{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor skal hunden passes? :-)
  • #2   28. jul 2016 Min hunde er altid blevet passet af mine forældre. Jeg håber min søster vil overtage tjansen når mine forældre ikke orker mere. smiley

  • #4   28. jul 2016 Han plejer at komme op til min mors kæreste, men de er gået fra hinanden, så nu vil han ikke det mere. Så sidst var hunden hjemme hos min far, og så hjalp min mor med at gå de lange ture, som min dårligt gående far ikke kunne klare. Det hyggede de sig med.

  • #5   28. jul 2016 Hvis jeg rejser uden mine forældre passer de som regel.
    Hvis det er familietur, hvor hundene ikke kan komme med (udenlands) så er de to i pension sammen (altså samme bås, sammen på ture, i løbegårdene, etc.). De har hinanden smiley

    Skal jeg i byen en enkelt aften har jeg et helt korps af folk, men som regel er det altid den samme, min underbo, som passer. Hun kan ofte, hun nyder det og ja, jeg spørger hende før alle andre smiley


  • #6   28. jul 2016 Min mormor og morfar. De er utroligt søde til at hjælpe med gåture flere gange om ugen og vil gerne. Nu skal de så på ferie til efteråret med min mor, far og farmor, og så er det mig der passer smiley

  • #7   28. jul 2016 Hvis det bare er en weekend jeg er væk, så passer min far hunden. Var jeg væk en uge ville jeg nok sende ham hjem til min mor og stedfar i stedet, de har også selv hund. Min far er egentlig slet ikke hundemenneske, men kun Tuckermenneske smiley

  • #8   28. jul 2016 Mine er altid blevet passet af min mormor og morfar smiley
    Sidst jeg var på ferie røg min forældres hund Cosmo på en kennel og Molly blev passet af min mormor og morfar smiley


  • #9   28. jul 2016 Min søster passer vores chi når vi skal på ferie og ikke kan have ham med :0)

  • #11   28. jul 2016 Opdrætter har været så sød at passe Ellie, når jeg har været på ferie smiley

  • #13   28. jul 2016 Vi har heldigvis masser af familie i nærheden, så der er altid nogen hjemme til at passe dem smiley
    Nogle gange ryger de dog hver deres sted hen, da stort set alle i vores familie selv har 1-3 hunde. Så plus vores to, kan det godt være lidt overvældende smiley

    Her i næste uge skal Saga fx hjem til min søster, der i forvejen har 2 små hunde, og Dumle ryger hjem til min kærestes moster, der også har en lab smiley


  • #14   28. jul 2016 Min mor eller Bs forældre. Han har lige været hos mine svigerforældre de ti dage vi var i Tyrkiet.

  • #15   28. jul 2016 Mine kommer hjem til min mor, og kan hun ikke tage dem, så kommer jeg ikke afsted.

  • #16   28. jul 2016 Jeg har kun været afsted en gang, hvor jeg tog på ferie uden Lucky (det var før vi fik Rosa) der blev han passet af min mor, det er også hende der tager dem hvis jeg skal på weekend og kæresten ikke kan have dem, eller på andre måder skal noget hvor det er nødvendigt at de bliver passet. Det sker sjældent og da hun bor langt væk, skal der virkelig noget til, før det kan betale sig at tage helt derned med dem smiley

  • #17   28. jul 2016 Michelin bliver passet af mine svigerforældre - han ELSKER at være hos dem. Sommetider føler jeg at han ikke gider at komme med os hjem smiley

    Om 10 dage skal jeg og kæresten til Japan i 16 dage. Puha, det bliver hårdt at undvære Michelin så længe, men jeg ved at han vil have det som blommen i et æg hos dem smiley


  • #18   28. jul 2016 Det har ikke være nødvendigt at få passet Atlas endnu, men når der bliver, har jeg en veninde, som bor tæt på, som godt ville kunne tage ham en dag, ellers vil opdrætter eller min svigermor gerne passe ham. Mine forældre vil helt sikkert også gerne, men de bor i den anden ende af landet, så det er kun i nødstilfælde vi ville bruge dem.

    Min gamle hund blev altid passet af min faster og onkel (som også var hendes opdrættede) men de bor også langt væk fra os i dag, så det ville også kun være i nødstilfælde, at han skulle derhen.


  • #20   28. jul 2016 Jeg har kun været på en enkelt ferie mens jeg har haft dem, men der tog min mor og passede dem smiley

  • #21   28. jul 2016 Jeg bliver hjemme, så mine bliver ikke passet smiley

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 443
    #22   28. jul 2016 Vores gamle hund blev aldrig passet.
    Der var ikke engang nogen som måtte gå med ham.
    Det var lidt sygt synes jeg den dag idag.

    Manze har været hos nogen vennepar og blive "passet" en dag.

    Ellers bruger vi doxx.
    Han skal der hen til september igen.
    Det er et sted han elsker smiley


  • #23   28. jul 2016 Da jeg havde Robin var jeg en uge i sommerhus uden hund, der blev han passet hos hans hundelufter (voksen mand)

  • #24   28. jul 2016 Mine kommer i pension

  • #25   28. jul 2016 Well. Det er meget få mennesker jeg vil overlade mine kæreste skatte til.
    Jeg har én veninde som de er hos ind imellem, max en overnatning alene. En anden veninde de kan være hos en sjælden gang, men har kun været der 2-3 gange.
    Min lillesøster kan også passe de to 'store', men hun bor i DK, så hun er ikke aktuel for øjeblikket...

    Ferier uden hunde er ikke aktuelle for mig, jeg kan ikke undvære mine pelsmonstre så længe smiley


  • #26   29. jul 2016 Den eneste, som jeg lader passe Floppen er min mor. Kan hun ikke, jamen så tager jeg ikke afsted smiley

  • #28   29. jul 2016 Min hund bliver passet af mine svigerforældre. Hun elsker dem og bliver så glad når hun ser dem, så vi ved hun har det godt hos dem.

  • #29   29. jul 2016 Jeg er så heldig at Joey opfatter min fars og hans kones hjem, som hans andet hjem.
    Og han stortrivedes der, og boede der i 8 måneder, mens jeg var i Irak.

    Joey er tit på besøg der, og på ferie der. Så han slipper for at være alene hjemme over lang tid.
    Håber ligeledes den nye hund, vil elske det hjem lige så meget.


  • #30   29. jul 2016 Bodil D passer Liva og Maggie er som regel hos opdrætter.


  • #31   29. jul 2016 Ende så er Ella ved min far, min veninde Lea. Og ellers så er hun hjemme sammen med passer. Lige nu er vi i Kroatien, og Ella er hjemme sammen med veninde, i sit eget hjem.

Kommentér på:
Hvor skal hunden passes? :-)

Annonce