{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Hvorfor er det lige folk altid skal {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det altid at folk lige skal komme med en kommentar hvor de udtaler sig om ens situation og giver stik piller til en uden de overhovedet ved noget om tingene??

Jeg står og har taget den svære beslutning om at sælge MIsha Min lille hund. Da jeg ikke har tiden til hende mere og derfor søger et godt hjem hvor hun vil få den opmærksomhed hun burde få.
Alligevel skal folk kommentere at hvis nu jeg ikke havde så mange hunde kunne det være jeg havde til til bare EN af dem. Men De hunde jeg har herinde er ikke mine egne udover Misha, men familiens, da min mor avler mops og chihuahua som hygge opdræt med et par kuld om året.

Hvorfor skal folk udtale sig om noget de ikke ved noget om alligevel?? Det er håtdt nok i forvejen at skulle af med et dyr man elsker. De andre hunde der er der hjemme holder jeg self også utrolig meget af, men Misha har nu engang været min egen, og så er det noget sværere at skulle af med den lille engel.

Er det kun mig der er mærkelig? eller har alle virkelig ret til at hakke på hinanden uden de ved noget om situationerne, og være klogere end alle andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det lige folk altid skal
  • #1   27. dec 2006 Folk er hurtige til at dømme herinde..
    Jeg føler med dig.. det er en svær beslutning, men du gør det jo af kærlighed til din hund, og det er ikke synd for en hund at skifte hjem ( synes jeg ikke )

    Kram til dig


  • #2   27. dec 2006 Smil... det må være mig du hentyder til... øhh.. tror du vist nok har misforstået det jeg skrev...

    (kopierer det lige her : Hej... HAr lige kikket din profil... sikke alle de hunde!!!... og en del blev ikke ret gamle... undrer mig, hos os bliver de gamle!!

    Min mor bor på fyn.. Og hendes gamle hund Charlie (west terrier blanding) synger på sidste vers... Han er 12 år!!...

    Der ved jeg hun vil få et langt og godt liv.. Er prisen fast?)

    På din profil er en del unge hunde, som der står død ved... derfor??


  • #3   27. dec 2006 Team P - tror ikk det er dig, der er blevet skrevet inde på hendes profil kan jeg se :o)

    Derudover synes jeg hun ser rigtig dejlig ud, og jeg håber du finder et super godt hjem til hende, nu når du ikke kan beholde hende. :o)



  • #4   28. dec 2006 tusind tak for jeres varme hilsner (:


    * * Team Pilevadgaard * *
    nej det var ikek dig jeg misforstod. tværtig mod synes jeg det var pænt af dig at skrive ..
    jeg er ikke en nærtagene person men når folk skriver hvis du nu kunne skære ned på dine hunde kunne det være at du bare havde til den en af dem... osv. og du erlige til at komme i hunde registeret" eller hvad det nu er det hedder. så føler jeg mig ramt.

    Jeg synes også selv at det er en fornuftig beslutning
    men selvfølgelig også svær.
    men hun er muligvis allerede solgt da jeg har to købere som nærmest kæmper om hende så jeg er sikker på at hun får et rigtig godt hjem hvor jeg stadig kan have kontakt til hende (:


  • #5   28. dec 2006 mht de andre hunde.
    ja det er forståeligt at folk spørg til de andre hunde selvfølgelig og det er også helt fair og det har jeg også svaret på (: det har jeg ikke noget imod at folk gør men det rammer mig at folk udtaler sig om tingene når de ikke ved noget som helst, men folk alle steder er hurtig dømmende og mener at de kun er de bedste mv.

    smiley


  • #6   28. dec 2006 Jeg har nu taget hende af nettet da jeg har haft rigtig mange henvendelser på hende så kan næsten ikke holde styr på det hele.

    men hun er vidst meget hurtigt solgt ogd et er rart at det kan været et hurtigt overstået kapitel, og jeg ved at hun vil få et godt hjem hos begge købere.
    første køber kommer allerede på lørdag (:


Kommentér på:
Hvorfor er det lige folk altid skal

Annonce