{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.163 visninger | Oprettet:

Hvalpepakker {{forumTopicSubject}}

Jeg HAR søgt i forum, men sidst der blev spurgt var i 2016, så tænkte vi snildt kunne tage en runde mere..
Jeg kigger efter GRATIS hvalpepakker fra diverse steder - er der andre end dem jeg har fundet her?

Olivers
MaxiZoo
Loppetjansen
Dyrefondet

For første gang i flere år skal jeg nemlig selv have en hvalp hjem smiley Så kigger lidt efter hvad jeg kan finde til ham inden han ankommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpepakker
  • #1   23. okt 2018 Petworld smiley

  • #2   23. okt 2018 Heeey hovhov. Du har glemt at fortælle mig om hvad det er for en og alt det? smiley Er det fra det kuld der kommer hos jer lige om lidt? smiley

    Her er et link til hvalpepakker:
    http://mikinanoq.dk/tips-til-hvalpeejere/gratis-hvalpepakker/


  • #3   23. okt 2018 HAHA, åh jeg vidste det ville bide mig i rumpetten smiley
    jamen han er en HAN og han er den første af sin race i DK - er det nok? smiley Ej, jeg venter faktisk på svar fra DKKs bestyrelsesmedlemmer i NKU, som skal i møde imorgen.. Hvis jeg er heldig bliver racen NKU godkendt imorgen!
    MEN under alle omstændigheder så kommer han til DK den 21. November og tiden kan KUN gå for langsomt!
    Så han er altså ikke en lapphund smiley omend det kuld der kommer idag, imorgen, én af dagene, er ét jeg synes er super spændende, så skal jeg altså ikke beholde noget derfra.. Kunne selvfølgelig fristes til at sætte en han i udstationering, men det kommer helt an på hvordan de ser ud og er i temperament smiley


  • #4   23. okt 2018 Ooooh smiley nu er jeg da ekstra nysgerrig smiley Hvad er det for en hemmelig race smiley og vi skal da se vidunderet smiley

  • #5   23. okt 2018 Jamen det skal I da - senere smiley Lige pt har jeg kun billeder af ham fra han var knap 8 uger, og han er altså vokset noget siden smiley Og så vil jeg bare gerne have et svar fra NKU først..

  • #6   23. okt 2018 Okay jamen så venter jeg spændt videre både på at se og vide noget her og på vores eget mini vidunder smiley smiley

  • #7   23. okt 2018 Petworld og Maxi Zoo har gratis hvalpepakker.
    Det indebærer bare at du skal tilmelde dig, deres klubber, men det er gratis. smiley


  • #8   24. okt 2018 Essential - men det kræver, at opdrætter bestiller dem, og der lyder det ikke til, er en mulighed for dig.

    Så er jeg ret sikker på, at jeg også fra Pedigree og/eller Royal Canin sidst jeg fik hvalp, men jeg kan ikke umiddelbart finde link til dem.


  • #10   24. okt 2018 Næeh - jeg har ikke fået noget ved dyrlægen. Synes det var noget med en klub, man meldte sig ind i, og så fik man en hvalpepakke. Hmm - gad vide om jeg ikke stadig får nyhedsbreve derfra indimellem smiley

    Jo.. har lige set, der ER noget, der hedder Royal Canin-klubben. Så er jeg ret sikker på, at jeg fik en hvalpepakke derfra, som fungerede glimragende som godbidder, sammen med alle de andre foderprøver smiley


Kommentér på:
Hvalpepakker

Annonce