{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Et dækken til frossenpind {{forumTopicSubject}}

Bassen fryser nu og det er jo ikke meningen, især når vi er til træning i regnvejr hvor der er nogle pauser hvor vi ikke laver noget. Han går til agility så han skal have noget han kan bevæge sig i, men da vi kun er på begynder stadie og jeg skal passe på hans lunger så holder vi en del pauser.
Vi har haft nogle problemer sidste år med at han bryder sig ikke så meget om en del hundedækkener, men så fik han en striktrøje som han har været glad for. Men den er for det første ikke vandtæt/vindtæt og for det andet dækker den ikke så godt på bsgdel/baglår. Og så syntes jeg stadig han bliver kold da hans tynde ben bliver kolde meget hurtigt (han har faktisk fin tyk pels på kroppen og bliver ikke så kold der men benene bliver som istapper). Vi har også måtte lave vores gåture kortere da han bliver kold, og det er han ikke så glad for.

Så forslag til tøj til ham der kan holde ham varm og som han kan bevæge sig i, evt. en til når han er i gang og en til når han holder pause så han kan få et tykkere på når han sidder stille.
Alle ideer værdsættes, vil jo gerne fortsætte med at være aktive udendørs smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et dækken til frossenpind
  • #2   8. nov 2016 Det ved jeg egentligt godt, og skrev også evt et til når han var i gang og et til pauser, der mente jeg egentligt kun et til pauserne. Jeg har en gang imellem lidt svært ved at huske hvad jeg er i gang med at skrive, og så ryger meningen lidt smiley Men tak fordi du lige fik gjort mig opmærksom på min skrivefejl smiley

    Men meningen var et til pauserne til træning og et til når vi går tur herhjemme som han kan bevæge sig i.



  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 924
    #4   8. nov 2016 Måske Hurttas heldragter er noget? Har overvejet sådan en til den ene af mine, de findes i forskellige varianter, der også kan klare vind og sne mv smiley

    Findes også heldragter af andre mærker, så det er nok med at kigge pasform m.v.


Kommentér på:
Et dækken til frossenpind

Annonce