Velkommen hjem - den kolde skulder {{forumTopicSubject}}
Min mand har været ude og rejse i en uge og HÅBEDE jo på den helt store velkomst scene.
Men hver gang vi har været væk fra hende i mere end et døgn. Så bliver hun simpelthen så snot fornærmet, nogen gange går der helt op til et døgn, før vi er "tilgivet" at have forladt hende.
Men hvorfor er der sådan en forskel? Nogen hunde er ved at slå knude på sig selv af glæde og andre som Klunte bliver fornærmede.
Hvad tror I skyldes den adfærd og hvordan reagere jeres egen hund på gensyn?
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.905
Hun var virkelig min hund, men hun blev på ingenmåde glad for at se mig og det tog dage før hun var god igen.
Det var virkelig underligt at opleve, for man så aldrig den der bestemt side af hende ellers, hun var bare en lalleglad Labrador som elskede alt og alle.
Med Zenta og Laika ved jeg ikke, jeg er aldrig væk fra dem.
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.736
Tucker bliver glad uanset om jeg har været væk 10min eller en hel weekend
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 1.971
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
mine bliver ellevilde uanset hvor længe jeg har været væk, selv hvis jeg bare har været et hurtigt smut på 10 min.
til gengæld er de knapt så begejstrede, når manden kommer hjem, uanset hvor længe, der går det mere ud på at JEG skal informeres om at han er kommet hjem, altså at de farer hen til mig og tosser rundt.
til gengæld kan ulvedrengene, og især Morgan blive så fornærmet, såret eller hvad han nu bliver, hvis han føler sig uretfærdigt behandlet, han får migræne og går i seng, og vil ikke snakke med mig, fx hvis han har fået klippet negle, eller jeg en sjælden gang har måttet skrue bissen på..
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.298
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Til gengæld ligger han i følge min bedre halvdel, for det meste ude ved hoveddøren og venter når jeg ikke er hjemme.
Han er generelt altid hvor jeg er. Hvis alle er ude i haven og jeg går ind, så følger han med.
En Grosser er ikke en ejershund overhovedet, og han elsker skam hele famillien lige højt. Han vil bare helst at jeg er hjemme og at han kan holde øje med mig.... .
Velkommen hjem - den kolde skulder