{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Morgen-sur? {{forumTopicSubject}}

Var jeg bestemt ikke da jeg satte mig ved computteren og jeg vil nu mene at jeg ikke er det. Er bare liiiidt hidsig på en person herinde, som lige skulle skubbe mig ud over grænsen. Jeg er ærlig talt smadder træt af at nogle folk KUN er ude på ballade -DET ER EN HUNDESIDE IKKE EN FLÆKE PÅ NØRREBRO! Hovsa.. Lod mig rive med, hihi... I hvertfald god morgen til ALLE herinde (selv dig Torben og tak fordi at du ødelagde min morgen)... Håber sgu snart at der bliver gjort noget ved det pointsystem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgen-sur?
  • #1   18. mar 2005 sur over at jeg siger din hund er lækker ?
    undskyld det kan jeg godt se kan vælte hele din dag for dig ???
    Torben

• #2   18. mar 2005 Du har jo helt misset pointen i det jeg siger. Læs din profil (fristes til at sige igen, men du har jo nok ikke læst den på bagrund af det du siger!)..

• #3   18. mar 2005 Til Natasja: Takker ;0) Men nu handler det faktisk mere om at jeg kunne se på Torbens profil at han var lidt af en uromager og så tænkte jeg at jeg helst ville undgå alt det ballade, så derfor skrev jeg til ham! Har fået 5-taller før, så det rører mig faktisk ikke. Men du har ret i det du siger med at ens hund er den bedste osv.

• #4   18. mar 2005 jeg har kigget på Torbens profil, og jeg kan ikke se noget galt i den, han giver 7 og 5 taller ingen mindre.. ? åbenbart har han givet din hund et 5 tal, det er da en god karakter - hvorfor vil du have den slettet ?
    Brian

• #5   18. mar 2005 Til alle: Tak for ordene. Jeg kan jo se at ikke alle forstår hvad jeg har skrevet og derfor taler vi om forskellige ting og det er sådan set også ligegyldigt nu. Jeg har skrevet hvad jeg tænkte og følte og det er nok lidt pige-agtigt, men jeg er jo også kun en pige som er meget glad for min hund og vil helst gerne være uden ballade.. Men lad nu det ligge. God morgen til alle og tak for at I tog jer tid til at deltage *S*

-Jokers mor

Kommentér på:
Morgen-sur?

Annonce