{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

Regitze N
Regitze N
Tilmeldt:
10. nov 2015
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4

chinese crested {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har købt den skønneste, legesyge og kærlige chinese crested, jeg har bare det problem at han stortest heletiden får bumser han er fra 30/8-17 tænker om det er normalt eller om der er noget jeg kan ændre på. Han får Royal canin hvalpe foder (tørkost) han får ikke noget af vores mad og heller ikke vådfoder. Også får han en hundekiks hvergang vi har været ude for at belønne ham for at gøre det han nu skal.

Han bliver badet en gang om ugen og har fået afvide at jeg bare skal smøre ham med helt almindelig bodylotion er det korrekt? Eller skal jeg købe andet crem?

Men vil også vide hvordan i klipper jeres hårløse da han er begyndt at få en del pletter med hår ??

Mange hilsner her fra og tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chinese crested
  • #3   17. feb 2018 Nu er Mille en fransk bulldog men hun fik også som unghund/teenager tidligere bumser under hagen - er det der bumserne sidder?

  • #6   17. feb 2018 Min pointe var at Mille skulle have penicillin før det ville gå væk - lidt ligesom akne hos mennesker... så det kan være en tur til dyrlægen er nødvendigt... Dyrlægen sagde at det ville gå over med alderen formentlig - hvilket det også har gjort smiley Men allergi hunde kan også få hvad der ligner bumser... så hvis det er med flere bumser ville jeg måske overveje en tur forbi dr. dyr bare for at være sikker...

  • #7   17. feb 2018 Jeg døjede i lang tid med Silas - han blev skiftet til kornfrit foder og det hjalp super meget. Senere er han vokset fra det og kommet tilbage på Royal Canin senior, da han ikke ville spise kornfrit mere.

  • Regitze N
    Regitze N Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
    #8   17. feb 2018 Okay hvor kan man købe prisen? Kan jo tænkes det er fodret smiley

    Det er på hals og bagben det er slemmeste ?? men må nok en tur til dyrlægen for lige nu syntes jeg det er rimelig slemt udbrud han har sig :(????

    Har købt de der i en kasse fra netto har ikke lige set om det er med eller uden sukker ??


  • #11   17. feb 2018 Hvis hans udbrud er slemt og rødt så skal du forbi dyrlægen og ha noget penicillin formentlig smiley Sys det lyder som en super god ide lige at få det tjekket - husk at få dyrlægen til at tjekke mellem hans tæer og trædepuder om de er røde da det så kan være allergi... - du kan også selv tjekke om han er rød Imellem tæerne og mellem trædepuderne, men dyrlægen bør også lige se på poterne smiley - hvis han har røde poter kan det være tegn på allergi som i sig selv kan gi tendens til hudproblemer..

    Men før du begynder med nyt foder osv så afsted til dyrlægen - det kan kræve behandling hvor foderskifte osv ikk er nok smiley Og det kan dyrlægen også vejlede om..


  • Regitze N
    Regitze N Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
    #12   17. feb 2018 Mange tak for alle de gode råd smiley han sover nu her så tjekker lige hans poter imorgen også må jeg få en tid til ham mandag ??

    Og tak for linkene til nyt foder dejligt med hjælp til at få det bedste ????


  • #13   17. feb 2018 Hvis han har allergi er det en god idé at undgå korn men Især kylling - det er ofte protein kilden de er allergiske overfor og ofte kylling - som iøvrigt er i RIGTIGT mange ting!!

    - Har selv lige været igennem allergi med Mille hvor dyrlægen fortalte det mht kylling og så snart hun kom på foder uden kylling var allergien i ro smiley - men hvis din hund har allergi vil dyrlægen jo også snakke med dig om det smiley

    Meld gerne tilbage med hvordan det gik hos dyrlægen smiley


Kommentér på:
chinese crested

Annonce