En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bomuldshund
  • Liva N
    Liva N Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #5   22. aug 2017 Det kommer an på racen. Bomuldshunde er meget forskellige racer

• #7   22. aug 2017 Der er da også den uægte Visqueux de Toliara smiley
    I folkemunde viskosehunden

• #9   22. aug 2017 I takt med at racen er blevet mere og mere populær, synes jeg at jeg oftere og oftere støder på bomuldshunde, der er meget nervøse og udfarende. Og det burde ellers ikke være.... Så det ville jeg være obs på. Og ja, køb endelig ikke uden (DKK)stambog.

• #10   22. aug 2017 Og lad dig ikke friste af diverse bomuldsblandinger visse avlere har så travlt med at lave smiley ofte med fancy navne

Samt, få endelig hjælp til at lære hvordan du holder pelsen. Det er ikke bare at børste lidt tilfældigt i pelsens groretning, men noget mere omfattende. Og begynd endelig næsten så snart du har fået hvalpen hjem, så den bliver fortrolig med børste, kam og karte.

Hvis jeg stod og skulle have en coton, eller de andre selskabsracer med lang pels, så ville jeg nok overveje at betale en god hundefrisør for at lære mig at børste korrekt, eller høre om avler vil hjælpe smiley

Der er udgivet en bog, Alt om pelspleje, hedder den vist. Den er vist udmærket.

Til sidst, hvalpepelsen kan virke let og overkommelig, så man tænker, ej hvad er det lige folk har advaret sådan imod, men det ændre sig altså når hunden får sin voksenpels, og så er det bestemt en kæmpe ulempe hvis hunden der, ikke er fortrolig med at blive børstet smiley

Kommentér på:
Bomuldshund

Annonce