{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Nægter og spise ved skålen {{forumTopicSubject}}

Davser alle i hundeglade mennesker.

Jeg har et mindre (og bemærk mindre)men dog irriterende problem med Jessie´s spisevaner.

Hun har fået en tendens til at hendes mad ikke skal spises ved madskålen, Men slæbes med op i sofaen.
Hun tager gerne en mundfuld (ca 10-15 piller) for derefter at suse op i sofaen og spytte det hele ud. Derfra sidder hun i ro og mag og spiser en pille af gangen.

Ja det er da sødt og alt det. Men jeg er ved og være træt af og gøre rent efter hende. Der ligger gerne 3-4 knuste piller tilbage 4-5 gange dagligt.
Og nej jeg vil ikke til og fodre hende 2 gange dagligt under opsyn, da jeg tidligere har haft store problemer med hendes appetit når hun kun får serveret et par gange om dagen.
Det fungere rigtig godt for os begge at hun har foder til og stå fremme hele tiden så hun selv kan styre det.

Når jeg er hjemme kan jeg til dels (hvis jeg opdager det) stoppe hende inden hun hopper i sofaen, hvilket resultere i at hun spytter alt maden ud på gulvet og ligger sig i kurven fordi hun tror hun har gjort noget slemt.
Og så får jeg dårlig samvittighed over at hun tager det på den måde. IIIh altså......

Nåh men jeg vil enlig bare høre om andre herinde har erfaringer med noget alla den situation jeg står i og hvad de evt gjorde for og stoppe det.

Billedet er af 1 pille hun har knust og derefter efterladt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nægter og spise ved skålen
Kommentér på:
Nægter og spise ved skålen

Annonce