{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

er meget snart træt af det.. {{forumTopicSubject}}

Jaa jeg bliver sku så ked af det indvendigt når vi er på udstilling og snakker med mine bedste forældre eller i det hele taget vores venner..
De dømmer så hårdt på vores hunde..
Jeg HADER det.. i sær Choco er der ingen der bryder sig om fordi han bed dommeren på sin første udstilling altså han var kun en lille baby og har ikke gjordt det siden.. og de har SÅ meget imod ham.. også fordi vi tror det var ham der ´gjorde det mod Luie men der var flere hunde ude i haven da det skete.. folk går og siger han er farlig og hvornår skal i af med den p** køter.. jeg bliver sku så ked af det for Choco var min hund indtil min far overtog ham fordi jeg ikke kunne styre ham da han var yngre..
Forleden vi havde besøg der var der også en der sagde har i ikke snart mange hunde hvornår ryger Choco ??
det samme var dengang vi havde Sumi.. der var INGEN der brød sig om hende fordi hun skældte ud på folk hele tiden fordi hun var MEGET nervøs.. og der fik jeg afvide hele tiden hvornår skal i af med Sumi ?? og da vi endelig var kommet af med hende jublede folk .. folk tror ikke hvor ONDT det gør på en.. :'o( sådan bliver jeg ked af og tænker på det tit.. hvordan folk bare kan sige sådan noget ?! :'o/ jeg elsker mine hunde overalt på jorden.. men når folk går og siger sådan også lige op i snotten på mig gør det VIRKELIG ondt.. viser det ikke men senere tænker jeg tilbage og hvor har det bare været modbydeligt fordi jeg bare har taget imod det.. :'o/ også når det er ens venner og familie osv.. det er simpelthen for meget og er så sur over at folk kan sige sådan noget når de ingengang kender hunden rigtigt men bare hilser på den engang imellem og ser den engang hver 2 måned.. og fordi han ikke kan med andre hunde også vi udstiller ham forstår folk ikke..

jamen.. uuuh skulle bare ud med det.. for hold op hvor gør det ondt når folk gør sådan noget..

Er der andre end mig der har det sådan ?! :o/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er meget snart træt af det..
  • #1   10. nov 2006 også snakker Choco UTROLIG meget lige så snart han vi llege osv.. og det kan folk heller ikke lide for så ugha så er han farlig for han har jo engang bidt en dommer for 1 ÅR SIDEN.. :o/

  • #2   10. nov 2006 * Skiilotte *
    keder det alt for godt med folk der ha ondt i røven....og dømmer ander´s hund uden at kende dem.... min frida er heller ikke den best med fremt hund... og ha også haft lavet udfald i ring.... men fuck hvor var det dejligt at jonny og chalotte der ejet hund sag det var hvad der kun ske når man ha en terine der er meget på...men at alle ander skal gå og ha ondt irøven og snakke i krogen er ba så nederne... men de må åbenbart ikkke ha andet og lavet... de ved jo nok godt sevl hvem de er.-... og deres hunde er jo rende engle....not men ha ikke lige gjordt det på en udstlinng.....sådan er det at ha en terier....


  • #3   10. nov 2006 Jeg elsker heller ikke alle hunde, eller de ejere som har disse.

    Og jeg er total ligeglad med hvad fork synes om min hund, det rør mig en papsikd, for det er mig der skal se og være sammen med hunden, og jeg har hunden fordi jeg holder af den.



  • #4   10. nov 2006 Babett - ja sådan tænker jeg også men det gør stadig ondt indeni.. at folk kan sidde og sige det op i hovedet på os ejere af hunden.. :o/

  • #5   10. nov 2006 er det så venner som man har lyst til at beholde????

  • #6   10. nov 2006 * Skiilotte *

    Du er nok for nærtagende, det er nok det der problemet - men som jeg har skrevet oven for, så er jeg total lige glad hvad folk siger og tænker om min hund- om det er godt eller skidt..
    Og man behøver jo ikke at tale med de mennersker.. hvis man ved at de kun har negative ting at udtale sig om.


  • #7   10. nov 2006 Jow Charlotte >> jeg ville tage det lige så tungt, hvis det var min hund...Helt forståeligt, du er træt og ked af det...
    Nu har du fået det ud her på HG, og så håber jeg du lidt gladere kommer videre.... Hilsen Sus


  • #8   10. nov 2006 Jaa jeg synes folk virkelig skal tænke sig om hvad de siger og skriver.. for det gør ondt på en selvom man er voksen eller barn..

    Jaa det kan godt være jeg er nærtagene men jeg kan simpelthen ikke have det og jeg bliver ked af det indvendigt ved at hører det fra folk.. mine hunde betyder alt for mig og jeg elsker dem meget højt og er ligeglad med andres mening men det gør stadig ondt og hører..


  • #9   10. nov 2006 tror det er misundelse over dine flotte hunde... så tænk positivt selvom det er svært... misundelse er en grim ting, som får folk til at sige en masse... bare du elsker hundene, er folks meninger jo ligegyldige. selvom det gør mega ondt

  • #10   10. nov 2006 VED de ikke er misundelige..
    kender dem ret godt og de er ikke misundelige overhovedet ikke.. de mener hvad de siger og sådan er det bare.. :.. :o/


  • #11   10. nov 2006 Jo kender det godt :o/ Det rammer en hårdt, når nogle fornærmer ens hund. Det er lidt som, hvis det var deres barn man fornærmede/sagde noget grimt om. Sådan føler jeg det, og derfor holder jeg selv mund overfor andre hundeejere med de dårlige kommentarer!

  • #12   10. nov 2006 og skal lige siges.. Choco bider ikke nogen mere overhovedet ikke.. han har ikke gjordt det siden den dag.. han kan godt hapse ud efter guffere og hoppe op af en fordi han er så glad.. men han kunne ikke finde på at gøre nogen mennesker ondt.. han kan ikke med andre hunde og det er jo så det.. :o/

  • #13   10. nov 2006 forresten så er de også begyndt lidt med Kambei.. og får et flip hvis de begynder på ham også nu er de så begyndt så småt.. men håber ikke det bliver værre.. :o/

  • #14   10. nov 2006 de skal da bare lukke røven ja undskyld mig. . . Men sådan nogen mennesker kan jeg bare ikke ha i mit hovede smiley

  • #15   10. nov 2006 Kald mig bare nærtagende, men jeg ville s.. også blive såret hvis nogen altid kritiserede mine hunde eller spurgte om jeg ikke snart skulle af med dem.

    Få du dig et godt gedint teenageanfald (det er der sikkert ikke nogen der vil undre sig over) og fortæl dem at de faktisk sårer dig når de taler sådan om din hund.


  • #16   10. nov 2006 Pauseklovn - sikke nogle gode ord - og lige dem jeg vil sige til dig charlotte smiley

    Ingen bryder sig om at få så meget dårligt i hovedt, om sine kæreste hunde..

    Folk dømmer og fordømmer måske din race, for det den også har været avlet til. Men de skulle så sætte sig lidt mere ind i dens temperament og hvad og hvordan og med hvilken baggrund den blev avlet, trænet og brugt. Japanerne har en helt speciel kriger mentalitet, der også afspejlses i deres avl på og brugen af din smukke race.

    Få et godt og gediint anfald og kram dem en ekstra gang fra mig.

    Du aner ikke hvor længe jeg var om at acceptere at min ryg ikke længere kan holde til de store hunde, så jeg har måtte vinke farvel til drømmen om en af de fantastisk Akita'er/Great Japanes dog's.

    Du husker måske fra en gammel tråd, at det var min plan at skulle havesådan een som min næste hund, nu søger jeg nedad i kiloerne for ryggen er bleven for smertefuld.


  • andreas t
    andreas t Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #17   10. nov 2006 jeg vil sige jeg personligt står med en fod i begge lejre... jeg har en stor hund og føler ikke alle skal "belemres" med den.. jeg har haft store hunde før og derfro er det ikke et problem for mig at tage hensyn til andre.. så som lige at trække min hund til mig i snoren nårjeg kan se der kommer andre på samme fortorv - eller kalde hunden til mig når jeg går med ham uden snor og der kommer andre.. der findes jo mange som er bange for hunde.. skønt jeg ikke forstår dem - noget mere loyalt dyr skal man lede længe efter.. ud over det så har jeg haft en probælem hund - jeg elskede den over alt - alle andre hadede den.. men jeg tog hensyn - belemrede ikke andre med den - og hvis folk sagde noget il mig om min hund fik de en verbal øretæve!!

    Det er enormt svært at dømme din hund fordi den bed en dommer... hvorfor bed hunden, hvor hårdt bed den og var det fuldstændig umotiveret... personligt går grænsen for mig der hvor min hund hund umotivieret bidder et andet menneske eller dyr uden der har været grund.. og jeg snakker ikke om de der tygge følelses bid delaver af og til - jeg snakker om at hakke igennem.. der villle jeg uden tøven - men med tårer på kinden få hunden aflivet og så tænke over hvor det var jeg har fejlet. JEg har til dato endnu ikke haft grund til andet end at kunne være stolt af mine hunde - og alle jeg kender færdes trygt omkring min hund, og har altid gjort det . jeg sætter en ære i at havge styr på min hund og at den er velopdragen.

    Alt dette blot for at give mit syn på sagen med...

    hav en super hunde weekend. Vejret skulle blive til både skovtur og strandsvømning smiley


  • #18   10. nov 2006 Andreas - han bed slet ikke hårdt.. han hapsede bare ud efter ham fordi han slet ikek var vænnet til at folk skulle rører ved ham osv..
    og ikke om jeg vil aflive en hund bare fordi den bider et andet menneske.. der må være en orsag til problemer og det er med at finde ud af det og han var kun en lille baby da han gjord det og har ikke gjordt det siden.. ikke om jeg havde aflivet ham den gang.. også selvom han havde bidt igennem havde jeg ham stadig nu...


Kommentér på:
er meget snart træt af det..

Annonce