Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning
  • #1   15. mar 2005 Vi træner stort set dagligt med vores schæfere, lydighed, spor, forsvarsarbejde, samt ringtræning, så der er nok at se til er på træningsbanen 2-3 gange om ugen

• #2   15. mar 2005 vi træner i dch så det er all-round og så skal vi til ringtræning i gd-klubben i morgen

• #3   15. mar 2005 Jeg træner i PH med Roxy

• #4   15. mar 2005 Tiggy og jeg går på hvalpehold i schæferhundeklubben. Så det er meget socialt og lydighedsarbejde.

• #5   15. mar 2005 Hejsa.

Spike og jeg træner ca 10 min hver dag, ud over træningen i Jagtforeningen, men den ligger stille en lille måned nu, men der ud over laver jeg mange øvelser med ham når han vil lege. Han er glad for pivedyr og klude dukker, så der er altid et par apporterings øvelser i lidt leg med dem. Og så lidt lederskabs øvelser når de kan puttes ind. Han må aldrig gå først gennem døren, noget kæleri foregår på ryggen, og når jeg laver mad vil han gerne være i køkkenet. så bliver han dækket af og må finde sig i at jeg "går" hen over ham. alt kræver selvfølgeligt at han er med på det og syntes det er sjovt. Men kan man putte disse små ting ind i melllem syntes jeg det hele er lidt nemmere.

• #6   15. mar 2005 Vi træner 2 gange om ugen i Dobermann-klubben. Om vinteren træner vi kun lydighed og om sommeren træner vi lydighed og spor. Vi har ingen figurent i øjeblikket, så derfor ingen C-arbejde.

• #7   16. mar 2005 Vi træner i DcH 1-2 gange om ugen. Lydighedsarbejde i c-klassen *S*

Rimelig seriøst. Vi skal snart til at tage noget mere til konkurrencer, og så skal der nok komme til at ske noget ved vores resultater *GG*

• #8   16. mar 2005 Uden for jagtsæsonen træner vi vores i DRK en gang ugentligt. Derudover træner vi dem på schweiss spor ca. en gang hver 14 dag (det er ret krævende spor).
    Til dagligt træner vi apportering, tricks, agility, lydighed, ringtræning og hvad vi ellers kan finde på af narrestreger.

Kommentér på:
Træning

Annonce