{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olivers
  • #1   12. apr 2016 Har prøvet alle deres varianter og mine gad ikke rigtig spise det plus jeg synes deres piller stinker og hunden kom til at lugte af den variant de spiste smiley

    Min veninde hund fungere super fint på det kornfrie og lugter ikke af det smiley lækker pels og tager fint på af det.


  • #2   12. apr 2016 Jeg fodre ikke med det, men de har lige lavet en økologisk variant også.
    Jeg ved at CH har fodret med det i mange år og er glad for det. smiley
    De har kornfrie varianter, så det er ikke derfor jeg ikke fodre med det, det er nok mere fordi det ikke kan købes fysisk i butikkerne.


  • #3   12. apr 2016 Mine hunde fungerer ikke på det, hverken korn eller kornfri, de får dårlig pels og bliver "kedelige" det vil sige alt for rolige for min smag;) jeg ar en del hunde i pensionen som fungerer rigtig godt på det;) så det er nok et spørgsmål om at prøve smiley på papiret er det udmærket og de har en fin rabatordning, deres godbidder bruger jeg i stor stil;)

  • #4   12. apr 2016 Jeg var glad for det, hundene ville gerne spise det, så længe jeg skiftede imellem varianterne (Lucky bliver træt af alt foder hvis jeg ikke skifter imellem smagene) de fungerede fint på det, pæn pels osv. smiley
    Vi fodrede både med kornfri og med korn, da Lucky elskede der kornvarianter og syntes det fungerede bedst når vi blandede det lidt.

    Den eneste grund til jeg skiftede væk fra det i sin tid, var fordi de i en periode kun havde kylling i small pillerne, og medium er for store til specielt Rosa. Jeg kan dog se de har fået flere varianter igen, så jeg vil bestemt ikke udelukke at mine får Olivers igen, når de er færdige med det de er igang med nu.


  • #6   12. apr 2016 Pillerne fås i forskellige størrelser, lille, mellem og stor
    Forskellige smagsvarianter at skifte mellem
    Har tit 20-30 % rabat og det kan kombineres med rabatkoder, som også tit er nemme at få fat i
    Rigtig god kundeservice, og hurtig levering
    Fin ingrediensliste
    Hundene har en flot pels, ingen skæld og fin afføring

    Derfor jeg bruger Olivers. smiley


  • #7   12. apr 2016 Ludvig fik det.

    Jeg skiftede til Taste of the Wild, bare for at prøve noget nyt. Han er meget mere begejstret for dét end han var for Olivers.

    Udover det synes jeg at det er et fint og gennemsigtigt mærke med godt indhold i selve foderet.


  • #8   12. apr 2016 Lia fungerer rigtig godt på det. Hun har fået det siden hun var hvalp og hun er så glad for det at jeg også bruger det som træningsgodbidder (hun får det helt almindelige foder m. kylling). Vi får også altid ros hos dyrlægen fordi hun er så flot i pelsen og supersund. Der var endda en som kaldte på en kollega fordi denne da lige skulle se hunden. smiley

    Vi har en 2-3 gange slået gange slået over på andre mærker, først fordi jeg synes hun skulle have noget "bedre" foder, og derefter fordi vi fik mulighed for at få nogle gratis sække kvalitetsfoder, men enten har protein indholdet været for højt for hende (hun bliver rød og mister pels omkring øjne og mund) eller også har det ikke smagt så godt - dvs. helt okay som foder, meeen arbejde for det??

    Og så må jeg jo indrømme at jeg er en doven sjæl som elsker at få foderet leveret lige til døren, uden at skulle vente særlig længe på det.

    To ud af vores fem katte trives dog ikke særlig godt på Oliver's kattefoder, så som altid så kommer det jo an på den individuelle hund/kat.





  • #10   12. apr 2016 Junior kørte ikke så længe på det... men han sked helt vildt. Pelsen tænker jeg at jeg ikke kunne se et resultat, da han max kørte på det i 3 mdr.

    Vi fik tilbudt rabatordning på Essentials, og så skiftede vi.


  • #11   12. apr 2016 Mine fungerede ikke rigtig på det.. Pelsen blev kedelig, mere afføring og det var begrænset hvor meget de gad at spise..

    Vi bruger applaws og nu har jeg så lige blandet en pose taste of the wild i, for at prøve noget nyt. Og det er et hit smiley

    *Det var Olivers kornfri med kylling vi prøvede.


  • #12   12. apr 2016 Synes det er et kedeligt foder.. Coco spiste det da, men pelsen skinnede ikke som nu og større mængde afføring end ellers.

    Generelt synes jeg kvaliteten af Olivers' produkter har været for nedadgående i et stykke gid..


  • #13   12. apr 2016 begge mine hunde er på olivers kornfri, og de elsker deres mad. de kører super godt på det smiley

  • #14   12. apr 2016 Ninja fungerede fint på det. Synes hverken der var ændringer i "humør", ædelyst, pels eller afføring..

  • #15   13. apr 2016 Aqui og Qimmit er vokset op på det - og Lanka har også været glad for det igennem mange år. Jeg skiftede dog til Essentials for omkring 1,5år siden, fordi jeg syntes Olivers foderet var begyndt at virke mere tørt, kedeligt og mindre "velduftende", og jeg kunne mærke, at hundene ikke havde helt den samme madglæde som tidligere.

    Men som sagt - så trivedes de på det i rigtigt mange år, og deres nye tiltag med et økologisk foder til en rimelig pris, kunne sagtens få mig til at afprøve det igen smiley


  • #16   14. apr 2016 Mine (ruhårede) fik enorme mængder skæl og en mat og tør pels af det. Plus jeg synes at mængderne der kom ud igen var lidt vel rigeligt store.

Kommentér på:
Olivers

Annonce