{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyreclairvoyance
  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 8 Emner: 17 Svar: 30
    #1   19. jul 2017 Gem da hellere pengene. det er det rene bondefangeri..

• #2   19. jul 2017 Kender ingen der ud over Ditte Young (hun bor et sted på Østsjælland).
    Jeg har selv prøvet det med assistance fra hende og hun har fortalt ting om min hest hun ingen chance havde for at vide (tror faktisk ingen ved de ting, da jeg ikke aner hvor de skulle vide dem fra). Der er rigtig mange der har god erfaring med disse ting.
    Ja der er brodne kar der ude, men langt fra dem alle sammen

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 8 Emner: 3 Svar: 8
    #3   19. jul 2017 Har godt set lidt på hendes side, men synes bare hun var så dyr...

• #4   19. jul 2017 Det forstår jeg godt. Kender bare ikke lige andre der ovre. Ved hun har konsulenter på Fyn, men ved ikke om der også er på Sjælland

• #5   19. jul 2017 Tja altså, hvis du bare har det sådan lidt "Tøhø, det kunne da være meget sjov at prøve", så slå dig løs. Men hvis der er et reelt problem med din hund (går jeg ud fra det er), så synes jeg altså det er meget bedre at kaste pengene efter en dyrlæge eller en adfærdsbehandler.

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    dec 2016

#6   19. jul 2017 Der er ikke som sådan et reelt problem andet end at jeg gerne vil vide hvad der foregår oppe i hovedet på hende da hun er en meget mærkelig hund og gør nogle mærkelige ting ind i mellem, som ikke er ting der kan være tegn på sygdom eller andet smiley
    Så det var egentligt mest bare for at få et bedre indblik i hvorfor min hund gør som hun gør smiley

• #7   19. jul 2017 Jeg synes det lyder som en god idé.
    Nogle gange er det folks sidste forsøg inden aflivning f.eks., hvor de finder "fejlen" og får dyret behandlet (vel at mærke efter flere dyrlæger har givet op mm), så synes langt fra det er noget man gør bare for sjov nødvendigvis. Selvom det også kan være en udmærket grund smiley

• #9   19. jul 2017 Der er ikke som sådan et reelt problem andet end at jeg gerne vil vide hvad der foregår oppe i hovedet på hende da hun er en meget mærkelig hund og gør nogle mærkelige ting ind i mellem, som ikke er ting der kan være tegn på sygdom eller andet
    Så det var egentligt mest bare for at få et bedre indblik i hvorfor min hund gør som hun gør

Jeg er ret sikker på, at en veluddannet hundetræner/adfærdsbehandler meget bedre kan fortælle dig, hvad der foregår i hovedet på din hund og hvorfor den gør som den gør.
    Det er det man kalder for hundeadfærd og ved at gøre sig klog på hundeadfærd, så får man svar på hvorfor.

• #11   20. jul 2017 Kit Benolo på Sjælland er ikke så dyr. Hun laver også clairvoyance ud fra fotos:

http://www.clairvoyancekitbenlolo.dk/

• #13   20. jul 2017 Stine - du har helt ret. Sidst jeg "tjekkede" havde hun fast pris på 500kr for alle sine "ydelser".
    Men de er da godt nok steget en del, siden da smiley

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    dec 2016

#14   22. jul 2017 Tusinde tak for svar til jer alle smiley

Kommentér på:
dyreclairvoyance

Annonce