805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

ses i mørke ses i mørke

Hej allesammen på HG.
ja nu er det blevet mørkere udenfor så er det jo også sværere at se dem der går med hunden specielt der hvor der ikke er nogen lygtepæle. vi bor ude på landet så der er jo ikke nogen lygtepæle. så jeg vil gerne vide hvad i gør for at blive set i mørket når i går med hunden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ses i mørke
  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #1   16. dec 2016 Som billist er det min erfaring at et led halsbånd samt en snor med refleks fungere super godt, man ser en hundelufter langt før end ellers.

En refleksvest skader heller ikke(hverken på hund eller ejer), men det er jo ikke alle, der synes det er moderigtigt at tage sådan en på.

• #3   16. dec 2016 Jeg har en Refleks vest på og når jeg går tur med Kato i mørket har Kato sit lyshalsbånd på. Problemet er bare at det ikke kan ses på grund af at Kato har en meget lang pels.

• #4   16. dec 2016 Mine hunde har lys på, og så har jeg enten refleksvest eller refleksbånd på.... (Medmindre jeg glemmer det... Sker engang imellem. Men hundene har altid lys på).

• #7   16. dec 2016 Vi har vest, sele og snor med refleks, dertil orbiloc på selen.
    Jeg selv har både reflekser, vest, refleksgalloscher og billige cykellygter på jakken.

profilbillede
  • #8   16. dec 2016 reflekser og lys.

man kan få diverse refleksveste til hunde, reflekshalsbånd osv

• #9   16. dec 2016 Mine har hver en Orbiloc samt seler med refleks i. Jeg går ikke så tit på steder, hvor der kommer biler, men jeg går i et stort område, hvor der kommer andre hundeluftere, løbere og cykler. Det er rart at kunne se hinanden, og jeg ville da ønske, at flere havde i hvert fald lys på deres hunde, så andre kan se, at de kommer gående smiley

Desværre har jeg ikke selv hverken reflekser eller lys på smiley Det burde jeg helt klart få gjort noget ved (jeg er ikke selv stolt af ikke at have hverken lys eller reflekser på!).

• #10   16. dec 2016 Jeg har overvejet at skal have en refleksvest til ham Refleks halsbånd og lys halsbånd kan ikke ses på Kato fordi hans pels dækker halsbåndet til

• #11   16. dec 2016 Mine har lygter i sele/halsbånd. Vi går mest hvor der er lys, men det er meget rart at fornemme hvor længe lysprikken står stille (så skal der nok samles en lort eller de har fundet noget nasty), og så kan man se hvem der er hvem når man går og snakker med dem som en idiot smiley De har hver deres farve smiley Om de er kraftige nok til en billist ser os, ja hvis det er ret mørkt, ellers tror jeg man skal ret tæt på for at se os smiley

• #13   17. dec 2016 Caos har et lys-halsbånd med rødt lys på og så har jeg sat en cykellygte der lyser blåligt, fast på samme halsbånd, jeg har syet refleks på højre lomme og bagpå min jakke og har en lille lygte i højre hånd når vi går aftentur, selvom vi tit går steder med gadelygter, så lyser de ikke nok op til, at jeg føler at jeg kan undlade de ting, ikke når de steder jeg går, ikke har et fortov smiley

• Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    nov 2014

Emner: 8 Svar: 26
    #16   19. dec 2016 Daisy har refleks dækken på, der er reflekser i linen og en lygte i selen. Jeg tager sikkerhedsvest på, dem som man kan købe til at ligge i bilen, og ja man ligner en komplet idiot men så kan man grine lidt af det smiley så har jeg fået strikket en hat i refleks garn. Jeg bor på landet, og her er ingen form for lys.. Hader at gå i mørket, da jeg føler man leger lidt med skæbnen. Der er mange tosser bag rattet, men hundens behov kommer nu en gang først, med mindre det er tåget, så vælger jeg altså at blive hjemme.

Kommentér på:
ses i mørke

Annonce