733 visninger
|
Oprettet:
snart meget træt af HG.. {{forumTopicSubject}}
arj hvor er jeg bare træt af HG snart..
nu må man heller ikke reklamere for gratis fotografering inde i markedet mere..
fordi nogen betaler fot at annoncere herinde..
hvad må man snart herinde ?!
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
Det eneste du må, er at oprette 10 stemmerunder i løbet af 1 time *GG*
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Kan godt følge dig......
Du må så oprette en hjemmeside med alle dine flotte billeder og så smide linket til den når folk søger en fotograf *S*
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.854
Denne side er åbenbart kun til for reklamerne.
Vi andre skal så bare sørge for at holde siden kørende, for hvis vi ikke var her, ja så var der jo heller ingen side til reklamerne vel.
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
apr 2005
Følger: 126 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.946
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.170
man må ikke reklamere da andre firmaer betaler for reklamerne..
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.599
Ellers ender det jo med at de ligeså godt kan lukke marked ned, for der er ikke nogen der har noget der må sælges.
snart meget træt af HG..