3.368 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 98 Svar

Mejse
Mejse
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22

[HJÆLP] Søger støtte til hundemad [HJÆLP] Søger støtte til hundemad

Goddag brugere af Hunde Galleri. smiley

Min 12 årige hund, Mejse, og jeg er tvunget til at flytte ud her den første Maj. Grunden til at vi flytter er primært familiære årsager, hvilket har medført de implikationer at min stedfar ikke længere vil lade mig bo under hans tag. Derudover flytter han selv i en mindre lejlighed, så jeg vil praktisk talt ikke kunne bo der alligevel, selvom han tillod det. Eftersom Mejse er og har været min bedste ven og følgesvend igennem alle disse 12 år, da vil jeg altså ikke kunne overlade hende til min stedfar under nogen omstændigheder. Dette gør sig endnu mere gældende da hun for over et halvt år siden fik konstateret kræft, hvorved jeg altså udelukkende har en intention om at give hende så meget livskvalitet som muligt, i hendes sidste tid på Jorden. Min stedfar har udtalt at han ikke vil støtte mig finansielt, så jeg kan købe foder til hende hver måned, medmindre at hun kommer til at bo ved min stedfar frem for hos mig.

Siden jeg selv er relativt ung, i en beskeden alder af 21 år, der er min monetære situation altså yderst begrænset. Målet er at ende ud som folkeskolelærer her om 4 år, efter mit uddannelsesforløb er overstået, hvilket jo naturligvis betyder at jeg i de 4 år blot vil være på SU. Derfor må jeg erkende at jeg ikke er i stand til at betale regninger, forsikringer, husleje, samt mad til både Mejse og mig selv.

Derfor er jeg kommet for ydmygt er efterspørge om der er nogle generøse individer til stede, som vil være barmhjertige nok til at støtte min hund og jeg med ethvert beløb som jeres eget budget ville tillade. Eftersom jeg ikke selv har ret meget at give ud af, er det eneste jeg kan garantere et billede af Mejse og jeg, hvor folk der donerer 50kr eller over vil blive takket med deres navn skrevet på et stykke papir. Dette kræver naturligvis bare at folk vælger at skrive deres navn ved donering, da der ellers blot vil stå at det er en anonym person der har støttet.

Hvis i er interesseret i at læse mere, så er der en uddybende tekst på engelsk på selve fonde siden, som i skal være mere end velkommende til at tjekke ud:

Mejse – Dog Food 1 Year Supply - GoGetFunding
http://gogetfunding.com/mejse-dog-food-1-year-supply/

Alt der er tilbage at sige er mange tak for jeres tid og betragtning ved at læse dette post og forespørgsmål. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  [HJÆLP] Søger støtte til hundemad
  • #1   7. apr 2016 1 - Dit link virker ikke
    2 - Der har været at for mange fuskere, der har søgt økonomisk støtte, så det er liiiidt op af bakke med det.
    3 - Måske en ide at skrive hvor i landet du bor, måske kan du være heldig at der er nogen der har en sæk foder, de kan undvære; HG kan være et mirakuløst sted, når det skal være

• #3   7. apr 2016 Jeg er lærerstuderende på SU og har hund... Det kan altså lade sig gøre, hvis man er villig til at finde en vej smiley

• #4   7. apr 2016 Det var dog et besynderligt sprog, taler unge mennesker sådan i dag? smiley Hvorfor er titlen på engelsk?

Hundemad donerer jeg med glæde til trængende, men man kan altså godt betale hundemad selvom man er på SU - det har jeg da prøvet gennem mange år. Og penge donerer jeg altså ikke.

• #6   7. apr 2016 Jeg er ked af at sige det, men der er flere gramatiske fejl i teksten, som jeg bliver lidt for mistænksom over smiley

Eks :
    Derfor er jeg kommet for ydmygt er efterspørge
    mange tak for jeres tid og betragtning ved at læse dette post

Jeg ser nok bare spøgelser, men der har været for meget fusk med netop folk der søger penge.
    tag i mod tilbud om at få noget hundemad af dem der tilbyder smiley

• #8   7. apr 2016 Et andet godt råd - deltag i din tråd.
    Et gammelt reklameslogan sagde at "samtale fremmer forståelsen" - det gælder stadigt.

• #10   7. apr 2016 Rotte : Du er ikke ene om det smiley

Det værste er at hvis det er fake er der altid en masse der hopper i med begge ben, og det er det, sådanne snydere håber på smiley smiley smiley

• #12   7. apr 2016 Mejse : Hvad med at deltage i din tråd ? Hvad med at svare de folk der skriver at de gerne vil donere mad til din hund ?

• #13   7. apr 2016 I kan donere foder til mig i stedet for smiley

• #14   7. apr 2016 Hvorfor penge?? Er det ikke hundemad du mangler? smiley Måske bare mig der er lidt skeptisk - der er mange, der har hund på SU, og alligevel godt kan betale hundemad. Regnede du med at din far altid ville betale for din hund?

Nå, men min konto er lige gået i 0 så jeg kan uanset hvad ikke donere - jeg undrer mig bare, men jeg er desværre også skeptisk efter så mange der søger økonomisk støtte fordi de ikke har tænkt sig om

• #20   7. apr 2016 Profilen er fra 2010, aldrig brugt, hvis man ser på profil info har vedkommende slet ikke været aktiv på nogen måde.
    Ingen svar ingen tråde og ingen følger ingen hund osv smiley

• #21   7. apr 2016 Min mand var evigt bange for at blive opdaget, så vi var kun afsted to gange. smiley

• #23   7. apr 2016 Christian har åbenbart oprettet den fundraiser i august og der har ikke rigtigt være nogen donationer ( kun 2) så det der med at de lige nu skal flytte...tja.

Og så kan man undre sig over at der skal en kræft historie med ind over, hvis det er hundemad man søger. En hund, der har haft kræft i min 1 1/2 år, har det måske ikke længere såååååå godt.

• #24   7. apr 2016 Det skal du ikke Minion, det kan jeg simpelthen ikke tage imod smiley
    Men jeg ELSKER at der her på HG findes SÅ mange dejlige mennesker som tilbyder deres hjælp når lokummet brænder på.
    Det ER hårdt lige nu, men hey, jeg har det vigtigste hos mig, nemlig mine to piger smiley
    Vi skal nok klare det smiley
    Men tusind tak smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#28   7. apr 2016 Ja, jeg ved godt nok ikke lige hvad der er sket for linket, men hvis man kopierer det som det står, så burde det virke. smiley

http://gogetfunding.com/mejse-dog-food-1-year-supply/

• #29   7. apr 2016 hmmm... det er måske heller ikke så økonomisk at kun købe foder i 5-kilos poser, det er da langt billigere i kilopris at købe en stor sæk. I så fald kan jeg godt forstå at det hurtigt kan blive til mange penge for foder....

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#30   7. apr 2016 Jeg er da ked af et det virker suspekt, men jeg er da villig til at tage et billede med HundeGalleri skrevet hen over, hvis det er noget? smiley

• #31   7. apr 2016 Nej et ton fylder nok en del og SÅ stort er mit bryggers altså heller ikke!

Det er lidt forskelligt Mikala, køber som regel bare hvad der er på tilbud smiley

• #32   7. apr 2016 Hvor er du sød Fru Christensen smiley
    Jeg er glad for at hører at mine gamle damer også giver dig et smil på læben smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#34   7. apr 2016 Det er også alt jeg efterspørger, så pengene for mig er komplet ligegyldigt. smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#36   7. apr 2016 Jeg sender den i PB omgående, mange tak smiley

• #37   7. apr 2016 Nu som, Minion og Skrighunden - som sagt, HG er et magisk sted, når det gælder.

Christian - at du tager et billede, hvor du skriver HG på, giver ingen indikation af om pengene går til hundemad og om det er fordi du er på røven eller bare fordi du har drukket alle pengene op. Sorry!
    Send din adresse til Minion eller en af de andre, der tilbyder at hjælpe i stedet for at tigge penge.

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#39   7. apr 2016 Hvis det er muligt at finde fodder i større poser og til billigere penge, så er det da også klart en mere fordelagtig løsning. Hvilke forretninger ville i handle i, såfremt det var tilfældet? smiley

• #41   7. apr 2016 Jamen det kommer måske an på mærket og hvor du befinder dig henne. Men som hovedregel er der altid en besparelse hvis man køber en sæk frem for en pose.

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#42   7. apr 2016 Du har da helt og aldeles ret, Den Guddommelige, der er jo ikke nogen reel måde at sikre sig på at pengene bliver brugt til det jeg lover. Det eneste jeg kan garantere, er at jeg ligger billeder op på fonde siden af det hundemad jeg køber undervejs, men meget andet kan jeg vel ikke gøre. smiley

Men for mig at se er det da også langt mere fordelagtigt at få hundemad tilsendt direkte, da jeg dermed sparer turen til supermarkedet. smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#43   7. apr 2016 Det vil jeg da huske på, MegaPixel. Så må jeg vel bare kigge mig omkring og se hvad de har at tilbyde de forskellige steder.

• #44   7. apr 2016 Prøv at kigge hos lokale foderstoffer, maxizoo, plantorama og hvad der eller er af 'større' butikker.
    Zooplus på nettet kunne måske osse være et bud.

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#45   7. apr 2016 Jo, mage tak for tippet. Vi har både en Pet World og Maxi Zoo der blot ligger 2 kilometer fra min nuværende husstand. smiley

• #46   7. apr 2016 er der et bestemt mærke Mejse spiser ?. eller er det ligemeget ?
    i så fald vil jeg da gerne donere nogen penge til Minion til lidt mere foder hvis hun alligevel bestiller smiley

• #47   7. apr 2016 Zooplus, er et godt alternativ smiley der kan du få maden leveret lige til døren

• #48   7. apr 2016 Altså man kan få 15 kg foder for 100kr i maxi zoo.....at være på SU er ingen undskyldning, det er et spørgsmål om prioteter.. Man kan få SU lån.....

Nu bliver jeg non upopulær, men en 12 år gammel hund med kræft, burde måske få fred....

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#49   7. apr 2016 Det plejer at være meget varieret det som min stedfar tidligere har givet hende, da hun som regel bliver træt af at få det samme i længden. Så som udgangspunkt er der ingen kriterier i den forstand. Dog føler jeg heller ikke at jeg kan stille nogle kriterier til gavmilde mennesker, når jeg praktisk talt tigger offentligt på denne måde. smiley

• #50   7. apr 2016 Hvilket mærke spiser Mejse? Så kan jeg kigge rundt efter et godt tilbud.

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#51   7. apr 2016 Sabrina M, ja, det lyder måske som om hendes tid er ved at være nået, men Mejse er stadig en yderst frisk og livlig hund, trods hendes alder og diagnose. Hun udviser heller ikke umiddelbare tegn på lidelser.

• #53   7. apr 2016 Den guddommelige, HG er fantastisk, jeg bliver virkelig rørt over at folk er SÅ søde, rare og hjælpsomme smiley <3 smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#54   7. apr 2016 Nu som kongelig medløber, hun spiser ikke noget konkret mærke i den forstand. smiley

Gitte B, det må vel også blive nødvendigt i sidste ende, hvis det skulle komme til det punkt. Men såfremt man kan få 15kg til 100kr, som folk tidligere har nævnt, så bliver det nok ikke en så stor byrde som jeg alligevel gik og troede. smiley

• #55   7. apr 2016 Jeg er 21 og bor en times tid fra Esbjerg - Jeg får hund nr. 2 lige om lidt, er på SU, og det kan altså godt lade sig gøre.

- Jeg har godt nok ikke råd til at dele ud af mine penge/købe hundemad til andre, men... Haha. ^^

Anyway, held og lykke!

• #56   7. apr 2016 Nu som> Hvis du kender nogen der skal over Fyn, kan du få noget Taste of the wild med herfra.. smiley

• #57   7. apr 2016 nu Som

hvad spiser dine hunde smiley ?

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#58   7. apr 2016 Mange tak skal du have Alexandoria. smiley
    Det må jo uden tvivl kunne lade sig gøre, hvis du er ved at anskaffe dig en sekundær hund. smiley

• #59   7. apr 2016 Billig
    http://www.maxizoo.dk/fit-fun-adult-mix-15-kg.html
    Lidt bedrer men stadig billig...
    http://www.maxizoo.dk/multifit-adult-maxi-fjerkra-12-kg.html

• #60   7. apr 2016 Tine, det vil jeg huske, hvor er det bare sødt af dig smiley
    Malene, det er lidt forskelligt, køber som regel hvad der er på tilbud smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#61   7. apr 2016 Tak for links Sabrina B. smiley Jeg tror jeg vil prøve at tage over i butikken her i næste uge og se om jeg kan bære en helt sæk med hjem, haha. smiley

• #64   7. apr 2016 hvis du ikke kan slæbe det, så kan du altså også få en del ok hundemad billigt på zooplus, og få det leveret smiley
    i tilfælde af du ikke har transport muligheder til maden

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#65   7. apr 2016 Kigger vi på samme side, Minion? smiley

• #66   7. apr 2016 #63

den er jeg også med på !

• #67   7. apr 2016 Jeg har godt nok ikke været på SU i mange år, men jeg har da været på KH, og min mand får førtidspension, så med to teens i huset, 12 katte og en hund, har der da måtte spares, hvor vi kunne. Det er blandt andet sket ved at finde alternativt foder til en billigere pris, end det de fik før osv. Men vi overlevede, og det gjorde dyrene også.

smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#69   7. apr 2016 Jeg havde godt nok aldrig troet at folket herinde var så venlige. Jeg havde heller ikke regnet med alt den respons, hvilket var årsagen til at jeg ikke fik svaret nogle i starten af tråden. smiley

• #73   7. apr 2016 ah Minion det er den nu ikke på smiley

hans goal er 1.200 dollars.
    han er på 100 dollars. det 600 kr.

men det kan du godt få en 30-40 kg foder for smiley !

• #74   7. apr 2016 Mejse, en ting skal du vide... HG ER fantastisk. Jeg har været herinde i mange år og det er ikke første gang jeg ser HG står sammen på den måde.
    Jeg er ked af at jeg ikke selv kan hjælpe dig og jeg er ked af at jeg først troede at der var noget lunkent ved dig og din tråd, jeg er glad for at du kom på banen.
    Nu er der mad til gamle Mejse takket være de fantastiske mennesker herinde smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#76   7. apr 2016 Der er sket noget mærkeligt inde på siden efter jeg skiftede valutaen rundt fra DKK til USD. Min kammerat har doneret 100kr, hvorved jeg så har uploadet et takke billede inde på opdaterings fanen. Ellers så har jeg en veninde der valgte at donere 1kr, hvilket gjorde at donations siden blev publiceret. smiley

De 1200kr er målet, hvoraf der så er doneret 101 igennem siden på nuværende tidspunkt. smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#80   7. apr 2016 Fru Christensen, ja, det er jo en udgift jeg må tage på mig når det bliver nødvendigt. Men eftersom folk er så hjælpsomme, så giver det mig også mod på at stå lidt op for mig selv. smiley Så mon ikke alt nok skal gå i sidste ende.

• #81   7. apr 2016 Der skulle da bestemt være penge til hundemad hvis der er samler penge ind via det link,, troede det var fordi en kræftramt hund skulle ha specielfoder, at du søgte penge,, men hvis det ligemeget hvad mad det er, ja så har Aldi, Rema osv billig mad og ja Maxizoo, så hvis du bor i Esbjerg så bør du måske undersøge marked for foder, der er jo både maxizoo og alle dagligvare butikkerne , det er nemlig slet ikke så dyrt, når nu vovsen ikke skal ha et bestemt mærke smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#82   7. apr 2016 Ja Minion, jeg ved ikke hvorfor gofundme skriver det i USD, men det er egentligt DKK. Jeg ændrede valutaen på siden i går, men det virker til at deres system ikke har konverteret valutakurserne, men bare har brugt talværdierne.

• #83   7. apr 2016 Minion

jeg tror der er gået ged i hans go fund me. hvis han har lavet den på dansk først til målet 1.200 kr.
    så den slået det over i 1.200 dollars da den er lavet om til US version

• #84   7. apr 2016 Skrigehunden> I Otterup på Nordfyn.. Kan heller ikke huske hvor hun bor.. Måske Slagelse eller sådan noget?

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#85   7. apr 2016 Jeg har forsøgt at ændre det tilbage til DKK efter jeg lige opdagede det, men jeg tror der går noget tid før det bliver ændret igen.

• #87   7. apr 2016 Jeg kan ikke lige følge med her, men bor i Ringsted smiley

• #90   7. apr 2016 Skrigehunden> Ja, det er det desværre... Tager ca 30 min fra motorvejen hertil og så tilbage igen jo.. Kan ikke engang tilbyde at møde jer på vejen, her termin 1 måned efter og min mand er på arbejde..

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #91   7. apr 2016 Selvfølgelig har man råd til en pose foder til 200-300kr om måneden. Kunne forstå hvis det var en enkelt gang,man have brug for hjælp. At få andre til at betale fast,er sgu for let.

Du har mulighed for at tage lån. Hvorfor ikke gøre brug af det?. Fint at folk vil hjælpe andre i nød, men det lyder det ikke til du er.

• #92   7. apr 2016 Min bror bor i Ringsted, så jeg kan sagtens tage noget med når jeg skal derover (slut april eller start maj). Jeg bor selv i Kolding. smiley Jeg har helt sikkert også noget jeg kan undvære. smiley

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#93   7. apr 2016 Som udgangspunkt spørger jeg ikke efter fast hjælp i nogen forstand, Max. smiley
    Og det er jo din subjektive holdning hvorvidt du ville definere min livssituation som værende kritisk nok til at det kan være nødvendigt at spørge om hjælp.

• #95   7. apr 2016 Skrigeungen.. Ja da!

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #96   7. apr 2016 Hvis du ikke søger fast hjælp,hvad så når det foder du får,er væk?.

Måske du skulle overveje,at give din stedfar hunden. Du kan få penge til dyrlæge men ikke foder?.

Velkommen til den virkelige verden. Her tager man ansvar og betaler selv sine regningen.

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#97   7. apr 2016 Jeg siger ikke jeg har penge til hverken foder eller dyrlæge? smiley Jeg siger blot at hvis jeg ingen hjælp får, så står jeg jo blot i et dilemma den dag hvor pengene ikke rækker længere.

Jeg overlader på ingen måder min hund til min stedfar. Ville du forære din datter væk, fordi du ikke kunne forsørge hende? Jeg ville hellere bo på gaden.

• Mejse
    Mejse Tilmeldt:
    sep 2010

#99   7. apr 2016 Min ven donerede 100kr, hvoraf gofundme trak 14 af dem, så på nuværende tidspunkt har jeg 84kr. smiley

• #100   7. apr 2016 Vil lige takke jer alle her i tråden, det betyder uendeligt meget for mig at vide at folk omkring en gerne vil hjælpe når tingene brænder på.
    Jeg er rørt til tårer over det.
    Jeg vidste godt at HG er et fantastisk sted, men det her?
    Det er ubeskriveligt.
    Tusind tak smiley <3 smiley
    Lad mig endelig vide hvis jeg kan gøre gengæld.

• #107   7. apr 2016 Wow, jeg fortryder næsten, at jeg ikke også har lavet sådan en tråd her smiley smiley
    I er sgu søde, HG'ere smiley

Men hey.. Nu gentager jeg godt nok mig selv, men: jeg er på SU - uden lån - og har hund. Han får noget udmærket foder og sine årlige vacciner smiley det kan lade sig gøre uden at modtage hjælp - men hvor er det da dejligt, at nogle har overskud til det smiley fantastiske HG smiley

• #108   7. apr 2016 Det er en deal Cecilie og tak endnu engang smiley

• #112   7. apr 2016 De der Mønboer og deres efterkommere er nogen værre nogen smiley

Min mor er født og opvokset der nede...

• #113   7. apr 2016 Mikala og Tine, I skal bestemt ikke kører land og rige rundt efter det, jeg er meget taknemmelig over tanken og jeres tilbud smiley
    Tusind tak smiley

Trine, tusind tak for tanken smiley

• #117   7. apr 2016 Nu som og Cecilie - Anden vil meget gerne med! OG donere vinen. Hæh smiley

• #118   7. apr 2016 Anden er selvskrevet smiley

• #119   8. apr 2016 Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man vælger at pålægge andre mennesker ansvaret for at fodre ens hund og gå tiggergang, før det er aller-allersidste udvej. Tag et SU-lån eller få et arbejde. Man kan sgu også samle flasker og dåser for 100 kr om måneden. Sværere er det altså ikke. Jeg har været på su i 7 af min hunds 10 leveår. Det har sgu aldrig været nødvendigt at tigge.
    De der indsamlingssider er et symptom på en allerhelvedes grim tendens i samfundet, hvor krævementaliteten får overtaget.

• #120   8. apr 2016 Enig Julie .
    Vi har aldrig lånt af nogen, vi har altid klaret os selv, selv om det til tider var svært at brødføde 5 børn og 2 hunde.
    Der findes et hav af udveje, som burde afprøves først, inden man gik tiggergang på nettet, og pålagde andre ansvaret for ens eget liv og de dyr man har valgt at have.
    Hvor der er vilje er der vej, men ingen gider spekulere i løsninger der blot er en smule krævende, det er nemmere at sidde på sin flade at kræve ind.

• #122   8. apr 2016 Hold da op, hvor er jeg rørt over alle jeres flotte tilbud! smiley

profilbillede
  • #123   8. apr 2016 Jeg har 3 kuponer á 100 kr til arion hundefoder. Dem vil jeg gerne sende til dig

• #124   8. apr 2016 Hvorfor overhovedet lave en indsamling hvor der er nogen der trækker pengene fra?

Og hvad gør du så når det år er gået?

• #126   8. apr 2016 Når nu du ikke vil give en gammel kræftsyg hund fred, men mener hun trives fint, kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken form for kræft hun har?

• #128   8. apr 2016 Vil lige endnu engang takke jer alle her i tråden, på Pbèr og FB, for den enorme hjælp, støtte, tilbud, søde beskeder og alt det andet.
    I er guld værd smiley <3 smiley

• #129   8. apr 2016 Isabelle : Jeg er ganske enig, jeg er nok også bare ved at være noget af en hårdhudet Tante.
    Men skal jeg være pænt ærlig, så tror jeg ikke en fis på denne historie.
    Der er alt for mange faktore der indikere at det her ikke er rigtigt.

• #130   8. apr 2016 Derfor tilbyder jeg heller ikke noget, jeg vil 10 gange hellere støtte *nu som* for jeg ved hvad hun går igennem for sine tøser smiley

• #131   8. apr 2016 Tak Tante, men jeg gør forhåbentlig bare hvad alle andre også ville gøre smiley

• #132   8. apr 2016 Du gør i alt fald hvad jeg selv ville have gjort smiley

Hvis jeg kunne have gjort noget som helst for at redde Jackie, havde jeg gjort det, koste hvad det ville smiley Hun er vores engel nu smiley smiley

Kræft hos dyr er ikke noget sjovt, det var kræften der tog Jackie fra os smiley

• #133   8. apr 2016 Det ved jeg smiley

• #134   9. apr 2016 Man skulle overhovedet ikke kunne oprette en indsamling til sig selv.

Det havde været bedre købmandskab, at kammeraten bare gav de 100 kr.

• #135   9. apr 2016 Der er ikke megen stolthed eller selvopholdelsesdrift tilbage, når man er villig til at tigge fra vildt fremmede. Jeg synes, at det er decideret ulækkert.
    Det er i mine øjne ok, at gøre brug at sit netværk på hg, men det at tigge med den brede pensel (det kan man vist ikke sige smiley ) går langt ud over mine grænser. Man kan godt samle flasker for 100,- om måneden, hvis man hiver fingeren ud af bamseøjet smiley

• #136   9. apr 2016 Og selv om bruger er online, får jeg vist ikke svar på mit spørgsmål smiley

• #137   9. apr 2016 Er det bare mig, eller er indsamlingen væk på gofundme?

• #138   9. apr 2016 Kære ts/kommende skolelærer
    Vil man beskrive sin privatøkonomi sådan lidt "fransk", så bør ordet 'pekuniær' nok erstatte dit forslag 'monetær'.
    Just sayin' (på engelsk)

• #140   11. apr 2016 Foder: Du må ikke reklamere for din egen butik herinde. Alt kommercielt er forbudt i Forum, som jeg husker det.

• #141   12. apr 2016 Har ikke nærlæst alle kommentarer, men vil bare tilføje, at jeg i april måned kører fra Skælskør til Køge på fredage. Kan godt tage hundefoder med tIl Ringsted, hvis der var brug for det.

• Foder Engros Hinnerup
    Foder Engros Hinnerup Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Svar: 7
    #142   13. apr 2016 Hvis det var til mig, så mener jeg heller ikke jeg reklamerede, men blot tilbød at hjælpe, men det lader jeg så bare være med.

• #143   13. apr 2016 Foder - det er et fint tilbud om hjælp, men du skal måske ændre dit navn, så du ikke risikerer en advarsel fra Admin.

• #144   13. apr 2016 Det var da mere reelt, om han havde foræret foderet, ligesom en del andre gør. At sælge til halv pris er ikke at give, men derimod blot at nedsætte avancen. Hvor ædelt smiley

• Foder Engros Hinnerup
    Foder Engros Hinnerup Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Svar: 7
    #145   13. apr 2016 Det er groft at beskylde mig for at blot nedsætte avancen, normalt tjener jeg 100 kr. på 15 kg. og der er gratis fragt som koster 80,61, har svært ved at se hvor avancen bliver af til den pris.

• #146   13. apr 2016 Tør øjnene og støt evt. ligesom andre har gjort. Dvs 100% og uden kejtede reklameforsøg. Du kan evt. spørge administrator, hvad en reklamebanner koster her på siden. Det lever siden nemlig af - ikke af folk, der kører på frihjul.

• #147   13. apr 2016 Økonomis kan jeg ikke give en hånd. Jeg er på SU og det kører lige præcis rundt for mig med en hund, der båd er dyr i dyrlægeregninger, og som nægter at æde andet end noget møgdyrt foder fra Tyskland.

Men jeg skal fra Esbjerg til Odense og retur igen den 27/4, og tager gerne ting med frem og tilbage hvis det er.

• #151   28. apr 2016 Tusind mange tak smiley Er jo omgivet af dejlige mennesker!
    Skal også sige tak fra pigerne af smiley smiley

Kommentér på:
[HJÆLP] Søger støtte til hundemad

Annonce