{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Adfærd {{forumTopicSubject}}

Vi har igår fået en ny tæve hvalp, som er en blanding af Labrador,Engelsk bulldog og Dalmatiner. Vi har i forvejen en Dansk/Svensk gårdhund (kastreret) på 4 år.

Når vores nye hvalp kommer for tæt på så knurre han ganske kort, men han viser ikke børster og halen er oppe.

Er det et tegn på at han ikke gider hende? eller er det fordi han siger "gå væk "


Kommentarer på:  Adfærd
  • #1   31. maj 2016 det har vores hunde også gjort når der kom en ny hund i flokken især en hvalp. Men det er gået over igen efter lidt tid og så blev de bedste venner.

  • #2   31. maj 2016 Når okay, skal man sætte den gamle på plads eller lade dem selv finde ud af det?

  • #3   31. maj 2016 jeg vil holde lidt øje og så lade dem finde ud af det. det har fungeret her da min ene hund er sær hva andre hunde ang. så han gider ikk altid deres selvskab.

  • #4   31. maj 2016 Du skal ikke sætte den gamle på plads, han skal selvfølgelig have lov til at sige, at han ikke vil have hvalpen nærmere. Den gamle gør absolut intet galt.

    Så længe det ikke er mere, så ville jeg lade ham sige fra. Men husk at det er dit ansvar også at passe på den gamle, så går hvalpen gentagne gange hen til ham, så er det dig, der skal fjerne hvalpen.

    Det er dig der skal lære hvalpen hvilke grænser den må gå til, for det kan ende galt hvis din gamle hund bliver presset ud i at sige fra for mange gange. Fjern blidt hvalpen hvis den bliver ved, og afled den med noget andet spændende smiley
    Det er dig der har ansvaret for at både hvalpen og den gamle kan være der.


  • #6   31. maj 2016 Undskyld for ot.med den blanding så lad ik hvalpen springe,op i bil f.eks. Og vil os undlade cykelture og trapper! Jeg tænker AD og HD

  • Anders  H
    Anders H Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 9 Svar: 12
    #7   1. jun 2016 Jeg tror lige han skal vende sig til den lille ny. Kan det kan være en omvæltning for ham at der pludselig er kommet et nyt familiemedlem. Lad dem se hinanden i små doser i starten, så er jeg sikker på de nok skal blive gode venner! smiley

Kommentér på:
Adfærd

Annonce