{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Mops forsikring med sygeforsikring. {{forumTopicSubject}}

Hej alle mops ejere.
Nu går der ikke længe før vi får vores lille mops, så ville lige begynde at undersøge hvilke forsikringer folk vil anbefale til racen mops.
Hvad i giver årligt.
Hvad selvrisikoen ligger på.
Og andre ting i finder relevant.
Prøver ikke nødvendigvis at finde den billigste, men den som er bedst til prisen.

Håber nogle kan hjælpe mig ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mops forsikring med sygeforsikring.
  • #1   17. jul 2017 Jeg vil foreslå dig at snakke med opdrætter. De fleste har en avlsforsikring på kuldet, som det ofte kan betale sig at fortsætte på, idet man undgår karenstid og opnår dækning for ledproblemer og andet der ofte ellers ikke dækkes.

  • #2   17. jul 2017 Okay, lyder som en god mulighed.
    Det vil jeg lige forhører mig om.

    Kom gerne med flere forslag til en god forsikring. ??


  • #4   17. jul 2017 Ja, dyrekassen har jeg godt hørt en masse godt om. Mange som anbefaler den herinde. Den skal helt sikkert undersøges også. ??

  • #5   19. jul 2017 Husk at tjekke racespecifikke forbehold - der kan nemlig være MANGE ting, som forsikringen ikke dækker på racer som mops, fransk/engelsk bulldog og andre racer med mange arvelige lidelser.

    Så ud over Malenes tip, ville jeg indhente tilbud fra relevante forsikringer og så få læst "det med småt" og vælge den, der dækker mest muligt på en mops.


  • Margrethe A
    Margrethe A Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 1
    #6   28. sep 2017 Hej Sebastian
    Jeg er spændt på at høre hvad du har researched dig frem til? Er lidt i samme situation, da jeg synes vores forsikring er "hundedyr". Mops han, 1 år, Stambog og alt i top.
    Agria: kr. 3.872 årligt
    Fast selvrisiko: kr. 1.012, samt 10% variabel egenandel
    Forsikringsbeløb: 22.477
    Eller er der andre, der kan anbefale noget?
    På forhånd mange tak.
    Gode hilsner Margrethe


Kommentér på:
Mops forsikring med sygeforsikring.

Annonce