2.590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Pote-tørre-klud + tørretæppe Pote-tørre-klud + tørretæppe

Hvilke produkter kan I anbefale til tørring af våde og beskidte hundepoter/pels?
Det er til en berner sennen.

Ligeledes et tæppe/seng, hvorpå han kan tørre, som suger vand og skidt?

Oster Paw Cleaner og smudskludene fra Tholo.dk, men ved ikke hvilke produkt der er bedst?
Nogle erfaringer? Og gerne henvisninger til tæppe/seng smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pote-tørre-klud + tørretæppe
  • #1   22. feb 2016 Vi tager snoren af hunden og lader hende lufttørre.
    Så falder jord og støv af, min mand støvsuger næste gang jeg går en lang tur.
    (For hunden mener at vores røde støvsuger er Det Røde Monster. Hun gør advarende når hun ser den slukket. Kradser på havedøren for at komme ind og passe på sin mor, hvis hun ser den i samme rum som mig. Suk.)

Jeg tror at der er mere arbejde i at tørre hunden tør og ren end at støvsuge.

Er hunden direkte regnvåd leger vi håndklædeleg. Dvs smider et håndklæde over hunden og frotterer hende nogenlunde tør. Det synes damen er sjovt!

• #7   22. feb 2016 Jeg smider gerne et par håndklæder på gulvet, når hundene har været i bad, og ellers bruger de gerne gulvtæpper og møbler:-)

• #8   22. feb 2016
    CF begge mine kommer løbende når de hører hårtørreren tændes, og står og glor på mig - når jeg blæser på dem misser de med øjnene, og ser ud som nogen der nyder varmen smiley Dog helst når de allerede er tørre - det er nemlig ikke sjovt at føntørres efter bad ?! smiley

• #9   22. feb 2016 Jeg bruger et almindeligt håndklæde til hurtigt at tørre poter + mave.
    Er hunden drivvåd, bliver han gnubbet med håndklæde og så tager vi en omgang med føntørrer - det er han tosset med. Hver gang jeg selv skal tørre hår står hunden der med det samme smiley

- Og så gnubber han sig selv på gulvtæppet (+ stole, vægge, sofa osv.)

• #10   23. feb 2016 Joy har arvet alle mine gamle håndklæder og nu her på denne her årstid, hedder det kan du gå ud og få skyllet futterne på badeværelset, og så trisser hun ud på badeværelset og stiller sig klar smiley Men her er det så meget vigtigt, at vandtemperaturen er korrekt, det skal være lidt mere end lunken, ellers er hendes fødder altså ved, at falde af smiley
    Mærkelig nok kan hun godt dyppe dem i havet smiley
    Når men når hun lige har fået skyllet mave og futter så tørre jeg hende grundigt med et gammelt håndklæde.
    Og hun kender turen smiley Men nøj vi glæder os til sommer smiley

• #12   23. feb 2016 CF - mine to står også i kø, når hårtørreren bliver fundet frem smiley

• #16   23. feb 2016 Et alm. håndklæde til poterne, men kun hvis de er indsmurt i mudder el. lign..
    Ellers tørrer de selv og jeg svinger en støvsuger og gør lidt ekstra rent smiley

• #17   23. feb 2016 Jeg er ret glad for microfiber klude og håndklæder til hundene, suger ekstremt godt og tørrer lynhurtigt igen.
    Tørrer dem over det hele hvis de er våde, og nøjes med at tørre mudderpoter/ben hvis de ikke er.

• #18   23. feb 2016 Ha ha - 50 kg berner sennen med mudder op ad ben og mave osv skal altså ikke ind i mit hus og tørre....
    Jeg vil gerne have tørret det væreste skidt og vand af inden han vader ind i hytten.
    Og jeg har både arbejde og børn, så tiden er ikke lige til at stå og føntørre 50 kg langhåret hund.

Der for vil jeg gerne vide om der er et bedre alternativ til håndklædet, som fx Oster Paw Cleaner....
    Tørre jeres våde og beskidte hunde sig i gulvtæppe og møbler?? smiley

• #19   23. feb 2016 Kan også kun anbefale gamle håndklæder og håndklædelegen smiley
    En hund sviner, særlig en stor langhåret én i det våde klima vi har i DK. Det kan nok ikke komme bag på én smiley smiley

Mit hjem bærer præg af hund og kan gæster ikke lide lugten i bageriet kan jeg hurtigt vise dem døren smiley
    Vi har endda ubehandlet fyrretræsgulve i det meste af huset smiley smiley

• #20   23. feb 2016 Ej, men hold nu - selvfølgelig sviner han, men jeg har barn der kravler, og han behøver ikke kravle rundt i skidt og møg, det klarer han fint udenfor.

Kan I ikke bare forholde jer til det jeg spørger om - jeg vil gerne bo så rent som muligt, andre er ligeglade....

• #22   23. feb 2016 Ja det blir rigelig beskidte udenfor, - så du har noget at glæde dig til.... Man blir lidt mere sippet når junior ligner en beskidt ulden sok smiley smiley

• #24   23. feb 2016 Ej undskyld.... Læg lige mærke til alle mine smiley'er smiley

PS. Jeg bor faktisk også ret rent, men gulvene bliver ikke lige vasket dagligt, de må nøjes med en støvsuger smiley

• #26   23. feb 2016 Håndklæde bruger vi også nu, men kan se at der sælges "bedre" midler, men jeg ved ikke om de er pengene er værd.....

• #30   23. feb 2016 smiley smiley smiley Ja så er jeg da selv fri for at tørre ham - desværre dækker det ikke poterne smiley smiley
    Vandslange vil blive brugt i yderste nødstilfælde og ved rigtig meget mudder, men allerhelst vil jeg gerne tørre ham ren og tør..... smiley

• #31   24. feb 2016 Jeg er bange for at jeg kun kender 3 metoder.

Lufttør hunden. Støvsug bagefter.
    Håndklæde leg
    Den grundige med bad og håndklæder eller hårtørrer.

Jeg frygter at jeg ikke kender produkter, som overgår det. Men der er sikkert sælgere som mener at deres produkt....
    Jeg er doven. Vælger øverste løsning, mit hus er frit for kattehår og jord, hunden er glad og for mig er det lettest.
    Ville jeg kaste penge efter det, ville jeg tage en automatisk støvsuger. Ellers samme metode.

• #33   24. feb 2016 Caroline - jeg oprettede emnet for at få erfaringer med de produkter som jeg skriver om i allerførste indlæg.
    Om det ville være en fordel at købe disse eller tilsvarende produkter.

Jeg spurgte ikke ind til om min hund sviner, om gulvtæppet eller brændeovnen skulle bruges.... Men derimod henvisninger til produkter som kunne lette rengøringen af vovse efter en omgang mudder og vand....

• #35   25. feb 2016 der er bestemt ikke noget galt med dækkenet, men en berner sennen som i forvejen har det varmt vil smelte bort i et sådant.

Kommentér på:
Pote-tørre-klud + tørretæppe

Annonce