1.098 visninger
|
Oprettet:
Hvor skal hunden passes? :-) {{forumTopicSubject}}
Vi tager på ferie til Schweiz i morgen, og hunden kommer desværre ikke med. Så min mors søde moster, vil passe min dejlige yorkie mens vi tager en hyggelig ferie.
Hvor sender I jeres hunde hen, når I er på ferie?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 422 Svar: 13.104
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.114
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.033
Hvis det er familietur, hvor hundene ikke kan komme med (udenlands) så er de to i pension sammen (altså samme bås, sammen på ture, i løbegårdene, etc.). De har hinanden
Skal jeg i byen en enkelt aften har jeg et helt korps af folk, men som regel er det altid den samme, min underbo, som passer. Hun kan ofte, hun nyder det og ja, jeg spørger hende før alle andre
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 264 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.488
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 2.783
nov 2015
Følger: 27 Følgere: 337 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 569
Sidst jeg var på ferie røg min forældres hund Cosmo på en kennel og Molly blev passet af min mormor og morfar
jan 2014
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 21
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 639
Nogle gange ryger de dog hver deres sted hen, da stort set alle i vores familie selv har 1-3 hunde. Så plus vores to, kan det godt være lidt overvældende
Her i næste uge skal Saga fx hjem til min søster, der i forvejen har 2 små hunde, og Dumle ryger hjem til min kærestes moster, der også har en lab
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 64 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 1.134
nov 2012
Følger: 92 Følgere: 212 Hunde: 4 Emner: 290 Svar: 8.339
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 190
Om 10 dage skal jeg og kæresten til Japan i 16 dage. Puha, det bliver hårdt at undvære Michelin så længe, men jeg ved at han vil have det som blommen i et æg hos dem
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 1.965
Min gamle hund blev altid passet af min faster og onkel (som også var hendes opdrættede) men de bor også langt væk fra os i dag, så det ville også kun være i nødstilfælde, at han skulle derhen.
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.004
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
nov 2008
Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 434
Der var ikke engang nogen som måtte gå med ham.
Det var lidt sygt synes jeg den dag idag.
Manze har været hos nogen vennepar og blive "passet" en dag.
Ellers bruger vi doxx.
Han skal der hen til september igen.
Det er et sted han elsker
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.814
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.806
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 7 Emner: 60 Svar: 676
Jeg har én veninde som de er hos ind imellem, max en overnatning alene. En anden veninde de kan være hos en sjælden gang, men har kun været der 2-3 gange.
Min lillesøster kan også passe de to 'store', men hun bor i DK, så hun er ikke aktuel for øjeblikket...
Ferier uden hunde er ikke aktuelle for mig, jeg kan ikke undvære mine pelsmonstre så længe
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 970
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 524
jul 2016
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 87
Og han stortrivedes der, og boede der i 8 måneder, mens jeg var i Irak.
Joey er tit på besøg der, og på ferie der. Så han slipper for at være alene hjemme over lang tid.
Håber ligeledes den nye hund, vil elske det hjem lige så meget.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 387
mar 2016
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 11
Hvor skal hunden passes? :-)