{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Rikke
Rikke
Tilmeldt:
12. okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.540

Så meget for den planlægning.... {{forumTopicSubject}}

Ahmen altså....her planlægger jeg nøje, hvornår vi kan forlade matriklen for et par dages ferie i det svenske. Det er dælme ikke let at få arrangeret besøg hos en meget travl svensk familie OG få hundepasseren arrangeret samtidigt. Det er nærmest et puslespil. Det hele klappede...troede vi.
Molly er gået i løbetid 2 måneder før normalt - det var jo netop taget med i planlægningen.. ARGH! Matriklens kastrat ved ikke, han ikke har gas i pistolen, så jeg kan ikke byde den stakkels hundepasser 3 dage i tosseland.

Hvad vil jeg med mit indlæg? Aner det ikke....måske en portion ynk eller nowet...? smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så meget for den planlægning....
Kommentér på:
Så meget for den planlægning....

Annonce