{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

sus  J
sus J
Følger: 12 Emner: 4 Svar: 23

Andre hunde tisser på mine hunde {{forumTopicSubject}}

Nu skete det igen igen..... smiley

Jeg har 2 mindre hunde, en tæve og en han, dog begge neutraliseret, som ofte bliver tisset på af andre hanhunde, specielt de yngre hanhunde.

Hvorfor gør de det?

Jeg har efterhånden ikke lyst til at lade andre hunde hilse på mine hunde, når hundende løber løs.

Oplever I at jeres hunde bliver tisset på og hvad gør i for at undgå det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre hunde tisser på mine hunde
  • #1   4. feb 2016 Mine løber aldrig løse, jeg vil blive meget sur. smiley

• sus  J
    sus J Tilmeldt:
    jan 2016

#3   4. feb 2016 Jeg undrer mig godt nok også over den adfærd.
    En hanhund som vi tit møder i kvarteret, forsøger hver gang at tisse på min tæve.

I dag gik det så ud over min hanhund, som tilmed havde dækken på......så både hund og dækken måtte vaskes smiley

• #5   4. feb 2016 Det har vi prøvet lige indtil Joy var omkring 2 år.... Både mig og hende knap så fedt smiley
    I sær en han hund var slem.
    I dag sker det kun, når hun selv er mega nysgerrig og stikker hoved for langt frem smiley

• #6   4. feb 2016 Jeg oplever faktisk tit min race forsøge at tisse på andre hunde. Det ses i situationer hvor nye hunde har lært hinanden at kende og er faldet til ro i flokken, som om de siger 'så, nu lugter vi ens. Så er vi en ny flok'.

• #7   4. feb 2016 Mine forældres hund har to gange tisset på Coco smiley Bibbi er en meget usikker hund, som gør utroligt meget ud af at fremstå som en selvsikker lille madame. Jeg tror simpelthen, årsagen er, at hun har så travlt med at være "ovenpå" i hierakiet, at hun ligesom overreagerer i alle henseender (det gør hun nemlig i mange andre situationer også..)
    Jeg må indrømme, at hun har fået morderligt meget skældud, når det er sket.. Jeg synes, det er helt enormt ulækkert!

Hvis det skete ofte for mine hunde, ville jeg personligt selv holde mine hunde væk fra de, der har gjort det før. Så må de lege med nogle andre, simpelthen.

• #8   4. feb 2016 Morgan har både tisset - og leveret en prut på Citta smiley - hun kunne lade være med at løbe ind under når han lettede ben, eller lagde an til at levere poops smiley
    Men nej. Det har jeg aldrig været ude for

• sus  J
    sus J Tilmeldt:
    jan 2016

#10   4. feb 2016 Ja, jeg er efterhånden også kommet til den konklusion, at vi holder os væk fra dem, der har tisset på en af mine hunde.

Men jeg er stadig forundret over sådan en adfærd, specielt fordi mine hunde er hhv. 4 og 2 år, så kan ikke forestille mig, at der er tale om dominans fra de andre hunde der jo alle er noget yngre.

• #11   4. feb 2016 Nej, har aldrig oplevet at mine hunde er blevet tisset på, men har set det ske for en kastreret hanhund, hvor ejer fortalte mig at det kan være et problem med kastrerede hanhund, og har så også hørt om det efterfølgende, så jeg ved ikke om det har noget at gøre med at kastrerede hanhunde lugter anderledes?

• #12   5. feb 2016 Det har jeg heller ikke oplevet. selvom Rosa da er blevet tisset på et par gange eller 10 af Lucky, specielt som helt lille hvalp, men det var fordi hun havde en ide om at rende ind under maven på ham, også når han tissede smiley
    Den værste gang, var da vi var på vej hen til bussen, vi skulle besøge noget familie, behøver jeg sige at hun var meget upopulær, og så var det selvfølgelig i hovedet.

• sus  J
    sus J Tilmeldt:
    jan 2016

#14   5. feb 2016 Hunde lugter vel anderledes, når de er neutraliseret, men at det ligefrem skulle opfordre andre hunde til at tisse på mine hunde......ja, det håber jeg da ikke.

Vasker ikke mine hunde ret tit og bruger kw hunde shampoo med mandelolie.
    Synes jo ikke hundene dufter af noget specielt, og det er hunde der færdes i hele huset og får rene tæpper/håndklæder i deres kurve en gang om ugen.

Måske det nærmere er disse unghunde, vi møder, der endnu ikke er afbalancerede ved møde med andre hunde.

• #16   5. feb 2016 Nu skriver du, at du ikke vasker hundene ret tit, men hvis ikke du vasker hunden grundigt, når andre tisser på den, så lugter de jo af tis, og så tror jeg, en ung, især hanhunde, vil have meget tendens til at tisse på dem. Så det muligvis derfor I har oplevet det meget?

• sus  J
    sus J Tilmeldt:
    jan 2016

#17   5. feb 2016 Vasker da altid mine hunde, hvis de er blevet tisset på, for det er da ulækkert.
    Så de lugter altså ikke af tis.

• #18   6. feb 2016 Man kan jo aldrig vide smiley

• sus  J
    sus J Tilmeldt:
    jan 2016

#19   6. feb 2016 Måske jeg skulle afprøve din teknik Birgitta L smiley

• #21   6. feb 2016 Sus- tis på deres hunde...så skal ejeren nok sørge for, aldrig at komme tæt nok på dig og dine hunde nogensinde igen, problem løst smiley

• #22   6. feb 2016 Eller prøv dette

Ja du skylder mig 200 kr nu, for mine hunde er ekstremt allergiske og tåler kun økologisk, organisk, og fairtrade mærket shampo, og den koster 1000 kr pr liter, og der skal i hvert fald en dl pr hund til, for at fjerne tidlugten...

Kommentér på:
Andre hunde tisser på mine hunde

Annonce