{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Hold da op O_o {{forumTopicSubject}}

Har lige gået og talt i mobil, med en kunde, og får set ud af vinduet i min dør..... nede i min indkørsel holder en bil jeg bestemt ikke kender smiley
Jeg får afsluttet mit telefonsnak, og går hen og kigger ud af døren.....
og ser at der står en dame i sort jakke og en mand i orange jakke.... og inde i min hestefold render der en lille lysebrun hund .... smiley

Jeg for ud af døren og råbte : FÅ DEN HUND UUUUUUUD, FÅ DEN HUND UD AF MIN HESTEFOLD NUUUUU , INDEN HESTENE TRAMPER PÅ DEN !!!! smiley
Fik vist også råbt at hunde ikke må være løse her i skoven, tror bare jeg gik lidt i panik, for jeg ved godt at især Shandie HADER hunde og losser dem eller tramper dem ned, hvis de løber ind til hende smiley

Damen kaldte og kaldte på hunden uden den gad at reagere, og råbte til mig : VI PRØVER OGSÅ smiley

Og så høre jeg den lyd jeg ikke ønskede... nemlig lyden af dundrene hestehove, dvs de 2 damer VAR på vej over til hunden i fuld galop smiley
Hunden bliver rædselsslagen skriger og ved ikke hvordan den kan finde ud af folden igen... men når til alt held at smutte under hegnet lige inden hestene nåede den smiley

Pyyyha hvor var jeg lettet smiley

De haster ind i deres bil og fræser afsted, så jeg når ikke at sige noget mere til dem.
Og her bagefter kommer vreden så... hvorfor fanden slipper man en hund løs man ikke har styr på, den kom jo ikke når de kaldte på den. og så igen, man lader den løbe ind i en fold til heste smiley
heste som de ikke kender eller ved om hvorvidt de siger noget til hunde. damen gik bare rundt og kiggede på at hunden rendte inde i folden, hun reagere først, da jeg råbte **INDEN HESTENE TRAMPER PÅ DEN*** smiley

Af og til kan folk tankeløshed vedr deres dyr virkelig skræmme mig smiley
I det her tilfælde, havde Shandie været lidt hurtiger, havde den stakkels hund sikkert været død eller skadet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op O_o
Kommentér på:
Hold da op O_o

Annonce