{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til admin ....
  • #1   8. nov 2006 Lykke: pas nu på de ikke fryser dig for at spørge:-)

  • #2   8. nov 2006 skriv dog en mail til admin... så skulle du ifølge Ha'erne få svar på dit spørgsmål

  • #3   8. nov 2006 jeg kan godt se at ordsproget " hvis i ikke kan li lugten i bageriet....." er noget i et vist omfang må holde jer til.....
    Men alle magthavere, feks. politikere, er i nogen grad nød til at lytte til vælgerene, eller i jeres tilfælde brugerene....bliver der gentagne gange stillet ? ved regler eller love, kan det ikke ignoreres,... så er man nød til at genoverveje om de fungerer....

    Lykke


  • #4   8. nov 2006 helt ærlig...det her er da noget der kommer os alle ved.... jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der ønsker en debat om det....
    hvorfor skal det hele være så møj hemmeligt....????

    Lykke


  • #5   8. nov 2006 Mit bud er at det er fordi hg ikke er et demokrati men et diktatur, ret ind i geled eller du forsvinder...

  • #6   8. nov 2006 vi lever ski da i et samfund bygget på demokrati.... så det må da være muligt at tale om tingene, uden at skulle være nervøs for udsmidning....

    Lykke


  • #7   8. nov 2006 Lykke: jo jeg synes også godt der kunne bruges en debat om dette, men jeg vil ikke smides ud af HG:-), så jeg tager hatten af for at du tager det op:-), desuden har vi jo alle betalt for at være herinde, så lidt må vi da have at skulle sige...

  • #8   8. nov 2006 Admin. hvorfor ikke være åbne om det hele.... læg det ud til os brugere om at komme med forslag til fair regler.... ikke at i skal indrette jer efter alle....men så får i også et indblik i hvad folk s meninger er vedr. regler osv.
    og i kan måske så indrette det lidt bedre, ud fra et flertals meninger.....

    Lykke


  • #9   8. nov 2006 derudover kan folk ikke derefter klage over regler, de selv har været med til at lave....

    Lykke


  • #10   8. nov 2006 jammen seriøst, selvfølgelig skal der være retnings linier for hvordan folk opfører sig herinde.... men de er nød til at være så forståelige og rimelige, at ALLE kan være med.... og eftersom vi er mange brugere, er det for admin umugligt at tilfredsstille alle....men måske hvis vi selv kom med ideer til retningslinier.... så ville de fleste have nemmere ved at opretholde dem...og acceptere en "straf"....

    Lykke


  • #11   8. nov 2006 nu har jeg hørt en del sige de har betalt for at være herinde.. er det ikk kun en 10 man gav da man oprettede sig.. kan ikk huske det smiley heheh

  • #12   8. nov 2006 feks. reglen om ikke at måtte hænge nogen eller noget ud !!! den er vildt tosidet.... for på den ene side ville det være vildt fedt at os hundefreaks, vidste hvor vi ikke burde støtte med penge (feks. ved hvalpekøb).... samtidig kan jeg godt se at uskyldige folk kan få store problemer, hvis de hænges ud i et åbent forum....
    så den er jo svær.....

    hvordan ville i lave en sådan regel, så skyldige ville blive offentlig kendt...men Uskyldige ikke ville blive ramt...????
    (der forstår jeg godt admin)

    Lykke


  • #13   8. nov 2006 det er da ligegyldig hvormeget det er.... Vi har ALLE betalt for at være her.

  • #14   8. nov 2006 Jeg synes du har ret Lykke, og det er surt at men føler man er nødt til at gå på glasgård.

  • #15   8. nov 2006 Ups Glasskår

  • #16   8. nov 2006 i min tid på internatet, havde vi mange anmeldelser om misrygt af hunde....fra naboer der ikke kunne lide hundeejeren....altså falske anklager mod uskyldige mennesker...så jeg ved at man skal passe rigtig meget på med udhængning.....der skal ihvertfald være meget klare beviser på anklagerne, ... og hvordan faen beviser man noget i et forum som dette???

    Lykke


  • #17   8. nov 2006 det skulle ikke forstås negativt.. var bare nysgerrig om der var nogle der kunne huske hvor meget... for jeg har glemt det

  • #18   8. nov 2006 godt at høre Dorthe.... måske du ville fortælle ham at åbenhed, og tydligt formulerede regler, ville være et stort hit, herinde...

    Lykke


  • #19   8. nov 2006 jeg tror det var 19 kr. over mobilen?

  • #20   8. nov 2006 Jamen Dorthe der ruller jo netop hoveder.....

  • #21   8. nov 2006 derudover ville det være smart med advarsler til folk når de overtræder en regel..... feks. når der kører en tråd, så kunne det være cool at i gik ind i tråden og sagde "hov hov svend børge, nu skal du stoppe ellers..."....så har folk en chance for at undskylde eller stoppe ulovlighederne.....
    og de andre brugere vil ku se hvad der sker.... dermed vil i ikke behøve at forklare hver enkelt frysning....for folk har set at en bruger trods advarsler alligevel har fortsat den skidte stil....

    så feks. et system der hedder "strike 1 + 2" som betyder 2 chancer og så er det i kulden....

    Lykke


  • #22   8. nov 2006 he he tarkkk Anne-Louise ( du er sku altid så sød )....

    Lykke


  • #23   8. nov 2006 Dorthe...jeg ved godt at i ser mere end vi gør, og jeg ved også at i ikke ønsker at genere folk....for så smutter de....
    men jeg er overbevist om at mere åbenhed vil få folk til at acceptere reglerne herinde....og dermed give mere ro...

    feks. det med advarsler...tror jeg vil virke godt... så alle kan følge processen før en frysning...hvis du forstår.... det er når en bruger med et` får pedalen at der er ramaskrig, og alle "hvorfor" spørgsmålene kommer....det ville i undgå hvis i advarede først...

    Lykke


  • #24   8. nov 2006 nej Dorthe... i skal netop gøre det åbent, med de advarsler... hvis jeg sidder i en hed debat, hopper jeg ikke ind i min BC og lurer....der kører fingerne på højtryk i tråden... så en advarsel i tråden ville klart være bedst...

    Lykke


  • #25   8. nov 2006
    Suk, at det er nødvendigt! Intet anden forum har sådanne regler som dette, desværre er det her det mest kendte!

    http://riefler.forumup.dk/



  • #26   8. nov 2006 Og så sidder man tilbage og tænker > mon der er nogen, der har klaget over mig ? Hm...
    Men al respekt for at du overhovedet orker Dorthe....hatten af for det


  • #27   8. nov 2006 jeg har engang set en andens frysning...hvor jeg så havde mulighed for at se det standardsvar i så sender.... der stod ikke så meget andet end at i havde modtaget mange klager over personen ???? øhhhh ok tænkte man, klager over hvad???....problemet med det svar er at man ikke er blevet klogere på hvilken fejl man har begået.... og derfor ikke har mulighed for fremover at rette den....
    ikke at i skal sidde og give personlige svar til alle frosne....men ku i ikke have flere standard svar til folk.... svar der gav en` bedre oplysning om lige den fejl man havde begået...
    feks. i ku ha en om sprogbrug...mester du bander for meget.
    og en der fortalte at personen kørte for personligt på andre brugere.....
    eller en der sagde... fy herinde udgiver vi ikke andre negativt...

    osv.

    Lykke


  • #28   8. nov 2006 at advare folk i en tråd, er da ikke at hænge ham/ hende ud....Dorthe.... hvem siger at i ikke må det???

    Lykke


  • #29   8. nov 2006 Ville være smart, hvis der var et sjovt lille blink henover den/de som sku passe sig...gg

  • #30   8. nov 2006 nå jeg hopper lige i bad (er vist ved at være moden)...men kommer tilbage og ser hva i har skrevet....
    fortsat god debat...

    Lykke


  • #31   8. nov 2006 SELVFØLGELIG skal der da et personlig information ud til de som er blevet frosset!

    Så ville systemet måske virke efter hensigten, og SELVFØLGELIG skal vi som ansvarsfulde mennesker sætte spørgsmålstegn ved hver eneste frysning!


  • #32   8. nov 2006 kan du ikke tage en dukkert i det AnLo?

  • #33   8. nov 2006 At skrive til ADMIN er nyttesløs. Der er størrer sansynlighed for at vinde den store gevinst i både Lotte og Joker på samme kupon smiley

  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #34   8. nov 2006 Jeg er enig med Lykke. Det må da kunne lade sig gøre at skrive til bruger i tråden, at de lige skal se i deres BC, og så sende en begrundet advarsel i deres BC. eller hvad ?

    Hvis det er som Lykke N skriver, at brugerne kun får en standart skrivelse, ja så ved brugeren vel ikke hvad der er problemet, og har ingen mulighed for at lave om på tingene, det ville da svare til, at give et barn en eftersidning, uden at forklare hvad barnet har gjort galt, hvad lære barnet af det ??? intet.
    Jeg syntes i øvrigt at det er barnlig, det der med, at man kan stemme en bruger ud. = dig kan jeg ikke li smiley ud med dig.



  • #35   8. nov 2006 arhgggg ....Foden...du kan da ikke seriøst mene at hver frysning skal have et personligt svar....????? er du klar over hvor mange brugere vi er herinde.... og at hjælpe- admin, (så vidt jeg ved ) arbejder på frivillig basis.... sku de så sidde til hver enkelt frossen, og skrive " hør her svend børge, du ka da nok forstå, at du ikke må bande....bla bla bla. ".... nej, nu skal vi også være bare lidt realistiske....
    og nej vi ska sq da heller ikke sætte ? ved hver enkelt frysning, specielt ikke hvis advarslerne bliver taget i brug i trådene..... kravl nu lige ned af barikaderne, og sluk den fakkel.....
    ja der skal laves tydligere og bedre regler....meeeeennn sku vi lige prøve at være rimelige, så vi kan få en god dialog med Admin.....

    Lykke


  • #36   8. nov 2006 Jo da!
    Selvfølgelig skal man informeres, ellers må de ansætte nogen! Og ja, jeg ved hvor mange der er herinde!


  • #37   8. nov 2006 nå oki... jammen det er jeg så ikke enig i....
    for min skyl må de godt få et standardbrev.... bare et der handler mere specefikt om, den type overtrædelse man nu har begået....

    lykke


  • #38   8. nov 2006 at denne tråd ikke har sendt mig i fryseren..( endnu he he).. er for mig, admin s måde at vise at de er åbne for en form for dialog.... at de ikke, som mange siger er diktatoriske og ensidige.....
    så sku vi ikke prøve at sænke sværdene, og komme med seriøse forslag til nogle regler, vi selv finder fair og fornuftige.....
    om ikke andet så for at give Admin nogle ideer, til hvordan de vil finpudse de nuværende....????

    Lykke


  • #39   8. nov 2006 Jeg er efterhånden nået til den overbevisning at nuværende struktur, med brugere der skal opretholde ro og orden bare Aldrig vil komme ti lat fungerer... Og jeg har altid været fortaler for den gratis side vi (næsten) har i dag...

    Men jeg er nu kommet til en anden overbevisning...
    Nej du, giv mig et betalings-site !

    Et site med råd til ordentlig server kapasitet (eller hvad det er der fucker op hvert andet sekundt på denne side) Så man undgår fejlmældinger hver anden gang man går ind i en tråd.

    Et site med råd til at droppe irriterende reklamer der fylder snart hele skærmfladen.

    Et site med råd til at ANSÆTTE Uvildige, anonyme personer som Ha'er, som IKKE har nogen forhistorier, personlige relationer til brugerene Og som formår at tolke reglerne (der også trænger til en opdatering) ens hver eneste gang. For at sætte brugere til dette virker simpelthen ikke godt nok !
    (og jeg tager sgu hatten af for langt de fleste ha'er vi har/ har haft gennem tiderne - synes de gør et kæmpe arbejde, men hele strukturen på systemet duer bare ikke. Der vil Altid være nogen der tænker selv og finder på egne sandheder, og da især når der køres envejs kommunikation...)

    Et site hvor jeg som bruger har mulighed for medbestemmelse - om ikke via dialog (som jeg ellers foretrækker), ja så kan jeg sgu knotte betalingen en måned eller to - for vi har jo efterhånden set at moneter er vejen til Admins goodwill...

    Ja, giv mig et betalings site! Jeg giver gerne 10 - 30 kr. i måneden eller ligende for at have adgang herinde - hvis jeg får noget til gengæld...


  • #40   8. nov 2006 øv er lige nød til at smutte igen... men vender tilbage senere.....

    Lykke


Kommentér på:
spørgsmål til admin ....

Annonce