379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sygeforsikring mm Sygeforsikring mm

Hej

Er der kommet nogen nye gode steder, man skal have et øje på, når man skal ansvar og sygeforsikre ens kommende hundehvaps?

Sidst jeg kiggede efter forsikring var i 2010.
I må foreslå alt andet end dyrekassen Danmark (som jeg stadig kæmper for at få livsforsikring fra på min hund, der måtte aflives i november).

Så kom glad med forslag smiley

På forhånd tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring mm
  • #2   1. aug 2017 Jeg har Agria og er ikke ramt af underlige prisstigninger, så jeg er tilfreds kunde hos dem på 5år, selvom jeg endnu ikke har benyttet mig af sygeforsikringen smiley

• #3   1. aug 2017 Det kommer helt an på racen

• #5   1. aug 2017 Agria fordi de dækker nærmest alt, og vi har ingen problemer haft med betaling. smiley

• #6   1. aug 2017 Vi har Agria, og vi ligger i sag pt med Zivas blærebetændelse. Jeg er på ingen måde imponeret, men det skal siges de behandler sager meget langsomt, så de har dybest set i forhold til deres tidsramme dårligt haft tid til at argumentere fra deres side (det tager ofte 10 dage at få svar, så vores kommunikation er over mange dage, men ganske få samtaler)

Jeg troede de var de dyreste, men de bedste og en fantastisk kvalitet..
    Egentlig synes jeg bare de er dyre og dumme

• #7   1. aug 2017 Jeg har Agria og kan ikke kende alt det med dårlig kommunikation og langsom sagsbehandling smiley Jeg er heller ikke ramt af mystiske prisstigninger. Mine forsikringer koster det de har kostet hele tiden med almindelig pristalsregulering; den ene af mine racer er meget billig at forsikre fordi de stort set aldrig bliver syge, den anden er i den dyre ende fordi de ofte lider af alt muligt dyrt. Og sådan er det.
    Jeg bruger ikke mine forsikringer til alt muligt mellem himmel og jord som i teorien kunne dækkes, men reserverer dem til der virkelig er noget der er værd at få dækket. Jeg sender dem ikke regninger på nogle få tusinde, hvis ikke det er led i en længere behandling. Dvs. jeg har i praksis igennem årene kun anvendt dem til store operationer, der skyldtes akut sygdom eller skader, og et enkelt meget langt sygdomsforløb, som var sort uheld (leptospirose) og endte med at koste over 30.000 kr. I det tilfælde fik jeg fik knapt 20.000 (svarende til de udgifter de iflg policen ville dække) retur uden problemer.
    Min erfaring med forsikringsselskaber er at man skal læse policen VIRKELIG godt igennem og så ikke begynde at bøvle med dem for så bliver det bøvlet. Rene linier og gør alt præcis som de beder om at man gør det, så går det lettest. Og så skal man altid vurdere om man bare selv vil æde en dyrlægeregning. Jo, flere man sender ind, jo, højere præmie får man.
    Jeg har ikke livsforsikring på mine; det kan jeg simpelthen ikke se pointen i at have.

• #8   1. aug 2017 Agria - bedst og billigst til min race
    Behandler sager lynhurtigt og ombud kan altid kontaktes, også i weekenden.

Man skal bare huske at læse vilkårene.. deri står alt.

• #9   1. aug 2017 Jeg har dyrekassen

• #11   2. aug 2017 Vi har kun oplevet hurtig svar, hurtig og fair tilbagebetaling mm. og vi har brugt dem rigtig meget de sidste 2½ år, på alle 5 hunde og 1 kat. Der har INTET negativt været. smiley

Kommentér på:
Sygeforsikring mm

Annonce