Møde med andre hunde.. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer..
Vi har for 2 dage siden fået den dejligste lille Amerikanske Bulldog på 9 uger!
I dag har vi så haft besøg af mine(Stine) forældres gravhund på 3 år, der også er en tæve som vores! De legede i en lille time, lidt vildt, men ikke noget ondskabsfuldt fra nogen af dem!
Hvor meget bør man lade dem møde andre hunde i starten og hvornår bør man gribe ind i deres leg, hvis det bliver for voldsomt! Vi vil jo selvfølgelig gerne have at hun bliver en gor hund, der kan med mange andre hunde! Er der noget vi kan gøre for at fremme det...??
Hun har mødt mange andre hunde hos opdrætteren, så hun er vandt til det, skal det siges!!
Håber på gode råd og erfaringer..
//M&S
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 124
jeg har kun taget ham op en gang hvor han legede med en retriver på 9 uger. Han synes det er over sjovt at bide sig fast i legekammeraternes kinder, og det synes jeg bestemt ikke er et hit! Ellers lader jeg dem bare lege,.. det er som sagt deres natur..
Held og lykke med den bette
Line
sep 2006
Så jeg er 100% enig med dig Mischell V
Line
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 69
Vi er også opsat på at hun skal møde mange forskellige hunde, men nu skal hun lige lære at gå i snor først, så vi i det hele taget kan komme mere end 100 meter hjemmefra..
Det tager jo tid at vænne sig itl sådan noget grimt noget...!!
sep 2006
Jeg har lige siddet og kigget lidt på din profil. Det gør mig ondt. Det er hårdt at miste en hund!! Har selv været igennem det flere gange. Jeg kanlder stadig på min schæfer, Bølle, når jeg kommer hjem til mine forældre.. og han døde for lidt over et år siden
Jeg håber du kommer dig over tabet, så godt som du nu kan!
Jeg synes det er en stærk beslutning at tage, om at aflive sin bare 6 mdr. gamle hvalp... STÆRKT af dig at tænke på hundes bedste!
Line
sep 2006
Line
sep 2006
Ja det sagde ejeren faktisk.. Buster er så 5 år ældre end anton, og vejer nok 10 kg mere...
Line
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 69
Ja, det bliver bestemt heller ikke os der kommer til at lyde sådan
Men det er jo altid rart at høre andre folks erfaringer med hvordan man griber det bedst an! Man vil jo bare gerne gøre det aller aller bedste..
//Stine
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
Møde med andre hunde..