old english bulldog søger emne / tråd der var herinde , omkring en omplacering af en oeb der havde for meget amerikansk bulldog i sig old english bulldog søger emne / tråd der var herinde , omkring en omplacering af en oeb der havde for meget amerikansk bulldog i sig
Hunde loven er rigtig svær at gennemskue for rigtigt mange mennesker . Hvor mange ved reelt at det er ulovligt at blande Old English Bulldog med andre racer ? Ligenu har jeg et emne/ en sag oppe i samarbejde med Happydogs og søger den med netop en renracet old english bulldog tæve der faktisk pluselig ikke måtte bruges i avl i danmark trods tavle !!!! håber i kan hjælpe mig med at finde den tråd , for den var en omtalt sag . Men ja det er ulovligt at blande old english bull dog med andre racer fordi den består af forskellige procent dele amerikanskbulldog . Samtidigt er old english bulldog ikke på listen , men den falder ind under katagorien ulovlig hvis du blander den med andre racer .
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.478
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.115
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 7 Emner: 15 Svar: 28
nov 2012
nov 2012
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 593
Jeg har lige lært herinde at Olde englishe bulldogge ikke er godkendt af FCI.
Hvordan er det så muligt af få stamtavle på fido vovse ???, er det sådan en hjemme gjort en der bliver fin lamineret ??
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.478
old english bulldog søger emne / tråd der var herinde , omkring en omplacering af en oeb der havde for meget amerikansk bulldog i sig