870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Helt vild, når der kommer gæster,hjælp Helt vild, når der kommer gæster,hjælp

Hej med jer!

Vi har lidt et træls problem med vores hanhund på 1 år.

Når der kommer gæster ind af døren, så går han helt amok. Han løber rundt og kan bare ikke styrre sig. Vi ved selvfølgelig godt det er fordi han bliver glad, men det er bare voldsomt nok. Han gøer ikke eller noget, men løber bare helt forvildet rundt.

Vi har tænkt lidt på, om vi skal sige han skal blive i kurven, indtil personerne er kommet ind og faldet lidt til. Er det den korrekte måde?

Tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt vild, når der kommer gæster,hjælp
  • #1   23. okt 2006 Jeg har samme problem, men jeg kan ikke få hende til at blive i kurven....
    Man kan også bede gæsterne om at ignorere hunden fuldstændig indtil den er rolig. Så burde den hurtigt lære det ikke kan betale sig at være vild. Det går så heller ikke så godt med det her!!! Jeg er ikke konsekvent nok, og når man står med et barn på armen er det tit nemmere bare at lade stå til med hunden....

• #2   23. okt 2006 Ja eller tag ham i snor, og få ham til på plads men i hilser på gæster, også når i har sat jer lade ham sige hej.

• #3   23. okt 2006 Iben:

Vil da jeg lige prøve, men kan ikke rigtig se at det vil hjælpe på at han stadig ikke er sindsyg glad og vil være vild. Skal folk der kommer ind, ikke oz igonere ham fuldstændig indtil vi har givet ham lov til at hilse på?

• #4   23. okt 2006 vores golden gør det også, men vi er begyndt med at få ham til at lægge sig et sted og vente til gæsterne lige er kommet ind og fået skoene af, når gæsterne er klar til det får han lov til at hilse på dem hvorefter han bliver sendt i kurven, så falder han til ro og går stille og roligt rundt resten af aftenen.

• #5   23. okt 2006 Mange tak for svar, det vil vi prøve så.. Vi prøver lige den med at hilse på oz.

Tak endnu en gang

• #6   23. okt 2006 Hmmm og jeg som troede at en golden skulle have krudt i røven konstant loool Brutus er altid overbevidst om at når der kommer gæster her i huset, så er det for at besøge ham og kun ham. ggg

Kommentér på:
Helt vild, når der kommer gæster,hjælp

Annonce