{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Sov sødt min skat {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen måske har læst så fik Takki konstateret sukkersyge samme dag som Simba fik konstateret hjeretfejl. Simba fik medicin og fik det helt fint hvorimod Takki blev meget syg og var ved at dø. Men efter en go uge på dyrehospital og intensiv overvågning fik han det bedre(han går dog stadig til kontrol da han ikke er helt stabiliseret) Lige som man tror alt er i skønneste orden... BANG! så blir jeg ringet op på mit arbejde. Simba er faldet om derhjemme. Han kaster op og hiver efter vejret. Afsted til dyrehospitalet.
Vores lille skat står desværre ikke til at redde og bliver aflivet Torsdag d.30/11 06.
Som om det ikke var nok så rygerJackie ned af trapperene Lørdag og kan ikke røre sig.. afsted til dyrlægen der dog heldigvis mener at intet er brækket... GUDSKELOV.. men nu må det altså snart være nok!!

November var en dyr måned.. små 40.000 i dyrlægeregninger... det er jo bare penge.. gid de dog alle stadigvæk var levende.

Simba: sov sødt. Du var min første hund og du vil altid være i vores hjerter lille skat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sov sødt min skat
Kommentér på:
Sov sødt min skat

Annonce