre mand nytårs aften med rem Han har kun haft den i 2 dage Og ingen har set den Bare den ikke er død i den her kulde smiley

• #297   7. jan 2016 7184 Vandel

Vores to jagthunde gik hjemmefra igår eftermiddags d.6/1 2016 fra åstbyvej 39, 7184 Vandel, og vi savner dem meget... Den ene er brun. Blanding af labrador/rughåret (Tanja )
    Den anden ligner mest en tyskrughåret (Tristan)
    Vi vil gerne kontaktes hvis nogle skulle have set dem.
    40348499
    20455490

profilbillede
  • #298   7. jan 2016 9320 Hjallerup

profilbillede
  • #299   7. jan 2016 # 298
    Er fundet Desværre døde , de var begge gået igennem isen smiley

• #300   7. jan 2016 smiley

• #301   7. jan 2016 Jeg synes at der er flere døde i år end der har været længe smiley

• #302   7. jan 2016 Tørring
    Da vores hvalp er løbet hjemmefra, i dag torsdag den 7 januar 2016 omkring kl 7:30...
    Sender vi denne efterlysning. Vi håber at nogle finder ham igen og bringer ham evt hjem til Egholmvej 1 i Tørring hvor han hører hjemme.
    Han hedder Odin og har desværre endnu ikke nået at få et navneskilt. Men ja han er sort og ikke så høj endnu. Vi håber på hjælp..
    Kan kontaktes på: 23456033 eller 20767508
    Kærlig hilsen Tina og Kresten Albjerg

profilbillede
  • #303   7. jan 2016 Ja Mette forfærdelig smiley

• #304   7. jan 2016 Bjerregrav Mose V. Randers
    Har du set hende?
    I går, d 5 januar, ved 16 tiden forsvandt min hund sheela for os i bjerregrav mose, efter et rådyr. Vi er rigtig kede af det og vil naturligvis gerne have hende hjem igen. Så hvis du ser hende derude et sted så vil vi meget gerne have besked. Uanset om hun er i live eller ej. Del endelig dette opslag. På forhånd tak.

profilbillede
  • #306   7. jan 2016 Caroline det er de 2 schæfere fra Hjallerup

• #307   7. jan 2016 ÅLBORG ØST
    "Betty løb væk hjemmefra d.31/12/2015 ca.kl.24.
    Vi bor i Aalborg Øst. Hun er 3år.
    Hun er en chow-chow.
    Betty har seler på med adresse og mobilnummer.
    Hun er chippet. Betty er meldt hos politiet.
    Vi savner hende rigtig meget" – Magda
    Kontaktopl. tlf. 50357773 eller 52500025.

profilbillede
  • #308   7. jan 2016 Der er så mange hunde, der forsvinder og følgende efterlyses via sociale medier, at jeg uvilkårligt tænker 'münchhausen by proxy'. Det er lidt problematisk ift de virkelige tilfælde.

Det var bare det, jeg ville sige. Hej smiley

• #309   7. jan 2016 Har Betty ikke været løbet hjemmefra før eller husker jeg HELT forkert? For længe siden.

• #311   7. jan 2016 Åh Mette jeg kan ikke huske alle de hunde som løber hjemmefra Du kan se hvor mange der bliver ved med at komme ind smiley
    Men kan være der er en anden som kan huske det smiley

• #313   7. jan 2016 AG Har det lige som dig Det er bare så forfærdelig smiley smiley

• #314   7. jan 2016 Tjaaaaaaaa, var der ikke noget med at BaneDanmark måtte krybe til korset og indrømme at de havde gravet hunde ned ved siden af jernbanen, hvis de var kørt ned af toget? Dette vel at mærke UDEN at tjekke om hundene var chippet. For en del år siden forsvandt en meget stor hund. Han blev fundet i en grøft noget tid senere. Hvis jeg ikke husker MEGET galt, så var han røget på hovedet i grøften og brækkede halsen? Og hvor mange bliver kørt over og smidt i grøfter?

• #315   7. jan 2016 BIRKERØD

Efterlyser min sorte schæferhund på knap 4 år.
    Omkring kl. 18.00 blev han påkørt ved kajerødvænge/Birkerød. Og er siden da forsvundet.
    Hvis nogle har set ham/finder ham må i meget gerne rigge på 22390807.
    (Falck & politi er underrettet)

Er sat ind for en veninde, da hun vente på godkendelse smile-humørikon

profilbillede
  • #316   7. jan 2016 Jo Mette det er rigtig ,det var en efterlysning jeg var med til , og hvor så ejer virkelig går Bane Danmark på klingen , hvor de så indrømmer,de havde gravet den ned ved banen smiley

• #317   7. jan 2016 # 315
    BIRKERØD
    Er fundet , ved endnu ikke om den har skader

• #319   7. jan 2016 Arrrrg Caroline sweizz er, kan kun spore klovbærede dyr Desværre

• #320   7. jan 2016 4281 Gørlev
    3 hunde efterlyses her

Nogle som har set disse tre hunde, som er løbet hjemme fra i omegnen af 4281 Gørlev Monika Stokholm Kristiansen kan kontaktes el. Mor Linda S Kristiansen smiley

profilbillede
  • #321   7. jan 2016 2

profilbillede
  • #322   7. jan 2016 3

profilbillede
  • #324   7. jan 2016 Jeg ved det også kun, fordi jeg har set det skrevet rigtig mange gang smiley

• #325   7. jan 2016 LIGE EN EFTERLYSNING SOM HAR VARET I CA 2.5 MDR. OG ER LIGE FORNYET NU

ESBJERG

Del del del??
    ET DESPERAT RÅB OM HJÆLP!
    Jeg mangler min dejlige hund Henning. Henning fik desværre lavet et hul i hegnet i min have og forsvandt den 31.oktober 2015. Han savnes stadig meget og vi arbejder i døgndrift på at finde ham. Han er løbet væk fra sædding 6710 Esbjerg V.
    Henning er en sort labrador blandings han på 6år. Han er slank af bygning. Han er løbet UDEN halsbånd.
    Der er eftersøgningshold og id hunde på og vi er en stak folk i både Esbjerg og Varde som er klar til at rykke ud straks i døgndrift. Vi ved han bevæger sig i et stort område han besøger både Esbjerg V, Esbjerg N, Varde og Oksbøl. Han er meget bange, stresset og seneste meldinger går på han måske er skadet.
    MEGET VIGTIGT hvis i ser ham. Please ikke kald på ham eller løb efter ham, det har vist sig at han flygter til stor skade for efterforskningen. Passiv observation eller observation på stor afstand er ønskværdigt. Men det er livsvigtigt for Henning at jeg får melding straks han er set. Hold gerne øje med ham i god afstand til vi når frem hvis muligt.
    Please ring straks i ser ham på 26700582, 28568714 eller 51295942??
    Obs kommenter gerne direkte her på mit opslag og ikke på delingerne da jeg i såfald ikke får beskederne?

profilbillede
  • #326   8. jan 2016 #115
    Tommerup Er heldigvis hjemme igen smiley

• #328   8. jan 2016 # 52
    hunden fra Vrå
    Kopi fra ejer tirsdag. Nu er der noget nyt i sagen om Franz har snakket med DSB og de har en rapport fra togføreren at han skulle formodentlig ramt ham og hade sendt to mænd ud for at hente den påkørte hund men kunne ikke finde den og har selv været ude med spord hund men stadig ikke fundet ham så er nu i krig med at søge hele området om han måske skulle lægge et sted men har været mange steder men ingen hund i nu Retning vrå mod Hørning.

• #330   8. jan 2016 FREMLYSNING
    8700 HORSENS

Efterlysning af hundeejer.
    Denne hund er kommet til min arbejdsplads Brdr. Jensen Last og Varebiler A/S Kometvej 1, 8700 Horsens i løbet af natten.

Er der nogen der kender den.

profilbillede
  • #333   8. jan 2016 GLUMSØ MELLEM RINGSTED OG NÆSTVED

Hvis i ser mummie i området Ulstrup mose, nødholmsvej, må i meget gerne ringe til Poul-Erik, på 31444712, da hun er løbet væk hjemme fra, pga hun fik stød af hegnet, hun havde desværre en lang snor på, hun er sød og har aldrig gjort nogle noget. Håber nogle ser hende.

profilbillede
  • #334   8. jan 2016 FREMLYSNING KOLDING

Frysende hund fundet i Marielundskoven..

Vores venner har fundet en herreløs hund i marielundskoven, som savner sin familie. De har taget den med hjem, da den var meget kold.

Hunden har intet hundetegn.
    Den kan afhentes på Damhusvej 4 og de kan kontaktes på tlf: 30580771

profilbillede
  • #335   8. jan 2016 # 334 kOLDING
    Ejer er fundet smiley

• #337   8. jan 2016 # 333
    Glumsø er hjemme igen smiley

• #338   9. jan 2016 # 197
    LUFFE Er hjemme ingen, kom selv hjem smiley

• #339   9. jan 2016 5750 RINGE
    HVEM MANGLER MIG
    FREMLYSNING!!!
    5750 Ringe
    Kontakt Fyns politi på 114 eller Lykkegaardens Hundepension på 64402636

profilbillede
  • #340   9. jan 2016 Udsholt Ved Gilleleje
    Hvem mangler den
    Hvem savner mig? Hunhund. Løber rundt i Udsholt og åbner hoveddøre.

profilbillede
  • #341   9. jan 2016 # 320
    Schæferen er hjemme igen smiley

• #342   9. jan 2016 # 340
    Ejer er fundet smiley

• #344   9. jan 2016 Ja AG de 2 andre mangles stadivæk smiley

• #345   9. jan 2016 # 228
    Aulum
    Storm er hjemme igen smiley

• #347   9. jan 2016 Ja AG er det ikke skønt efter 1, 5 måneder på egne poter smiley

• #348   9. jan 2016 Rostrup / Oue 9500 Hobro
    Har nogen set vores elskede hund zaki?
    Han har været med på jagt omkring rostrup og oue deromkring! Og er helt sikkert træt da det er en gammel hund! Tag ham e...

profilbillede
  • #350   10. jan 2016 AG der har været sat fælder op til Henning Men det er ikke nemt,når han så jages fra hans opholds sted, af folk som ikke gider høre på Malene , som flere gange har bedt folk om ikke at kalde osv på ham ,Så har han flyttet sig til et nyt sted . smiley

• #352   10. jan 2016 #320 #321 # 322
    Gørlev
    Er heldigvis alle hjemme igen smiley

• #353   10. jan 2016 AG Mener selvfølgelig også, at hvis der er flere hunde væk i samme område , ja så ser man da efter dem alle

• #354   10. jan 2016 FREMLYSNING

Er der nogen der mangler en hund?
    Fundet ved Feldborg tæt på skoven. Meget kærlig og opmærksomhedssøgende!
    Har et rødt halsbånd på hvor der står Dansk Jagtforsikring.
    Ring 23954233 eller 30974233

profilbillede
  • #356   10. jan 2016 Noa gik i fælden til sidst. Fælden blev kørt til dyrlægen og først bag lås og slå sammen med ejer, blev Noas fælde åbnet (som jeg har forstået det). Noa og ejer var LYKKELIGE for genforeningen.

• #357   10. jan 2016 #354
    EJER ER FUNDET

• #358   10. jan 2016 Åh det var godt, den så noget sølle ud..

• #359   10. jan 2016 8500 GRENÅ VED ÅLSRODE

Efterlysning: vores hund Vigga er bortløbet under en jagt i dag. Hun er sidst set ved 13 tiden i skoven bag ålsrodevej 109. Vi har kørt skoven tynd, men har ikke set skyggen af hende.
    Det er hende til venstre på billedet. Hun har et orange jagthalsbånd på. Hun har ikke hundetegn på. Hun er en engelsk springer spaniel på knap 2 år.
    Har du set hende ring venligst på 23663416

profilbillede
  • #360   10. jan 2016 Ja det er bare noget så godt / skønt når hundene er hjemme igen smiley
    Jeg tror Mette vil få rekord i en laaaaaang tråd

• #361   10. jan 2016 EFTERLYSNING ::: FELDBORG ::: 7540 HADERUP :::
    Via Mette Christensen 10.1.16
    Konto, Schæferhund efterlyses ... Savner desværre stadig vores schæfer han, der lyder navnet Konto. Håber inderligt at nogen vil ringe hvis i ser ham på 61436242.

profilbillede
  • #362   11. jan 2016 #361
    Konto er hjemme igen smiley

• #364   11. jan 2016 # 359
    GRENÅ ER HJEMME IGEN smiley

• #365   11. jan 2016 7100 Vejle

UHRHØJ!
    Vi passer hund, men hun er løbet væk til morgen, ca. 6.30 ??
    Hun er utrolig sød, men er lidt sky.
    Ring venligst til mig på 60146088, eller det nr. Der står på hendes halsbånd hvis i ser hende, tak ????

Synes godt om Kommenter
    Del

profilbillede
  • #366   11. jan 2016 # 365
    Vejle Er hjemme igen smiley

• #367   11. jan 2016 #348
    Zaki Fra Rostrup er hjemme igen smiley

• #368   11. jan 2016 8763 Raskmølle
    Tyson er løbet væk, omkring raskmølle (1 time siden ca) ring 30266656 hvis i ser noget! På forhånd tak.

profilbillede
  • #369   11. jan 2016 # 368
    Raskmølle
    er hjemme igen smiley

• #370   11. jan 2016 BIRKERØD
    HÅBER DER KOMMER ET BILLED SENERE

Vores lile hund, Mango, er løbet væk i dag d. 11/1 kl. ca. 14 i Birkerød. Det har han aldrig gjort før, så vi er noget urolige.
    Han er sort og en blanding af en lille puddel og en dansk svensk gårdhund. Han er chippet, og anmeldt bortløbet hos politiet.

Hvis du ser ham må du meget gerne kontakte os.
    Kontakt 41392466 eller 61624652

• #371   11. jan 2016 # 370
    Her er Mango

profilbillede
  • #372   12. jan 2016 # 371
    Mango er fundet i en vejkant ,kørt over og er død R I P smiley

• #374   12. jan 2016 Åh det var trist smiley

• #375   12. jan 2016 Ja det er forfærdelig smiley smiley

• #376   12. jan 2016 4293 Dianalund

HJÆLP HJÆLP HJÆLP !!:'(:'(:'(

DEL DEL DEL PLEASE ??????:'(

Vi efterlyser en stor flødefarvet firhjulstrækker, forholdsvis ny, der ca 14.45, påkørte vores elskede hund, KARMA , og med høj sandsynlighed, har slået hende ihjel. For vores smukke hund der blev påkørt med en fart af ca 100 km t, sad fast i/ på bilens front, og i stedet for at stoppe, valgte føreren at speede op, og forsvinde med en sikkert død hund hængende på frontpartiet. bilen kørte ad Søbjergvej, ved Kragerupgård, og imod Kirkerup, mod Dianalund, eller omegn. Der er blevet søgt mange steder, men indtil videre , forgæves.
    Jeg er SÅ AFMÆGTIG OG VRED, og beder til at folk vil holde et vågent øje med denne bil, med en betydelig skade på fronten/ kølegitteret ect.

Udover det beder vi så inderligt folk i dette område om at være ekstra opmærksom, og kigge efter en tigerstribet halvstor hund, hvor i end kommer frem.
    Jeg ved at der nok ikke er meget håb for at hun nogensinde kommer hjem i live :'(:'(, men jeg håber til det sidste, om end så for at kunne give hende en begravelse, i sin egen have.
    Det er helt forfærdeligt. Og jeg forstår det ikke.
    Det sker bare ikke det her..... ????

Karma, ? min dejlige skat. Jeg elsker dig så højt, og ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig. :'(:'(

Skulle føreren læse dette, SÅ FORTÆL I DET MINDSTE ANONYMT, HVOR VI KAN FINDE HENDE.
    Dette nr kan bruges, KUN, og KUN , hvis der er helt reelle oply

profilbillede
  • #379   12. jan 2016 Jeg sympatiserer dybt med denne hundeejer, og det frembringer tårer, måtte læse det to gange for at være helt sikker.

Hvad $%*¥€%§%$€¥ er det for et hjerte, og hjerneløst @#¥%£**$€ der gør sådan noget???? smiley et er at man kan ramme et dyr ved et uheld, men bare at køre videre? smiley smiley

Tænk, at stå der tilbage uden sin hund, efter sådan noget? det må da kræve krisehjælp...

Ah hvorfor skulle jeg også læse det en gang til smiley smiley smiley jeg er rystet og grædefærdig, det er simpelthen ubegribeligt, at et menneske kan agere på den måde...

Det må være en der ikke ser dyr som levende individer, ville han mon gøre det samme, hvis det nu f.eks havde været et barn omkring de to eller tre år??

• #380   12. jan 2016 Og hunden, nej tåler bestemt ikke at tænke på hvordan den må have haft det smiley

• #381   12. jan 2016 Ja det er så forfærdelig , gad vide hvor lang tid den hænger fast til forgitteret / eller kofangeren Har ikke grimme ord nok over for sådan en idiot smiley smiley

• #382   13. jan 2016 Hårup Todbjerg

Del Del!!!!!!!!!!!!!! Lille Molli er løbet hjem fra og vi vil meget gerne have hinde hjem igen så i må meget gerne holde øje omkring Hårup og Todbjerg

profilbillede
  • #383   14. jan 2016 # 376
    SÅ ER KARMA HJEMME IGEN smiley

Vores smukke karma, er på utroligvis, kommet hjem igen, tilsyneladende helt uskadt, og meget sulten.
    Hun er blevet sat af uden for hjemmet, kl ca 06.00 , i morges, og fandt hurtigt om til havedøren, hvor hun ved, hun bliver hørt.
    Vi er sååååååå lykkelige, og overvældet, og kan slet ikke forstå det endnu. ??????
    Vi er samtidigt meget overvældet over al den hjælp vi har modtaget. Mange mennesker som vi ikke engang, kender, har været rundt i områderne og kigge, og nogle endda med egne hunde. Disse mange mennesker som har brugt så meget tid og mange timer på at lede, takker vi af vores hjerter. Tak til ALLE de mange, mange, mange 1000, der har delt. I er alle helt fantastiske og vi vil aldrig glemme, jeres hjælp. Også et stort tak til alle, der løbende henvendte sig, med bekymring, søde ord og tanker.???. I vil for altid være en del af en historie, der på den ene side var tragisk og brutal, og på den anden side, endte usandsynligt lykkeligt.
    Dette menneske, der påkørte karma , og kørte afsted med hende, er jeg sikker på, har et stort hjerte, trods alt. Vi ved ikke hvad der ligger bag hans måde at reagere på. Men han bragte karma hjem igen, i meget fin stand. Hun har fået mad, vand, og holdt dejligt varm. Tak .?
    At hun ikke er kommet til skade, undrer os meget. Det går over vores forstand. Men mirakler sker. Og det gjorde det igen???:D

Tusind tak ALLE, i smukke , og storhjertede mennesker, fra nær og fjern, for al jeres hjælp .
    Det betyder alt?????

• #388   14. jan 2016 Synes godt nok også Karma-historien er noget... Usandsynlig..

Jeg tror der er nogen der har været lidt for hurtigt ude med at skulle finde den firhjulstrækker.. En hund er ikke uskadt efter at være blevet ramt af en bil med 100 km/t. Noget helt andet er at jeg ikke helt ved hvordan hunden skulle sidde fast der foran på bilen, som jo som jeg læser det kørte videre, med hunden hængende foran.. Det må være en tegneserie værdig.

• #389   14. jan 2016 Jeg syntes også det hele lyder lidt mærkeligt Meeeeen jeg skal ikke ha skrevet noget I ved godt hvorfor he he Men godt den er hjemme igen smiley

• #392   14. jan 2016 Arr Isabelle tror alle som turde skrive noget, ville få høvl ,Det er jo det samme som at sige de lyver Den eneste jeg tror kunne finde på det , er Nina Frank ,hvis hun ser det ikke passer sammen ,Hun er ikke så bange for at få høvl smiley

• #393   14. jan 2016 RISSKOV
    HJÆLP min malinois tæve Quick er løbet væk fra Risskov strand ring hvis du ser hende. 42166840

profilbillede
  • #394   14. jan 2016 SÆDDING VED ESBJERG

Vores hund Tia er forsvundet fra Fakta Sædding Centerets bag indgang, hvor hun stod Bundet i kort tid. Hun er forsvundet derfra mellem kl. 11:50 og 12:00 idag, torsdag d. 14 januar. Hun er chippet bærer navneskilt, hvor der står Line Jensen på.
    Alle informationer er velkomne, både her på fb og på tlf. 20631293

Synes godt om Kommenter
    Del

profilbillede
  • #395   14. jan 2016 # 394
    FUNDET smiley

• #397   14. jan 2016 Ida Du ved godt, det er farligt at sætte spørgsmålstegn, ved sådan noget på FB smiley

• #399   15. jan 2016 Forsvundet vest for Hundborg ved Jannerup 7700 Thisted

OBS OBS OBS
    Min gule labrador tæve, "Gulla"
    Er løbet hjemme fra igår kl 11. Det er anmeldt, men den er endnu ikke dukket op.
    Så vis nogen ser eller hører noget må i meget gerne kontakte mig.
    Tlf 20330133

Mvh Thomas.
    - på forhånd tak!

profilbillede
  • #400   15. jan 2016 4700 Næstved

profilbillede
  • #401   15. jan 2016 Lige nogle andre dyr som efterlyses

8700 Horsens
    VIGTIGT OPSLAG - HÅBER I ALLE VIL DELE..
    Min samarbejds partner Maria Sørensenn har i dag haft indbrud.
    14 marsvin og 15 kaniner blev stjålet.
    Maria har anmeldt det men politiet gør ikke noget ved det, da de ikke har forsikring på dyrene, og fordi der ikke lige var lås på i dag, da Maria kun var væk en time.
    7 af dyrene kommer her oppe fra mig, og både maria og jeg er knuste over det der er sket. Da vi er samarbejdspartner elsker vi begge dyrene og vil meget meget gerne have dem alle hjem igen.
    hvis i finder dyrene håber vi i vil kontakte os og aflevere dem enten til maria eller til mig.
    vi har billeder af dyrene og ligger dem ind her, det er ikke alle dyrene der er billeder af, men de sidste kommer i morgen.. Håber meget i vil dele, så vi forhåbentlig kan få dyrene hjem igen....
    på forhånd mange tak fra Maria Sørensen og Marianne

profilbillede
  • #403   15. jan 2016 # 400
    Næstved er hjemme igen smiley

• #404   15. jan 2016 Ida Det har jeg heller aldrig hørt før. Lyder virkelig mærkeligt

• #407   16. jan 2016 7442 Engesvang
    Kontakt 60520875

Er der nogen der har set hannibal?

profilbillede
  • #408   16. jan 2016 Nordmarksvej 2680 Solrød Strand

Efterlysning - Sylvester er løbet hjemmefra ca kl 19 her til aften. Han bor på Nordmarksvej og er sidst set løbe ud over marken mod kalkgraven. Hvis du ser ham så ring eller skriv endelig 26180460. På forhånd tak

profilbillede
  • #409   16. jan 2016 Uh kalkgrav, det lyder ikke godt! smiley

• #410   16. jan 2016 # 408
    Solrød Strand
    Håber den er fundet , da alt omkring den er slettet

• #411   16. jan 2016 Det lyder mystisk, håber da at det er fordi den er fundet, men en opdatering om det havde været rart...

• #414   16. jan 2016 AG den kan jeg heller ikke finde noget om mere Det er altså træls, dem som bare sletter uden at kommer med en opdating
    Så vi må jo håbe at den er hjemme igen

• #415   16. jan 2016 Minion Ja det syntes jeg ville være en god ide , smiley
    Hvad skal vi kalde den ???

• #417   16. jan 2016 Jo Minion Det kalder vi den smiley

• #418   16. jan 2016 Nordmarksvej er jo her i landsbyen. Jeg prøver lige at finde ud af om han er hjemme eller hvad.

• #419   16. jan 2016 Godt Mette For jeg kan ikke finde den i efterlysnings grupperne

• #420   16. jan 2016 Mette Jeg har lige lavet en efterlysnings tråd nr 2 Med alle de hunde som ikke er fundet endnu Øv 20 hunde endnu smiley

• #421   16. jan 2016 #408 er hjemme. Fundet af ejer i morges (y)

• #423   16. jan 2016 Pyh det var en lettelse, har været bekymret for den kalkgrav...

Men åh hvor er der mange hunde der ikke er fundet endnu...

• #424   16. jan 2016 Åh hvor godt at høre smiley

• #425   16. jan 2016 Kalkgraven ligger nu et godt stykke fra hvor hunden bor og den er indhegnet. Men selvfølgelig HVIS man vil ind, så kan man godt komme ind.

• #426   16. jan 2016 Nåååh, der er hegn om, det var ikke til at vide. Men godt den er hjemme, så skal der bedes for dem der endnu ikke er..

Mine tanker er især hos den lille chi og pincher. De er jo så tiny, og det er koldt. De har jo ikke pels til den kulde, og de har ikke mange gram fedt at tærer på smiley

• #428   16. jan 2016 Det er også det min fornuft siger til mig, men jeg håber til det sidste smiley

• #429   16. jan 2016 Ja desværre i den her kulde ,og de er ikke set smiley smiley

Kommentér på:
Efterlysningstråd.

Annonce