{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Behandling af hund med AD
  • #1   22. nov 2016 Vi fik diagnosen da Oskar var 3.5 år,hvad jeg har fundet ud af er,at hvis de bliver opereret inden 1 år,kan de få et fint liv,operationer efter 1 års alderen,giver ikke nødvendigvis et godt resultet,dvs hunden kan halte og have smerter resten af livet.
    Vi får,fra dyrlægen NSAID(Norodyl) x1 og Tradolan x2 dagligt..vi afprøvede så flydende glucosamin,det var ikke nok,han var,efter 6 mdr brug, ikke hjulpet nok og igen aflivningstruet,og vi skiftede det så ud på opfordring af min Barfpusher til Svenska Djurapotekes Senior og det har så fungeret her hele det sidste år,men han har AD2-3 og han bliver ikke gammel,han bliver lige straks 5 år og han kan slet ikke undvære noget af sin medicin,så måske bliver denne vinter den sidste... smiley


  • #3   23. nov 2016 ja,det gør jeg,og de ting der er i er gode nok,hvis hunden ikke har for meget gigt,synes jeg,men i vores tilfælde gik vi så,efter anbefaling, i gang med Senior..jeg havde sikkert selv startet med Senior,men jeg var ikke opmærksom på at det fandtes den gang.

Kommentér på:
Behandling af hund med AD

Annonce