1.612 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

BOT dækken str. til lille hund? BOT dækken str. til lille hund?

Hej, jeg tænker at købe et BOT fleece dækken til min hund. Jeg kan godt måle hans længde og vælge str. ud fra det, jeg er dog i tvivl om hvordan de er i pasformen.

Når vi måler skal han have et str. 34 men han er jo en lille splejs. Hvad er jeres erfaring jer der har erfaring med dette dækken til spinkle/små hunde.? ??

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BOT dækken str. til lille hund?
  • #1   15. apr 2017 Min erfaring er, at det er elendige dækkener, de har en frygtelig pasform.

Jeg købte en til min Dværg Pinscher hun bruger normal en ryglængde på 28-30 cm
    Jeg købte en str 23 i Bot, det er så stort, at hun kan sejle i det.

Jeg kan se, at vi bor i nabobyer. Hvis du kommer til Kolding, så må du gerne prøve mit- og du må købe det billigt, hvis du er interesseret.

• #2   15. apr 2017 Tak, det var det jeg frygtede at pasformen ikke er god til de lidt finere former?? Det er et fint tilbud, jeg vil lige vende tilbage vi køre ret tit forbi Kolding.

• #3   15. apr 2017 Min Griffon Petit Brabancon har et i str. 27 - hun bruger normalt 30-32 cm. i Hurtta. På Mit BOT dækken er der en lynlås bagpå, som jeg ikke helt ved hvad skal bruges til, men hvis der er meningen, at halen skulle igennem, så er det for småt. Men på den anden side.....hvis jeg købte dækkenet større, kunne hun svømme i det. Generelt er jeg egentlig slet ikke begejstret for deres pasform. Fatter ikke de ikke laver om på det, når de tager så horrible priser.
    Jeg har faktisk kun købt mit fordi det var ekstremt billigt på tilbud.
    Min hund er ret bred foran, så det sidder altså heller ikke godt på dén type hunde.

• #4   15. apr 2017 Lynlåsen er til halen til de racer med oprejste haler.
    Men som du har bemærket, så passer det hellere ikke
    Og noget andet er, at de også skider ned af det

• #5   15. apr 2017 Jeg synes min lyst til det dækken forsvinder lidt.. Ja mine går normalt med halen oppe. Men kan også have den nede.. Måske en af deres senge var bedre.. Åhh hvorfor passer de ikke bare??

• #6   15. apr 2017 Jeg har et til min whippet og det synes jeg passer ret godt og det varmer godt. Hun er godt nok ikke helt lille, men hun er også en splejs.

Halehullet kan hun ikke bruge til noget, men det betyder ikke noget.

• #7   15. apr 2017 Ellie har et. Ellie måler 47 cm. Købte et på 49 cm. - og det har perfekt pasform.

• #8   15. apr 2017 Men er du ikke også heldig at de laver specielt til mynder ?? Måske jeg skulle prøve det. hvis man kan få det i små størrelser..;)

• #9   15. apr 2017 Det kan jeg faktisk ikke huske om det er specielt til mynder....måske er det derfor det passer godt smiley

• #10   15. apr 2017 Jeg faldt for Blot fordi det gik pænt ned over lårene og op i halsen. Men blev mega skuffet da jeg fik det

hurta har lavet nogle dejlige nye dækkener som går godt ned over lårene har du set dem?
    Jeg har god erfaring med Hurta.

• #11   15. apr 2017 Jeg har INGEN erfaring med dækkenet. MEN virker det????? Jeg har ondt i ryg og nakke og købte BOT T-shirt og halsedisse. Brugte det som anbefalet og jeg fik INTET ud af det OVERHOVEDET ???? Så jeg er dybt dybt skuffet ??

• #12   15. apr 2017 Jeg har et net dækken til min bordermix, og den passer rigtig fint.
    Mener hun har 54, og bestilt et nr større.
    Den lange fis i baggrunden har også et BOT net dækken, det er lidt slasket på ham, da han er smal.
    Men har også bestilt det større end "normalt" fordi jeg gerne vil have det går ned ad lårene når de ligger i bilen, før og efter træning.

profilbillede
  • #13   15. apr 2017 Elendig pasform, men ja bruger kun mit som "behandling" eller når han er i bilen. Der er ikke ret god bevægelsesfrihed i det.

• #14   15. apr 2017 Randi, tjekkede det lige, de er til greyhound.

Jeg ville gerne prøve BOT for virkningens skyld. Om det virker ved jeg ikke, har læst om at nogen er meget glade for det mens andre ikke er.. smiley Det er lidt irriterende med den pasform.

• #15   15. apr 2017 Jeg tror så ikke, at Blot dækken virker bedre end andre gode kvalitets dækkener.
    Jeg har efterhånden en del dækkener og de bedste er fra Hurta.

Ben som sagt, du må gerne prøve Talibans Bot

• #16   15. apr 2017 Jeg investere nok i den her til næste vinter,

http://www.alttilhundogkat.dk/toej-hurtta

Eller den her.
    https://www.hurtta.com/global_da/ultimate-warmer

• #17   16. apr 2017 Mine har BOT Dækkener og jeg er super glad for dem! Men min erfaring er, at du skal tage din hund med og prøve inden fysisk butik ..

De skal ofte have en mindre størrelse end ellers, men det er også de første som tager halen ud gennem lynlåsen på ryggen ..

Herhjemme sidder de Super og vil ikke bytte dem væk for andre dækkenerne ..
    du skal også være obs på, at pasformen er forskellig fra model til model smiley

profilbillede
  • #18   16. apr 2017 Tak for svar.. Ja der er vidst blandede erfaringer..? Jeg må på den ene eller anden måde få det prøvet først.

• #19   16. apr 2017 Min er en slank dog muskuløs lab.... han har regndækkenet... det er alt for snævert fortil og han ville ikke kunne bevæge sig frit i trav og galop med det på.

Jeg har ligeledes købt et tæppe... omkring 600 kr....igen virkelig dårlig kvalitet of fnuldrer selv efter 3 vask, som jeg fik anbefalet skulle hjælpe.

Jeg synes ikke kvalitet og pris hænger sammen.

• #20   16. apr 2017 Øv øv hvor irriterende.. ??

• #21   16. apr 2017 jeg er meget begejstret for BOT alle mine har et net dækken som jeg kan bruge under andre dækkener.
    Jeg købte et til min lille XOLO på 3,2 kg der måtte jeg sy mave klappen kortere da den ellers nåede helt ned omkring hans tissetrold. men ellers har jeg kun været glad og positiv over virkning osv.
    Min border kom sig overraskende hurtigt over en skulder skade hvor jeg brugte dækkenet inde minimum 4 timer om dagen

• #22   16. apr 2017 Trine jeg bruger det også inde/i bil netop pga skade... men har ikke set dem sidde så godt på en hund, at de kan løbe/arbejde med det på.

• #23   16. apr 2017 Jeg løber agility så mine hunde arbejder ikke med dækken.
    Men min xolo som altid har dækken på kan både spring og lege vildt med det på, det er faktisk det eneste færdig syede dækken jeg har købt som ikke skaver ham nogen steder.
    jeg oplever heller ikke problemer med at slippe de andre med deres net dækken på, det sidder pænt og skaver ikke.
    Xolo´en har et BOT vinter dækken, men vi bruger det praktisk talt aldrig da det sidder rigtigt dårligt på ham

• #24   16. apr 2017 Taget i betragtning af hvor dyrt BOT er synes jeg godt de kunne lave bedre pasform.

• #25   16. apr 2017 Jeg må prøve. Måske jeg skal prøve deres netdækken også, synes bare det i fleece virkede mere lækkert. Det er tiltænkt til indebrug/bil ikke i bevægelse. De har sjældent dækken på på gårure..:)

• #26   18. apr 2017 Vær lige obs på at de har lavet nye modeller i år. Om pasformen er bedre ved jeg ikke, men det er måske værd at undersøge

• #27   18. apr 2017 Det lyder da godt. Så er det bare hvordan man får fat i en ny model.. smiley

• #28   18. apr 2017 De forskellige modeller er her smiley

http://backontrack.com/dk/hund/daekken.html

• #29   18. apr 2017 Tak, jeg er dog ikke blevet klogere på hvilke der er nye modeller.? Eller om det er alle der er lavet nye af. Jeg er interesseret i fleece eller måske netdækkenet smiley

• #30   15. nov 2017 Jeg har gravhunde dækkenet fra boot som min 6 kg maltipoo sejler i og det glider rundt på hende. Ikke spor tilfreds. Er endda der hvor jeg er på udkig efter et normalt vinterdækken fordi det ikke funker. Hun er agility hund/stævne hund og ska holdes varm så sys det er mega ærgerligt med bot dækkenet men det der ikk noget at gøre ved:/

profilbillede
  • #31   16. nov 2017 Nu er det jo en gammel tråd, du er trukket op men...

Hvorfor har du købt et gravhundedækken til en blandingshund, som på ingen måde bør have form som en Gravhund?

• #32   17. nov 2017 Hun har lige så lang en ryg som en gravhund. De anbefalede det i butikken, så derfor.

Kommentér på:
BOT dækken str. til lille hund?

Annonce