Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfedning??
  • #1   29. nov 2006 Der har været en masse gode råd om det
    bla. Miss Piiip har fået nogle gode råd,
    men jeg tror desværre at hendes indlæg er
    gået tabt efter hun slettede sin konto

• #2   29. nov 2006 du kan fange hende her
    (link fjernet)

• #3   29. nov 2006 oksefedt, svinefedt

alt sammen noget der sætter fedt på kroppen

snak med Hermann, han giver Kalak noget, så hun har sul på kroppen til om vinteren ved jeg

• #4   29. nov 2006 Baloo får smeltet svinefedt i sin mad, eller en skive brød med svinefedt på. Det har hjulpet gevaldigt.

• #5   29. nov 2006 Øv bøv.... Kunne godt lige have brugt nogle råd, for jeg synes godt nok han er blevet mager, han spiser endeligt meget godt, har tjekket for orm, men der var intet, så nu må jeg jo igang med at give ham sul på kroppen på den gode gammel dav´se måde, problemet er bare at jeg ikke liiiige ved hvad jeg skal give. Jeg har de sidste par dage give ham leverporstej i hans mad, men hvor meget feder det endeligt??

• #6   29. nov 2006 Bare sådan noget alm. svinefedt jeg kan købe hos slagteren?? uden løg eller noget selvfølgeligt smiley det var da en god mulighed for at give ham noget som gav lidt ekstra smiley

• #7   29. nov 2006 køb det i supermarked

tjek dog at det er naturligt svinefedt, og ikke palmin

det koster ikke ret meget *S*

• #8   29. nov 2006 Janne H

He he, det var godt du lige fik den med, jeg vidste nemlig ikke der var forskel på fedtet **GgG** du ved ikke hvor meget jeg bør give, hvis jeg har den her ide om at han mindst skal tage to kg på??
    Hei du har selv staff, hvor meget vejer din dreng?? Chucky runder jo de 11 mdr. her på fredag og vejer kun små 29 kg (højde på 56 cm) og jeg synes hans knogler stikker ud hist og her.....

• #9   29. nov 2006 man kan se de nye billeder af ham (12-19) hvor man ser ham i figur, virker han så ikke ALT for mager??

• #10   29. nov 2006 Har du snakket med dyrlægen om det?
    Det er svært at vurdere ud fra billeder

• #11   29. nov 2006 altså i mine øjne, så nej, han vokser jo endnu, og har slet ikke sat muskler endnu

svært at vudere ud fra billeder, men han ser ikke mager ud

kan du mærke ribbenene alt for tydeligt, så ja, så kan du give ham det, hvis ikke, så synes jeg ikke du skal gøre det.

og bare en lille klump om dagen, de kan hurtig blive trætte af det

jeg prøvede at give vodka det, og han blev hurtigt træt af det,

• #12   29. nov 2006 ja jeg synes nu heller ikke at hunden ser ud til at være tynd på billederne. Og ingen den er jo ikke så gammel, så det bedste ville være at gøre det i samråd med en dyrlæge så du ikke ødelægger ham af. Man kan jo også fylde for meget vægt på hunden og det er jo ikke sundt for hofterne. man siger faktisk hellere lidt for tynd end for tyk det føste års tid. Jeg har selv døjet med at få nogle kg på min hanhund i hans unge dage, men det er han da kommet efter. Jeg prøvde at fodre med en høj energi foder, da nogle anbefalede det i hundeklubben. det gik også fint på den første sæk, men kort efter vi starede på sæk nr to slog han ud over hele kroppen med små knopper. Vi tog til dyrlægen som sagde at det var fordi han ikke kunne optage så meget fedt og at man faktisk skulle passe på med. Man kunne godt køre en sæk en gang i mellem men ikke for længe. SÅ mit råd er lad være med at gøre noget før du har snakket med din dyrlæge.

• #13   29. nov 2006 Nej han er ikke så gammel, men når han sidder ned stikker rygsøjlen ud så man kan se den og hans ribben bliver tydelige, når han står oprejst kan man tydeligt mærke hofte knoglerne på bagkroppen smiley

• #14   29. nov 2006 Minee små hunde, er også meget tynde, så i stedet for voksenmad, får de efter dyrlægens råd hvalpefoder. og det har hjulpet, deres pels skinner og de er ikke så magre mere.

• #15   29. nov 2006 Hermann giver vist Kalak smør...

• #16   29. nov 2006 altså mikey som snart er 4 år har aldrig rigtig set ud af noget, været tynd, slet ikke set ud som en armstaff burde, så kom han på hvalpefodre og bang nu ligner han en armstaff, han skal så blive på hvalpe fodre til ha er kasteret og så håber hun at han holder vægten bagefter,
    men mikey har altid været enormt aktiv,
    men kontakt dyrelægen de har en masse gode råd

• #17   29. nov 2006 Tror Kalak får usaltet spæk...........

Kommentér på:
Opfedning??

Annonce