Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det antitræk sele?
  • #1   14. jul 2016 Det ligner sgu da næsten et pessoasystem til hunde smiley

• #2   14. jul 2016 Ja for pokker. Måske det ikke er antitræk, men en genoptrænings dims?

• #3   14. jul 2016 Følte sig trist
    Ja man skulle jo nødigt bruge tid på at træne hunden til at lade være

profilbillede
  • #4   14. jul 2016 smiley
    Gandalf var gået helt i stå med sådan et aggregat på, han går helt i baglås hvis en af snorene kommer bag om hans rumpet smiley

• #5   14. jul 2016 Den hund går da unaturligt og stift?

https://youtu.be/P9OJPmjDQgQ

• #8   14. jul 2016 # 17.
    Jeg vil da langt hellere bruge den her sele end haltie i en kort periode.
    Jeg synes den er smart. Altså så længe at det kun er en kort periode imens man træner hunden til og gå pænt.

• #9   14. jul 2016 Overgaard: Kan du forklare, hvad det er ved denne sele, du synes er bedre end en halti? For det kan jeg virkelig ikke se, må jeg indrømme...

• #10   14. jul 2016 jeg syndes det lyder bedre end alt de andre former for kædehalsbånd og stød halsbånd. det virker ikke ret voldsomt smiley

• #11   14. jul 2016 https://www.youtube.com/watch?v=5YBlM6wRzHI

• #12   14. jul 2016 Jeg bryder mig ikke om den måde en halti "vrider" hundens hoved og nakke på.

• #13   14. jul 2016 Okay.. Altså ovenstående aggregat er jeg ca.100% sikker på er vejen frem til en hund med dårlig ryg.
    Og imodsætning til ovenstående, så kan man jo lade være med at lave hurtige voldsomme vrid med en halti. Hunden vil heller ikke have gener fra haltien, når den ikke trækker, imodsætning til ovenstående, som konstant lægger et unaturligt pres på bagbenene og vil få hunden til at skyde ryg..

Ikke at haltien er et vidundermiddel, men i min verden absolut at foretrække, skulle man blive tvunget til at vælge imellem dem.

• #14   14. jul 2016 Jeg synes da ikke at det ser ud til at den lægger et konstant pres. Men under alle omstændigheder, så har jeg heldigvis en hund som går pænt i snor smiley Og skulle der blive problemer, skulle der stadig RIGTIG meget til før jeg vælger nogle "unaturlige" hjælpemidler. smiley

• #15   14. jul 2016 Det synes jeg det ser ud til.. Og selv hvis den ikke gjorde, er jeg ret sikker på, den ville skabe spændinger i ryggen, da hunde jo slet ikke er vant til at have noget spændt fast der, hvor dem sidder..

Dejligt for dig, at du har en hund, der går pænt. Det er jo naturligvis det eneste egentlig virksomme at træne sin hund til at gå pænt i snor.

• #17   15. jul 2016 Man er godt nok blind, hvis ikke man kan se hvor unaturligt og stift de hunde går. De fleste går pasgang.hvilket ikke er sundt..

Det er at springe over hvor gærdet er lavest...

• #18   15. jul 2016 Det med at gå pasgang er der mange hunde der gør i langsomt tempo.

Men ja, jeg ville ikke byde min hund sådan en sele smiley

• #19   15. jul 2016 Fella: Men de går netop pasgang, når de skal gå langsomt hvor det ikke falder dem naturligt.
    Fx. ser jeg det tit ved lydigheds og rally hunde, når de går fvf, for der skal de følge ejeren, men er jo på samme tid som regel oppe og ringe og glade, så naturligt ville de springe rundt. Det kommer så til udtryk i pasgang.
    Det samme med hunde, som egentlig gerne vil fare frem i vildt og glad tempo, men får at vide de skal gå pænt. Mine forældres går konsekvent pasgang, når den får at vide ikke at trække. Benene vil ligesom bare frem smiley

• #20   15. jul 2016 Jeg ved godt at de falder i pas, når tempoet er unaturligt for dem smiley ville bare pointere at det kan ske med og uden den der sele. Ikke sagt at de går godt med selen på. For det synes jeg ikke at de gør smiley

Jeg ville have en totalt umedgørlig hund, hvis jeg prøvede at give hende sådan en på

• #21   15. jul 2016 Fella går også pas, når jeg er ude og gå med hende. Jeg går et stille og roligt tempo, og min hund har det helt klart bedst med at trave derud af smiley

• #22   15. jul 2016 Hehe, Coco ville slet ikke bevæge sig, hvis hun kom ud for sådan en! Hun laver et såkaldt PANIK-sit, hvis snoren kommer om bag rumpettos smiley

• #23   15. jul 2016 Det er da bare så typisk amerikansk at opfinde en eller anden device der løser det umiddelbare problem. Hvorfor hulan ikke bare lære hunden at gå pænt i snor fra starten smiley
    Bevares videoerne viser hunde der på mirakuløs vis pludeslig ikke trækker mere. Nu gå de så istedet underligt vraltende og skyder ryg. Og inden man går tur med Fido så skal man have monteret et sindrigt snoretræk. For mig er det slet og ret komisk.

Kommentér på:
Er det antitræk sele?

Annonce