{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokolade julekalender til hunde
  • #2   22. nov 2017 god ide, tror desværre mine ville blive rimelig skuffet over en gulerod.
    Men de får en pakkekalender jeg købte i herning, kun med naturlige ting. Sunde godbidder, gnaveting til tænderne o.s.v


  • #4   22. nov 2017 Jeg har også købt en af dem med naturlige ting - min gider f.eks. heller ikke spise dem med kedelige kiks i smiley

  • #5   22. nov 2017 Jeg forstår slet ikke, hvorfor der skal chokolade i godbidder til hunde. Det kan da godt være, det er i små mængder, men hvorfor i alverden tilsætte noget, som de i bund og grund ikke kan tåle? Der findes da masser af godbidder med indhold, som ikke er skadeligt , så det giver slet ikke mening.

  • #6   22. nov 2017 "julekaldender"

    smiley smiley


  • #7   22. nov 2017 Kia vil være glad hvis hendes julekalender udelukkende består af julekager. Dem får hun ikke resten af året, og hun elsker pebernødder og især klejner ... smiley

    Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor man bevidst giver hunde noget de ikke kan tåle .. Kia spiser som regel intet, der er giftigt for hende ... men andre hunde, er ikke nødvendigvis så "kræsne"


  • #8   23. nov 2017 Det præcis samme blandt visse hestefolk. De elsker af en eller anden grund også at give deres heste alverdens ting de slet ikke burde få - Inkl. chokolade. But WHY? Jeg forstår det ganske enkelt ikke, og det kan gøre mig noget så harm! smiley
    Min farfar gav altid enden af hans isvaffel (med chokolade i bunden) til deres hund, og der skete heldigvis aldrig noget, men jeg er sikker på at havde han vidst at chokolade var giftigt var det aldrig sket, og desværre var det ikke noget jeg vidste dengang.

    Vores gamle tæve tålte meget meget lidt chokolade. Jeg tabte et lille stykke mørk chokolade fra en is på gulvet, og hun var for hurtig. Bare dét var nok til at hun fik dårlig mave. Vi kom dog til dyrlægen som var lynhurtig og hjalp.

    Kan ens barn ikke tåle tomat, fodrer man dem jo heller ikke med noget der indeholder 3% tomat, så hvorfor er det anderledes med hunde?


Kommentér på:
Chokolade julekalender til hunde

Annonce