1.020 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Erfaring med hydrolyseret foder søges Erfaring med hydrolyseret foder søges

Som overskiften siger, søger jeg erfaring med fodring af hydrolyseret foder.

Uffe har jo nogle hisiocytoser i huden, og dyrlægen snakker om at forsøge sig med hydrolyseret foder til ham, og noget kosttilskud for at skabe et så stærkt immunforsvar som muligt.

Men jeg kender ikke selv til det, og har faktisk aldrig hørt om det før?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med hydrolyseret foder søges
  • #1   23. maj 2016 Hydrolyseret foder bruges jo fordi hydrolyseringen ødelægger proteinet så meget at hunden ikke kan få en allergisk reaktion på det.

Jeg har brugt det en overgang, det var så i forbindelse med mistanke for foderallergi.
    Jeg brugte Specific Allergy Management Plus, en udgave med ekstra olier. Hunden fungerede super på det og elskede smagen.

• #3   23. maj 2016 Min jack russel er multiallergiker, desværre. Han får Royal canin anallergi og Prescription diet Z/D. Han fungere fint på det og elsker sit foder. Det er første gang han spiser tørfoder uden, at jeg skal hælde noget dåsemad på. Han får dog hård mave, hvis jeg kun fodrer med royal canin, derfor to slags foder. Han får også Atopica kapsler for at dæmpe immunforsvaret

Kommentér på:
Erfaring med hydrolyseret foder søges

Annonce