Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår ?
  • #1   6. aug 2017 Med seks uger har de ikke længere behov for mælk.
    Det varierer meget hvornår tæven siger fra.
    I bør have dem fravænnet når de skal flytte.

• #3   6. aug 2017 Okay tusind tak for svar . Som jeg ser det nu så gider tæven ikke mere .

• #5   6. aug 2017 Altså vores Kayzer fik en tår hos hans mor, når han var på besøg som 9-10 ugers smiley

• #6   6. aug 2017 Mine tæver får også lov selv at bestemme, hvornår nok er nok. Som regel bliver de sidste hvalpe ved med at patte til ved 9 - 10 uger. Men det er vist mest hygge helt til sidst, de kan fint undvære det.
    Jeg tror, det må være rarest for tæven at aftrappe det, i stedet for at ejeren indfører et brat stop.

• #7   6. aug 2017 Jeg tror ikke, det gør det sværere for hvalpene at flytte hjemmefra. De er klar til at undvære mælken, når de er 8 uger, men hvis tæven har mælk, og gerne vil tømmes, så ser jeg ikke noget problem i det.

Jeg har ikke indtryk af, at mine hvalpe har problemer med at flytte hjemmefra. Jeg laver altid aftale med mine hvalpekøbere om, at de skal kontakte mig indenfor et par dage, efter de har hentet hvalpene, og det er altid positive tilbagemeldinger om, at hvalpene har klaret rejse og nyt hjem fint.

• #8   6. aug 2017 Det bestemmer mine tæver helt selv. De er som regel over 8 uger...

• #10   6. aug 2017 Jeg har oplevet hvalpe ligge og patte på ting eller andre hunde hos køber, så jeg foretrækker bestemt at de er helt afvænnet ved 8 uger.
    Mine tæver sørger for det helt af sig selv. Jeg blander mig ikke.
    Hvalpe skal fodres 4-5 gange om dagen mens de afvænnes, så behovet for mælk erstattes.

• #11   6. aug 2017 Isabelle, Enkelte ringer selv efter et par timer, men generelt synes jeg det er fint at høre, hvordan det går efter en nat eller 2.

Kommentér på:
Hvornår ?

Annonce