{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chinese Crested
  • #2   8. sep 2017 smiley Hvorfor meget modigt, tænker du? smiley

  • #4   8. sep 2017 Okay. Tak for din ærlighed smiley

  • #7   9. sep 2017 Vær meget opmærksom på hud, tænder og allergi tænker jeg. Den franske døjer jo voldsomt med allergi og hudproblemer og tandstillingsdefekter er udbredt i begge racer...


  • #11   9. sep 2017 Nu kan jeg kun tale for mig selv, men min er ikke reserveret overfor fremmede, han elsker alle og vil hilse på alle og er slet ikke aggressiv overfor hverken voksne eller børn. Han kunne også fantastisk med andre hunde indtil han blev overfaldet. Der må jeg sige at bare en dårlig oplevelse kan ødelægge tilliden fuldstændig hos denne race og gøre at de aldrig kommer helt over det. En anelse nervøs er han overfor nye ting og meget forsigtig i den måde han undersøger tingene på. Akne havde han kun som teenager, men jeg kender andre der døjer med slem uren hud og allergi også. Og tænderne, well...jo mere hårløs, jo værre tandkvalitet. Vand hader de fleste og de kan være svære at gøre renlige, mange ovre i USA jeg kender har indendørs "pee pads" fordi de simpelthen nægter at gå udenfor i koldt vejr og pisse og skide. Forbered dig på at betale en del for tøj til den om vinteren og at smøre den ind i solcreme om sommeren. De klistrer til en, deraf betegnelsen "velcro hunde" men hvis du kan lide en hund, der ikke er specielt uafhængig og følger dig i røven HELE TIDEN og vil putte HELE TIDEN, så er det lige en hund for dig. Lige et godt råd, begynd alene hjemme træningen med det samme, det er lidt en kamp med denne race sommetider. Min lærte det aldrig, så jeg har ham med overalt smiley

    profilbillede
  • #13   10. sep 2017 Luna var renlig allerede fra førse dag. Og hun har også være ude at gå selv om det har været vådt, det virker hun okay med, bare det ikke er koldt, så hun fryser.
    Har smurt hende i cream hver 2 dag.
    Det med tøj og solcream kender jeg fra whippets.

    Hun er ikke bange for mennesker og små hunde, men min kærestes boxer er hun utrolig bange for smiley


  • #14   10. sep 2017 Vent til det bliver vinter og vi ryger ned i minus graderne. Spooky er ikke til at hive og stikke i når det gælder vinter månederne, jeg må nærmest flå ham med i halsbåndet. Samme gælder for regn, selv støvregn. Sjovt nok har han ikke issues med det når det bare er jorden der er våd, men regne PÅ ham, det må det bestemt ikke smiley

  • #15   10. sep 2017 Nu er hun jo også en blanding. Så ikke sikkert de er ens på det punkt. Vi har gået ude i regn, har hun intet sagt til.

Kommentér på:
Chinese Crested

Annonce