{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.878 visninger | Oprettet:

Hvalpepakker {{forumTopicSubject}}

Så er halvdelen af mit hvalpekuld flyttet, lille Vika er nemlig kommet til Horsens. Alba er her stadig, så vi kan bonde lidt inden hun skal til sin udstationeringsfamilie.

Så sidder jeg og tænker på hvad i andre kommer i jeres hvalpepakke smiley ?

Her er min, dog minus diverse papire, uden den gratis øjenlysning de kan bruge fra 8 uger-3 år og uden tæppet med lugt af mor og hjemmet - det synes jeg ikke behøvede ligge i min fine nye sofa smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpepakker
  • #3   14. jul 2016 dejligt, Maxizoo giver også hvalpepakker.
    ps. ingen møbler hos mig er for fine til min hund. Håber din sidste hund også kommer godt i vej.


  • #6   14. jul 2016 Jeg fik en halv 12kg sæk med Wolfsblut, som hun ikke ville spise, da vi kom hjem... Det tog godt nok mange, maaange måneder, inden den sæk var spist... Jeg fik også nogle forskellige mærker med vådfoder, som vi brugte de første døgn, da hun ikke ville spise, da vi kom hjem.

    Alle mulige papirer om alt muligt forskelligt + stamtavle og købskontrakt self. Jeg skulle lave pas. Et usb stik med enormt mange billeder smiley

    Derudover fik jeg en bold, en sele, en snor og et tæppe med mors duft - alt i lyserødt.. Jeg hader lyserød, så det røg ud næsten med det samme, tæppet fik lov at ligge et stykke tid, inden det også røg ud.


  • #8   14. jul 2016 Vi fik 15 kg Essentials, en Essentials foderspand, halsbånd og snor samt et lille tæppe der duftede af mor og søskende da vi hentede Juice smiley

  • #9   14. jul 2016 hm.... skal jeg mon føle mig snydt smiley Jeg fik hvalpen, stambogen, købskontrakten og hans pas samt madpakker til den lange tur hjem til DK med da jeg hentede min lille Clinton.
    Da jeg hentede Perle var det hvalp, stambog, købskontakt og sundhedsbog.
    Jeg tror faktisk aldrig at jeg har fået andet med ved nogen af de hunde jeg har haft gennem tiden.
    Da min mor hentede sin Cairn terrier (jeg var chaffør) fik vi tonsvis af alt muligt med: foder, godbidder, foderspande, billede (på usb stick), tæppe, bamse osv osv, Hunden ville hverken have foderet eller godbidderne og Perle er den eneste, der leger med bamsen smiley
    EDIT: Nå, jo med Clinton har jeg også fået et års medlemsskab af den svenske raceklub smiley


  • #10   14. jul 2016 Sådan ser mine hvalpepakker ud smiley de svinge self i farverne, men der er aaaalt hvalpen skal bruge det første lange stykke tid smiley

    Sådan så pakken ud til A kuldet


    profilbillede
  • #11   14. jul 2016 Seneste hvalpepakke smiley som den så ud til B kuldet

    profilbillede
  • #14   14. jul 2016 Hos Costa's opdrætter får man:

    - Diverse papirer
    - Kæledyrspas samt sundhedsbog
    - 1 års gratis medlemsskab af Boxer-klubben
    - 4 mdr. prøve-medlemsskab hos DKK
    - 15 kg Wolfsblut
    - Hvalpesele og line
    - Lille tæppe som dufter af mor
    - Lille mappe med billeder af hvalpen, gode råd samt vejledninger til fodring mm.
    - Lille pakke med div. plejeartikler og tilskud samt gode træningsgodbidder mm.
    - Mentalbeskrivelse (uofficiel) af hvalpen ca. 7 uger gammel og vejledning til hvordan denne bruges til at styrke hvalpen i dens videre udvikling
    - Tjek hos kiropraktor ved 6-8 ugers alderen
    - 24 timers hotline


  • #15   14. jul 2016 Jeg fik hund, diverse papirer og en plastikpose med foder hehe ??

  • #17   14. jul 2016 Min indeholder:
    -Foder
    -Lidt tyggeting
    -Tæppe i neutral farve (offwhite/grå)
    -Halsbånd og snor. Halsbåndet vælger køber, syer dem selv og har altid mange farver på lager smiley
    - lidt legetøj af flettet fleece , også hjemmelavet.
    -Et lille hvalpedækken, der passer hvalpen den første måneds tid, så køber ikke behøver at gå på panikindkøb i maxizoo, de har intet der sidder ordentligt alligevel smiley
    -div. papirer (stambog, sunhedsbog, pasningsvejledning)
    -USB med billeder


  • #18   14. jul 2016 Jeg synes hvalpepakker er det hyggeligste - og dine ser super lækre ud smiley

  • #19   14. jul 2016 Tak for alt jeres indput. Nu er det jo mit første kuld, og det er lidt en jungle hvad man egentlig skal tage med, det bestemmer man jo selv. Har valgt udfra hvad jeg selv ville ønske at få med hehe. Men kan sagtens være hvalpepakken til næste kuld er lidt anderledes, måske med nogle flere gratis sundhedstests eller terrierklub medlemsskab smiley Nu må vi se smiley

  • #20   15. jul 2016 Calule: Terrierklubmedlemsskabet var nok ikke nogen dum ide smiley Det er jo en klub, der har temmelig mange aktiviteter målrettet terriers.

  • #21   15. jul 2016 Myndeklubben giver gratis medlemskab til nye hvalpekøbere det første år smiley

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #22   15. jul 2016 Jeg tænker at de fleste nybagte hundeejere, selv har lyst til at shoppe til hvalpen, så jeg prøver for så vidt at informere om størrelser m.v. til når de handler, og så består vores hvalpepakke af

    Hvalpepakke fra Essentials
    (Foderspand, foder, godbidder)
    Pølleposer
    Pakke fra Dyrefonden
    (F.eks. klistermærker til døren, folder om førstehjælp til hunden osv.)
    Tæppe som de har brugt
    Bamse som de har brugt
    Kontrakt og div. andre papirer
    Sundhedsbog



  • #23   15. jul 2016 Det er da ren luksus. smiley

    Jeg fik en hund, et papir til at omregistrere ham og et håndklæde med duft. Ikke så meget som en godbid var der med dengang. smiley


  • #24   16. jul 2016 Pernille: haha, det var da skrabet hva smiley smiley ?


  • #25   16. jul 2016 Ja det må man sige. Men det er også ved at være 12 år siden, og dengang gik man vist ikke så meget op i den slags når det bare var stueopdræt. smiley

  • #26   16. jul 2016 Nej hehe måske ikke smiley

  • #27   17. jul 2016 Det ser godt nok fint ud.

    Lucky havde alt og lidt til med, fordi han var en omplacering.
    Rosa havde: foder, mælke erstatning, lidt dåsemad, et tæppe og en bamse med. smiley
    Tæppet var ikke klamt, så det har hun stadig og bamsen er her også et sted.
    Og så en sundhedsbog også.


Kommentér på:
Hvalpepakker

Annonce