{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Velkommen hjem - den kolde skulder {{forumTopicSubject}}

Min mand har været ude og rejse i en uge og HÅBEDE jo på den helt store velkomst scene.
Men hver gang vi har været væk fra hende i mere end et døgn. Så bliver hun simpelthen så snot fornærmet, nogen gange går der helt op til et døgn, før vi er "tilgivet" at have forladt hende.

Men hvorfor er der sådan en forskel? Nogen hunde er ved at slå knude på sig selv af glæde og andre som Klunte bliver fornærmede.

Hvad tror I skyldes den adfærd og hvordan reagere jeres egen hund på gensyn?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen hjem - den kolde skulder
  • #1   28. maj 2017 Min barndomshund blev virkelig virkelig fornærmet. Jeg tror der gik 3 dage når jeg kom hjem fra lejrtur.
    Hun var virkelig min hund, men hun blev på ingenmåde glad for at se mig og det tog dage før hun var god igen.
    Det var virkelig underligt at opleve, for man så aldrig den der bestemt side af hende ellers, hun var bare en lalleglad Labrador som elskede alt og alle.
    Med Zenta og Laika ved jeg ikke, jeg er aldrig væk fra dem.

• #2   28. maj 2017 Det er altså sjovt med deres personligheder smiley

Tucker bliver glad uanset om jeg har været væk 10min eller en hel weekend smiley

• #4   28. maj 2017 Atlas bliver også rigtig glad. Jeg har lige været væk fra ham en weekend for første gang. Da jeg kom hjem, mødtes jeg på vores lokale mark med kæresten og Atlas, men Atlas havde mødt nogle andre hunde, han stod og snakkede med. Normalt er andre hunde bedre end os mennesker, men da min kæreste sagde 'Find mor', så kiggede Atlas op og styrtede imod mig. Jeg blev ret lettet, havde selv været eet bekymret for at få sen kolde skulder smiley

• #5   28. maj 2017 Det er sjovt nok smiley
    mine bliver ellevilde uanset hvor længe jeg har været væk, selv hvis jeg bare har været et hurtigt smut på 10 min.
    til gengæld er de knapt så begejstrede, når manden kommer hjem, uanset hvor længe, der går det mere ud på at JEG skal informeres om at han er kommet hjem, altså at de farer hen til mig og tosser rundt.

til gengæld kan ulvedrengene, og især Morgan blive så fornærmet, såret eller hvad han nu bliver, hvis han føler sig uretfærdigt behandlet, han får migræne og går i seng, og vil ikke snakke med mig, fx hvis han har fået klippet negle, eller jeg en sjælden gang har måttet skrue bissen på..

• #6   28. maj 2017 ved ikke hvorfor der er forskel, men det må være den enkelte hunds personlighed .... hende vi havde der søde i 2011 var fornærmet en hel uge hvis hun havde været passet 1-2 uger ved mine forældre .... af dem jeg har nu får vi den kolde skulder/det ligegyldige blik 1-2 dage af den yngste hvis de har været passet en med bare en overnatning, til gengæld er hun ved at slå knude på sig selv af glæde når vi kommer hjem fra fx arbejde og indkøb, så der er klart forskel på reaktionen ifht. længden af vores fravær, mens den ældste bliver ellevild af glæde over at se os uanset hvor lang/kort tid vi har været væk

• #7   28. maj 2017 Min er bare lykkelig når jeg kommer hjem.

Til gengæld ligger han i følge min bedre halvdel, for det meste ude ved hoveddøren og venter når jeg ikke er hjemme.

Han er generelt altid hvor jeg er. Hvis alle er ude i haven og jeg går ind, så følger han med.

En Grosser er ikke en ejershund overhovedet, og han elsker skam hele famillien lige højt. Han vil bare helst at jeg er hjemme og at han kan holde øje med mig.... . smiley

Kommentér på:
Velkommen hjem - den kolde skulder

Annonce