4.411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Indhegning af have - input!? Indhegning af have - input!?

Tænker at I må være det korrekte sted at søge om råd til indhegning af haven smiley

Min kæreste og jeg skal flytte op i hans hus, hvor haven ikke er hegnet ind - hvilket den jo så skal. Min egen have er hegnet ind, men det har været lidt en hegn på hegn løsning, da min yngste tæve er MEGET kreativ, hvad angår at komme ud af haven.

I min egen have har jeg kyllingetråd og et hegn udenpå med 10X5 cm masker. Dog syntes jeg, at de hegn er svære at spænde ordenligt op + det kunne være dejligt med en løsning, hvor der ikke er behov for hegn på hegn smiley

Jeg har kigget lidt på vildt hegn og så pæle i jorden istedet for tentorpæle .. Men jeg har lidt svært ved at greje hvor små maskerne er i bunden + hvornår de begynder at blive større!

Jeg søger en løsning, hvor jeg ikke skal gå og være nervøv for at hundene bliver i haven + et hegn, der kan holde både en 3,5 kg udbryder konge inde i haven + en retriever inden smiley

Der skal være levende skel - så desværre ikke et stakit/tillukker træhegn!

Hvad har I af læsninger i jeres have?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indhegning af have - input!?
  • #1   26. feb 2016 Vi har vildthegn, men det kan du ikke bruge med sådan en lille hund.
    Hvalpe af min race kan komme gennem de næstnederste masker indtil de vejer ca 8-10 kg.

• #4   26. feb 2016 Hvad med voliere hegn man bruger til fugle ? Der maskerne meget små og mener man kan få det i en 80-90 højde

• #5   26. feb 2016 Vi klippede hækken tæt ind.
    Grønt trådhegn. TilsatTilsat hønsenet nederst. 120 i højden i tillæg til høj hæk kan holde på en lille pige, der går ud på vejen og leder efter moar, når moar har overarbejde / lange vagter.

Kattene hopper dog over. Dvs de to damer på 5 kg kan ikke komme igennem.

Billig løsning, og det virker!

• #6   26. feb 2016 Rionet i hækken er vejen frem og det vi havde valgt nu. Dog har vi det der grønne LORT i hækken andre steder, som da hækken væltede pga. sneen er blevet bøjet og nu fuldstændig umuligt at rette rigtigt ud så nu er vores hæk totalt deform.

• #7   26. feb 2016 Jeg siger rionet lige som Zarah.
    Jeg har også det der grønne havehegn med kyllingetråd nederest og har også fået en deform hæk.
    Næste gang, så hellere betale lidt mere, lægge lidt mere arbejde i det og få rionet. smiley

• #8   26. feb 2016 Hvis det grønne hegn fra byggemarkeder er noget lort, så er jeg ekstra glad.
    For en frugtbar løsning i en have er altid godt.

Spørg til side, det holder ikke sig selv, og man bestemmer selv pælene og afstand mellem pæle.

• #9   26. feb 2016 vores pæle står med 1,5 m i mellem

• #10   26. feb 2016 vi har 5 pomeranians de er lidt forskellige i størrelsen men ingen af dem kan komme ud gennem /under/over det.
    blev lavet sidste år kostede 7000kr men det er effektivt.

profilbillede
  • #11   26. feb 2016 Hvor i landet skal hegnet etableres/postnummer?

• #12   26. feb 2016 Trine - I Frederikshavn smiley

Umidelbart kan mine kære hunde komme igennem det rionet! Desværre! Og syntes virkelig ikke det er pænt at skulle sætte kyllingetråd uden på rionettet smiley

Men det kan selvfølgelig ende som løsning

• #13   26. feb 2016 Nå nu fik jeg søgt ordenligt! Kan se de kan fås ned til 50x50 mm - det burde hun alligevel ikke kunne komme igennem smiley

• #14   26. feb 2016 Vi har netop idag haft besøg af et firma fra Randers (vi bor i det nordlige Århus), som leverer og opsætter hegn, låger etc.
    De kom for at måle haven op, fordi vi skal have det hegn vi har nu udskiftet da det ikke holder længere fordi det var for ringe en kvalitet.
    De kan nok også komme til Frederikshavn.
    Vi modtager et uforpligtende tilbud fra dem i næste uge og så kan jeg jo skrive til dig og du kan overveje at kontakte samme firma.
    Vores hegn skal være 1.80 m. højt, placeres bag eksisterende hæk og længden hele vejen rundt om haven er 140 m.
    Vi passer hunde i ferier, weekender o.s.v., så hegnet skal være solidt og holde alle str. hunde inde, men stadig være den billigst mulige løsning, så længe det løser opgaven.
    Hilsen Trine (mail: trinekolbe@yahoo.com)

• #15   26. feb 2016 Trine - det vil jeg gerne høre mere om smiley giv endelig lyd når du ved prislejet

Kommentér på:
Indhegning af have - input!?

Annonce