{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Sabine D
Sabine D
Tilmeldt:
4. sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

En lille update og et spørgsmål herfra... :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle. smiley

Her er det faktisk - endelig - begyndt at gå meget godt ift. min lille chihuahua hvalp og alt hans æderi af alle mulige mærkelige ting.
Alligevel er der sket en lillebitte svipser her i aften ift. noget sovs, som han har fået slikket lidt af fra et viskestykke, jeg bruger som underlag når jeg spiser.

Der var følgende ingredienser i sovsen (tjek linket):

Resized_Screenshot_20160922-000007.jpg

Tror I, der sker noget ved det? Vi snakker om en lille mængde, han har slikke, da det var indtørret på viskestykket. Og han har ikke haft nogen reaktion på det endnu og indtil videre hvis det endelig var, og nu er det ved at være en tre timer siden ca..

Hvad siger/tænker I? Pt. er jeg ikke selv særlig bekymret - for en gangs skyld (lidt bekymret hundemor er man vel altid smiley ). Men også meget rart at få andres syn på- og mening om det. smiley

På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille update og et spørgsmål herfra... :)
  • #2   22. sep 2016 Medmindre han er allergisk eller lign. ser jeg ingen grund til bekymring

  • #4   22. sep 2016 Nu kender jeg ikke hundens historie, om den har sart mave eller hvad, men mine hunde kan nærmest æde en selvdød ko uden at få dårlig mave..
    Jeg kan slet ikke forstå at man skænker det en tanke med en smule sovs, og så endda indtørret.
    Det er en hund. Hunde slikker sig selv og andre bagi, æder græs, jord, pels, råt kød osv osv. Deres maver kan altså tåle meget.


  • #6   22. sep 2016 Pas på du ikke bliver over-pylret, for så bliver det slet ingen fornøjelse at have hund. smiley

  • #7   22. sep 2016 spiser din vuffer mange underlige ting normalt? eller er det bare fordi han er hvalp og vil smage på alt? smiley han tager nok ikke skade af at spise lidt viskestykke eller hvad han nu lige har fået fat på smiley
    men til gengæld, jeg vil ikke skabe mere bekymring eller male fanden på væggen, men det er en god ting at have i baghovedet når man ejer chihuahua! chihuahua har virkeligt ikke godt af at få menneskemad, fordi de er så små får de virkeligt let forstørret galdeblære og det kan ende ret galt, selvfølgelig skader det ikke du giver ham en lille godbid en gang imellem og at han sommetider spiser lidt underlige ting smiley men det ville være bedre at holde dig til at fodre med barf, tørkost og kun lidt menneskemad smiley


  • #10   22. sep 2016 Skildpadde??? smiley

  • #11   22. sep 2016 Tænker det var den fra Toms smiley


    profilbillede
  • #12   22. sep 2016 Enig med alle de andre, lidt sovs skader på ingen måde medmindre din hund er allergisk eller har meget sart mave.
    Min hund får næsten daglig lov til at slikke tallerken efter aftensmad.


  • #13   22. sep 2016 Troede lige Isabelle henviste til en levende skildpadde smiley

  • Sabine D
    Sabine D Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #14   22. sep 2016 Okay. Dejligt at høre at I alle mener, at der ikke burde ske noget ved det. smiley Jeg blev nemlig bare lidt bekymret ud fra nogle af de ingredienser, der var i sovsen. Men han har det umiddelbart stadig fint, så tror heller ikke, der er sket noget. smiley
    Jeg er nok stadig bare lidt paranoid ovenpå alt det han har spist af mærkelige - og nogle gange desværre også giftige ting - efterhånden.

    Nanamusen: Ja, han spiser mange mærkelige ting, men tror nu bare det er fordi, at han stadig er hvalp lige nu. smiley For han er allerede blevet meget bedre til at lade ting være. smiley Der skete bare lige en smutter i et uopmærksomt øjeblik i går. smiley


  • #16   22. sep 2016 hmm det lyder som Mogens.. han er bare ikke så meget hvalp mere smiley

  • #20   24. sep 2016 Victor åd engang kæmpe stk fransk chokolade tærte jeg havde lavet på 80 % mørk chokolade. Efter kontakt med skadestuen skulle vi give ham salt. Havde ikke den ønsket virkning og han så. Helt forkert ud i hovedet. Kontakt med skadestuen igen, som sagde han kun måtte få 10 g chokolade ud fra hans vægt. Så afsted i en fart søndag aften. Jeg var bekymret for hunden og pengepungen, mens manden var ærgerlig over at han ikke fik spist sin tærte. smiley men så fik han lært hvor han ikke skulle stille kagetallerkner.

Kommentér på:
En lille update og et spørgsmål herfra... :)

Annonce