{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

foder med høj fedt% {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en anden tråd om fodring her i kulden.
Trille min gamle tæve har svært ved at tage på, jeg overvejer at supplere hendes foder op med noget foder med høj fedt% nu her når det er ekstra koldt og ellers hvis hun virker som om hun er ved at tabe sig lidt.
I tråden blev der snakket om RC 4800, findes der et lignende produkt i konfrit? Evt med en mindre mængde korn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder med høj fedt%
  • charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 25
    #1   5. jan 2017 Prøv Essentials Stamina høj fedtprocent og uden korn

• #2   5. jan 2017 Tak. Havde håbet på lidt højere fedt% end 24 smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #3   5. jan 2017 Hike Nature Active er kornfrit og indeholder 26% fedt.

• #4   5. jan 2017 Acana sport og agility har fedt på 22%. Men at for meget fedt i en længere periode kan give hunde betændelse på bugspytkirtlen - ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

• #7   6. jan 2017 Det giver ikke mening at justere vægt - hverken op eller ned - med fedt.

Det er et godt ernæringstilskud til hud og til hjernen, men ikke til vægtøgning og vægttab.

Et godt afbalanceret foder i den rigtige mængde skal der til.

• #8   6. jan 2017 Jeg ville give Acana Agility og Sport, hvis jeg følte det var nødvendigt, med en så høj fedtprocent. smiley

• #9   6. jan 2017 Ch det bliver så ikke op til dig. Nu kender du ikke til hende og hendes spisevaner....
    Jeg regner med at generelt ville hun få det foder sammen med det andet, i kulde eller andet hvor hun risikere at tabe sig, vil jeg så skrue op for den høje fedt og ned for det almindelige.

• #10   6. jan 2017 Og jo det har virker på hende at give et fedt tilskud...
    Nu skal det ikke lyde sådan at hendes vægt går op og ned, det er ikke slemt længere efter hun er blevet steriliseret, men her i kulden, plejer hun gerne smide lidt igen, på trods af hun altid har jakke på når vi går og tager hensyn til hun ikke skal bruge energi på at holde varmen.
    Men kunne også være man kunne bruge det pulver der, det må jeg lige kigge på

• #15   6. jan 2017 Hvad med at give Hennes Kronch Pemmikan som supplement i "kolde perioder"?

• #17   6. jan 2017 Kirsten det vil jeg lige kigge på.
    Hun får i forvejen både dåsemad og råt. Dåsemad tager hun ikke rigtig på af.

• #18   6. jan 2017 Jeg har altid gået efter et foder med lidt højere fedt% end det meste andet har..
    Hun skal ikke kun fodres med et foder med høj fedt% men jeg vil gerne kunne skifte rundt i de forskellige smagsvarianter i det foder vi bruger, så den kræsne dame ikke går død i det, også dermed kunne supplere med en smule ekstra fedt, da nogen af dem ligger lidt lavere end den vi bruger nu.

• #19   6. jan 2017 Ch det bliver så ikke op til dig. Nu kender du ikke til hende og hendes spisevaner....

Øhhh... det der som svar på det her:

Det giver ikke mening at justere vægt - hverken op eller ned - med fedt.

Det er et godt ernæringstilskud til hud og til hjernen, men ikke til vægtøgning og vægttab.

Et godt afbalanceret foder i den rigtige mængde skal der til.

Hvis du helst vil have at jeg ikke svarer dig, så bloker mig lige, for jeg gider da ikke at bruge energi på at skrive i en tråd og så få sådan en halvflabet kommentar tilbage...

Hvor kommer det dog fra?

• #20   6. jan 2017 Ja det er som svar. Du ved jo ikke hvad der giver mening og ikke giver mening når du ikke kender min hund. Jeg har ingen intentioner om at blokere, ved ikke hvorfor du tager det så personligt...
    Det har ALTID virket her hjemme at forhøje fedtet for at hun skal tage på.
    Jeg kan ikke holde hendes vægt med den rette mængde foder eftersom jeg ikke har nogen planer om at tvinge mad i halsen på hende. Derfor prøver jeg at finde den rette kombination for hende, så jeg kan skrue en smule på fedt og kalorier, til tiderne hvor hun risikere at tabe sig.
    Jeg kan gudskelov efter så mange år med hende, tage tingene lidt i opløbet, så derfor vil vægten forhåbentlig ikke stige og falde.

Kommentér på:
foder med høj fedt%

Annonce