{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

spørgsmål til Admin 2.... Undren !!! {{forumTopicSubject}}

jeg må nok indrømme at jeg undre mig noget, over brugerne herinde. Folk himler op gang på gang, om at reglerne er dårlige, uretfærdige og diktatoriske..... men når man så spørger om i ikke kunne komme med forslag til forbedringer..... ups.... så er der udover et par enkelte, total stille ???? ve i hva folkens, det er sq for tamt, og useriøst....
det er for mig et udtryk for at i kun ønsker jer at brokke jer, lave ballade, og ikke har nogen intentioner om at forbedre dette forum ØV!!!

til jer der ikke aner hvad jeg henviser til her et link, til en tråd igår :

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=66407

Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til Admin 2.... Undren !!!
  • #1   9. nov 2006 Jeg gir dig ret Lykke N.
    Jeg så godt tråden igår, og jeg syns at folk er direkte FLABEDE overfor adm.
    Sådan ville man sku ikke opføre sig, hvis man stod overfor personen!
    Men det er så nemt at spille smart, når man siddet trygt og godt bag pc-skærmen og ikke skal se nogen i øjnene!!!!!!!!!!!


  • #2   9. nov 2006 Lykke N. Hov, nu så jeg jo lige at du også har GD´ er.
    Skønne billeder af en skøn lille pige...også selvom hun er "fejlfarvet". Jeg syns nu de merle er dejlige!!!


  • #3   9. nov 2006 ja Maibritt N.... det er sølle, som folk kun kan bidrage med kritik, uden at kunne fremlægge forslag til forbedring, det er så nemt at hugge og hakke, men skal man så komme med alternativer, så er det ikke andet end "øhhhh og bøhhhh".....
    så folkens..!!! kom ind i legen !!!
    hvad er jeres forslag til et bedre hundeforum.?????

    Maibritt tak for rosen af mine basser .

    Lykke


  • #4   9. nov 2006 åhhh hvor jeg dog vidste at en eller anden ville komme med sådan en påstand....og så blev det dig Manne....
    det var ikke en disskution, men en rolig debat.....
    jeg er bare ved at brække mig over at folk hagler ned og sviner forum reglerne til.... NÅR de nu ikke kan komme med noget bedre selv....
    jeg er heller ikke vild med de nuværende regler....men villig til at gøre en indsats for at ændre dem.

    Lykke


  • #5   9. nov 2006 eller folk ku tage tanken op, Manne..."hmmm måske der var noget om det" agtigt....
    men Manne jeg er lutter ører.... hvis min påstand er så forkert, så kom med alle dine forslag til et bedre forum....

    Lykke


  • #6   9. nov 2006 Lykke

    Kan kun give dig ret i det du skriver.

    Jeg selv synes så, det fungerer fint her på siden, så har ingen forslag til ændringer


  • #7   9. nov 2006 Hvadfor en af dem er "Merlen" ???

  • #8   9. nov 2006 ( ved godt det ikke kommer tråden ved )

  • #9   9. nov 2006 Såen ud af det blå som svar på et af dine spørgsmål igår, Lykke. Angående hvordan vi kan hænge folk ud på forsvarligvis (Lidt ihvertfald:))

    Vi burde kunne nævne navnene på de steder som rent faktisk har fået en dom, men det mener jeg stadig ikke man må her inde. Lige som "Nej du må ikke hænge Peter Lundin ud som morder - selvom han er blevet dømt for det".

    Hvis det gir mening :|


  • #10   9. nov 2006 Tanja - Carla smiley

  • #11   9. nov 2006 Tak Rilou...

  • #12   9. nov 2006 faktisk står der i reglerne : at hvis man ikke har interesse i et emne, bør man blande sig undlade at kommentere. (ikke ordret skrevet)....
    for mig at se Manne har du ikke den store interesse i selve debatten her.... men kun i at jeg brokker mig over at folk brokker sig (jøsses lidt krøblet)....
    så hvis du ikke har andet at bidrage med i denne tråd, kan du så ikke bare lade den fare....jeg har forstået dit synspunkt....

    Bad Compani,.... jammen det er da helt sjældent at se sårn en udmelding...og helt rart ...good for you..

    Lykke


  • #13   9. nov 2006 udhængningen...hmmmm jaaaa....den er ski svær...
    men måske man ku gøre det sådan, at har man klare beviser for noget skidt.... så ku man sende det ind til Admin, og så lade dem vurdere om de vil ha det i forummet....det er trods alt dem der har ansvaret, og får balladen hvis det er uretfærdige anklager....

    Lykke


  • #14   9. nov 2006 ka godt se hva du mener Heidi....men de er jo "kun" mennesker...hva jeg måske synes er grove løjer, ku du måske være ligeglad med....Know what i mean?

    men det med at indføre advarsler, ku måske gøre det lidt mere gennemskueligt for folk...forstået på den måde...den der advares kan nå at stoppe...og dem der ser med, kan se årsagen til advarslerne....

    altså hvis folk trods advarsler, fortsætter.....så mener jeg at de selv er uden om en frysning....

    Lykke


  • #15   9. nov 2006 Jeg spurgte en HAér om nogle billeder var ok at have i profilen........og fik et ja. Et par dage efter blev jeg meddelt at jeg blev smidt ud af HG hvis de ikke var fjernet dagen efter......?

    Jeg kunne også godt tænke mig at sætte focus på at HAérne har een manual de arbejder ud fra......og vi andre har nogle andre regler.......?


  • #16   9. nov 2006 Heidi...ja det er der jo noget om....

    Lykke


  • #17   9. nov 2006 Lise Ø....god ide.... så er der ikke noget at tage fejl af...hvis alle arbejder ud fra det samme...

    Lykke


  • #18   9. nov 2006 men Heidi.... ka du se for dig at en eller anden bliver hængt ud som feks. dyremishandler....uskyldigt....det ville jo være forfærdeligt....eiiii hvis mit navn blev nævnt i sådan en sammenhæng....jeg ville gå total i kælderen....

    og rygter har det med at få ben at gå på....specielt de usande...

    Lykke


  • #19   9. nov 2006 ja jeg er som i nok har set....også den store fortaler for et advarsels system...tror det ville løse meget....

    Lykke


  • #20   9. nov 2006 Jeg synes også reglerne omkring "omposteringer" er uklare.......må man genposte en tråd fra tidligere eller ej????.....hvad med stemmerunder, tråde om billeder etc? (ikke at jeg selv synes det er irriterende.....jeg springer bare over)

  • #21   9. nov 2006 ka godt forstå dine agumenter.... og hvis (ja nu kommer det igen sorry) advarsler var et fast punkt.... så ville vi vide HVORFOR og HVORNÅR vi trådte over stregen....

    en advarsel kunne feks. se sådan her ud:

    her får i så advarsel 1 (ud af 2) for at skrive om ? fortsættelse af dette vil føre til advarsel 2 og derefter sletning af tråden (eller frysning af ?)

    Lykke


  • #22   9. nov 2006 håber de læser med....dem deroppe....måske de så vil tænke over at genindføre det....

    Lykke


  • #23   9. nov 2006 Lykke, jeg mener (du må ikke hænge mig op på om det sker) at HA'erne og admin indenfor de sidste par dage har meldt ud at der arbejdes på en gennemgang og eksplicifering af reglerne her på siden..

    Hvis jeg skal komme med et forslag så er det ikke mit eget men et Janie kom men forleden dag om en advarselsknap som kunne fungerer istedet for både udtsemningssystemet (som er noget fanden har skabt efter min mening) og i selve trådene hvor brugerne kunne trykke på advarselsknappen overfor et enkelt indlæg, tråden som helhed, eller en bruger.
    Så havde HA'erne noget at reagere på istedet for at det skulle være op til egen dømmekraft hvornår der skal ske det ene eller det andet...


  • #24   9. nov 2006 Lykke: forstår dig udemærket. Vores overamin og vores HA'er der gør så stort et arbejde for at vi skal have det godt, og prøver for en gang skyld at prøve at lave ligestilling for os alle her på HG sætter stor pris på denne her tråd, og håber der er nogen der kan hjælpe. Lykke har du nogen nye forslag? Ville så gerne, men føler mig tryg ved det som det er nu. Advarsler i tråden! ja ok, men vil en person så føle sig udhængt? der er så meget

  • #25   9. nov 2006 Problemet herinde, synes jeg tit er, at man kommer med en masse forslag til ændringer. Når Admin så tager imod de forslag og laver ændringer herinde, så er det sgisme aldrig godt nok for nogen... SÅ er det først folk brokker sig...

    Vi skreg på ændringer af point-systemet, det skete, men på en måde som ikke lige passede brugerne... Og brok kom der...
    Vi skreg på HAére - de kom, og gør nu pludselig ikke deres arbejde godt nok... Og brok kom der...
    Jeg har også brokket mig til tider over HAérne og deres brug af magt indimellem - men pas på med at genereliserer - fordi der HAR været brodne kar blandt HAérne, men det er trods alt kun mennesker og mennesker laver fejl...!


  • #26   9. nov 2006 man kan ikke lave et system alle kan li....det er sinpelthen umuligt... men et der tilfredsstiller flertallet burde være muligt....
    problemet med Ha`erne kunne måske løses lidt ved at de var anonyme, det ville fjerne personlige uvenskabs problematikker....og måske generalt give en smule mere respekt om de poster?? jeg ved det ikke....
    hvis en person ville føle sig udhængt pga. en advarsel....hmmm ja så vil jeg vove at sige, at så er denne person lige vel overfølsom...personligt vil jeg da hellere advares end få sparket uden et ord.....
    tænker som en gal over nye forslag....

    Lykke


  • #27   9. nov 2006 synes sq bare det egentlig er underligt...for jeg tidligere været i forummet Hope (alkohol forum)....som jo er et noget mere følsomt emne at snakke om, derinde er der ingen retnignslinier mv. og det fungerer alligevel.....ja ja bølgerne går da ret højt indimellem....men folk finder alligevel ud af det....
    det her er et hundeforum, altså et forum der burde være langt mere fredeligt....og alligevel er det nødvendigt med et ton regler for at holde ro og orden....

    Lykke


  • #28   9. nov 2006 øv skal vi så konkludere at folk i et alkohol forum er mere fornuftige og ordentlige mennesker end hundefolk......hmmm tankevækkende og lidt skræmmende....

    Lykke


  • #29   9. nov 2006 Tror jeg ikke Lykke.... tror bare ikke at de "rigtige" kommer frem med deres egentlige mening ;o)

  • #30   9. nov 2006 ja Frøken D.... nu har jeg lige været ude og smøre en mad...og med mad i mavsen tænker man bedre....jeg tænkte "hvad var anderledes i det forum, siden det kørte uden "så" mange problemer i debatterne??"

    1. folk var gode til at lave selvjustits... gik bølgerne liiidt for højt, var der altid en eller flere der pointerede en god tone.

    2. folk støttede hinanden i de forskellige debatter....stod en lidt udenfor med sine holdninger....var der som regel nogen der støttede dem i at man jo har ret til egne meninger osv.

    3. mht. til hårde debatter....ja så kørte de sårn set bare til de var færdige....til de synede hen...for på et eller andet tidspunkt har folk bar ikke mere at sige til et emne andet end "det blir vi sq aldrig enige om"


    nu skal det ikke se ud som om det bare er perkekt derinde, for der har været problemer i det forum også....det har til tider været hård kost....men man vælger jo et eller andet sted selv at deltage....

    Lykke


  • #31   9. nov 2006 tro mig heidi... den får tit med grovfilen derinde.... tænk på sammensætningen af mennesker sårn et sted....det er i nogle tilfælde totale fjender i debatterne.... en pårørende og en alkoholiker i samme tråd....ohhhh shiiit .... det kan i nogle tilfælde ose af vrede følelser....

    men som sagt, var der altid et par stykker, der fik nogenlunde ro på gemytterne.... sårn feks. ved at støtte en svag imod en stærk osv.

    Lykke


  • #32   9. nov 2006 Det kan du godt have ret i Lykke.... Osse det med maden ;O)

    Hvis man lige ser bort fra de sidste dage synes jeg da generelt ikke det er slemt heinde. Man kender da efterhånden sproget hos mange brugere og jeg har indtryk af at de fleste ikke længere tager det SÅ tungt at blive kaldt diverse udtryk.... I lange perioder består vores "arbejde" da heldigvis kun af at hjælpe brugere og slettet stemmerunder ;O))


  • #33   9. nov 2006 men ja der er folk herinde der ikke tør stå ved deres holdninger.... jeg har oplevet at stå ret alene i en debat engang....ikke en sagde noget da man stod for spredhagl.... så bagefter går jeg ind i mit BC.... og ser at nogen har skrevet...hø hø jeg deler dine meninger om dit og dat....men jeg skal ikke nyde noget af at sige det højt i forummet...... STOOORRRTTT SUUUKKKK....tænker man...

    Lykke


  • #34   9. nov 2006 Det vil jeg give dig ret i.... Der er da osse tråde som jeg kravler laaaaangt udenom.... Jeg kan sidde og skrive 14 sider bare for at slette dem igen, fordi man simpelthen ikke orker at debattere mod ikke at have samme mening...

  • #35   9. nov 2006 ja Heidi.... det har du ret i...det er som om folk bedre finder fremtidig fred, hvis de får lov til selv at løse stridigheder og gammelt nag....sårn var det også derinde... man ender med at sidde og undskylde og sige "jammen jeg mente det ikke så slemt osv.".... eller havde man trådt i spinaten...så kom der som regel en tråd dagen efter ( når man var gasset af) med en undskyldning for skidt opførsel....og så var alt godt igen....for det er alligevel de færreste der ikke selv ved det, når de bør stikke en undskyldning....

    Lykke


  • #36   9. nov 2006 Frøken D...må jeg have lov til at spørge.... ser storebror Admin disse tråde???? ved du om vi bliver hørt / læst bare lidt....
    om han tager de forskellige forslag til overvejelse???

    spørger ikke for at sætte dig i en dårlig position....er bare nysgerrig!!!! så du SKAL ikke svare, hvis du ikke vil...

    Lykke


  • #37   9. nov 2006 Det har har sværest ved at forholde mig til er når folk bliver personlige...

    Hvorfor er den er der f.eks. skal gøres til et dårligere mennesker fordi vedkommende tilfældivis godt kan li kuperede ører eller avler på en hund uden tavle.... Debatter og diskussioner er fint - men når folk begynder at hugge under bæltestedet og køre personlig hetz mod en brugere... Tja.. der går min grænse.... Men jeg har da osse indtryk af at de fleste skænderier ender forholdsvis godt igen...

    Nå høns... god dag... jeg vil udnytte at jeg har to snorkende, våde og dødtrætte hunde og være lidt huslig ;o)


  • #38   9. nov 2006 Rettede lige mit indlæg....

    Jeg kan ikke forestille mig at Adm. læser samtlige tråde på HG (120 stemmerunder om dagen *gggggggg) .... Men jeg formoder da at tråde med en sådan overskrift som dette læses.... Men det er kun et gæt fra min side...

    Jeg ved osse at alle forslag der rent faktisk kommer ind bliver læst og vurderet.... Vi har i sin tid kommet med et hav af forbedringer til siden fra jer brugere... Nogen ting kommer andre gør ikke da det ikke er muligt på enten den ene eller den anden måde... Så jo Lykke.... der bliver skam fulgt lidt med....


  • #39   9. nov 2006 oki...rart at høre....

    Lykke


  • #40   9. nov 2006 Frøken D. der er jo forskellige opfattelser af hvad man må og hvad man ikke må når du/man har en hund uden tavle. Jeg selv aner ikke hvad jeg skulle bruge den til! Ikke andet end at tømme mine lommer, og det kan dem, jeg har uden tavle også. Det der betyder noget for mg er at jeg har nogle hunde jeg kan lide, og hvis du/I som jeg er opvokset på landet, var der ingen før i tiden der tænkte på om der var papir på en hund eller ikke.
    Lykke: Må sige til dig at det med spredhagl har jeg ikke forstand på, og det er det nok ikke mange andre end dem der er jægere der har. Hvor mange her på HG der bruger deres hunde til jagt ved jeg ikke, men nok kun de eneste der kunne svare


  • #41   9. nov 2006 åhhh ja lige et andet lille forslag til forbedring....

    hvor ville det bare være fedt hvis nye indlæg kom ind ØVERST i en tråd....jeg hader når trådene er blevet rigtig laaannnnggge og jeg skal sidde og bladre, bladre bladre ned.....det er nok ikke bare lige at lave om...men jeg sku altså lige af med det....

    Lykke


  • #42   9. nov 2006 Villy....ved ikke om din bemærkning med spredhagl er en joke.... men så bliver jeg nok lidt til grin når jeg nu forklarer hva jeg mente.... nogle folk bliver i debatterne indimellem, hugget så meget på, af så mange forskellige mennesker, at det virker som om de bliver nedskudt med spredhagl.....

    Lykke


  • #43   9. nov 2006 Lykke: Tror ikke du så skal skrive spredhagl, mange harskudt med rene prosjektiler her inde de sidste dage, kun for at ramme enkelte personer

  • #44   9. nov 2006 Personligt hat jeg opgivet at trænge ind til Admin. Jeg har oprettet tråde og sendt flere forslag med forbedringer, men der sker aldrig en flyvende fis. Så at alle bare sidde og brokker sig uden at gøre soget synes jeg måske er lidt meget sagt, jeg ved jeg ikke er den eneste der har ønsket at bidrage med noget nyt og godt til siden.



  • #45   9. nov 2006 Lars: Så godt kender du mig ikke smiley

Kommentér på:
spørgsmål til Admin 2.... Undren !!!

Annonce