847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

mine løbske tæver - suk .... mine løbske tæver - suk ....

Kira, den yngste er klar og min hanhund er mere end villig men lidt hæmmet af, at Barbie, den ældste tæve hænger på ryggen af ham alt mens hun jumper ......... hun er ikke helt klar og alligevel fortsætter hun med at jumpe - Det blev lidt for meget så jeg tog Kira hen til en veninde for at få lidt fred og ro - men hun havde sin 3 årige søn hjemme fra børnhaven gr efterårsferie og han var snart værre end mine 3 hunde tilsammen ! Så jeg ved snart ikke hvad der er mest anstrengende - 2 løbske tæver eller en lille dreng, der keder sig .......... Nu er vi hjemme igen og der er falden ro over feltet her - sålænge det varer ..........

Godt at det kun er 1 gang om året med basenji at tæverne er i løbetid .............

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mine løbske tæver - suk ....
  • #1   17. okt 2006 Det skal lige tilføjes, at Kira ikke skal have hvalpe da hun er for ung - det er Barbie, der gerne skulle have besøg af en fransk ejet basenji han i næste uge - så godt hun øver sig ? Mickey .......... han er bare et fjollet handyr -

• #2   17. okt 2006 Jeg vil også sige. "Løbske tæver, SUK!!!!" ;o)

Lilly gør sig til for alle hunde for tiden men samtidig parre hun alle katte hun kan komme i nærheden af. Dumme hund.

• #3   17. okt 2006 Tinna - Lilly får da næsten mast de katte nu forsøger at jumpe på ? :-))

• #4   17. okt 2006 Fluffy er også lige kommet i sin anden løbetid og jeg kan heldigvis ikke mærke det på hverken hende eller Gizmo...

• #5   17. okt 2006 Pia: Nej hun er jo heldigvis ikke så stor, og så er hun ret blide ved dem. Men jumpes det skal de. Dog er min ene kat Isito ikke helt enig med hende i det, så han bider hende i benene når hun begynder på det pjat *GG*

• #6   17. okt 2006 Nadja - ikke endnu - det skal nok komme og så kan du deltage i "sukke-koret" :-))

Kommentér på:
mine løbske tæver - suk ....

Annonce