1.250 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Alene hjemme træning - kong Alene hjemme træning - kong

Hej allesammen.

Jeg fik en cavalier hvalp på 10 uger hjem i fredags. Hun har taget flytningen så fint og er faldet godt til. Så nu skal alene hjemme træningen starte.
Jeg mistede min gamle hund for en måned siden. Hun havde været kronisk syg i 2 år og havde grundet sygdom rigtig svært ved at håndtere at være alene.
Så naturligt er jeg ekstra opmærksom da jeg ikke vil stå med alene problemer igen.
Planen er at hun skal være i soveværelset afskærmet med et børnegitter. Hun har radioen tændt og får en frossen kong. Den går hun straks igang med og er ligeglad med jeg går. Hun kan sagtens ligge derinde med den længe mens jeg er i andre rum af huset. Jeg kan også gå ud af hoveddøren og ind igen. Hun ligger roligt og slikker på den.
Men så tænker jeg. Med den træning ved hun så jeg går? Altså hun ser mig forlade rummet, men virker bare komcentreret om hendes kong. Når den er tom tænker jeg hun vil være træt og lægge sig til at sove?
Som sagt har jeg ting med i min bagage der gør mig ekstra opmærksom og nok lidt bekymret:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme træning - kong
  • #2   31. okt 2017 Jeg følger lige lidt med. Hvad er en Kong? smiley

• #3   31. okt 2017 Hvis du ikke gør det allerede så husk at tage overtøj, sko på finde nøgler mv, ud og start bilen ( hvis du bruger sådan en) har selv haft meget glæde af den der app dog monitor hvor man kan se direkte video på sin mobil af hvordan vovse reagerer når du feks. er gået ud af huset.

• #5   1. nov 2017 Kong når man er alene er ikke en god plan - man kan få sin underkæbe sat fast inde i kongen og gå lidt amok i panik.... mine har aldrig haft dem når de var alene, men min ældste sidder jævnligt fast i dem smiley hun går dog ikke i panik længere, men kommer blot og beder om hjælp...

• #6   1. nov 2017 Anna så er den for stor til din hund smiley

• #7   1. nov 2017 ifølge Kongs egne tabeller skal hun have medium eller large. De har alle 4 medium. Hun er den eneste der bliver så over ivrig at hun sætter sig selv fast i den... smiley men eftersom de aldrig har dem alene er det ikke et problem

• #13   2. nov 2017 Hun har idag været alene hjemme i 30 min da jeg skulle på posthuset. Det gik fint. Lå på dynen med et ben da jeg kom hjem. Hun blev glad da hun så mig:)

Kommentér på:
Alene hjemme træning - kong

Annonce