{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Aniplan {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra dyrlægen (Rosa skulle til tandrensning) og min dyrlæge har lige fået det der aniplan. Det er vidst ved at være nogle år siden det kom frem, men de har først fået det nu.
Så jeg skulle selvfølgelig hører om det, og jeg synes det er genialt.
Det er nok forskelligt hvad man får hos de forskellige dyrlæger, og om man kan bruge det. Det meste er noget jeg ville gøre uanset, så jeg spare bare lidt penge og samtidig får jeg spredt udgiften henover året i stedet for at betale hver gang jeg er der.
Men i kan lige få min liste:
Årlig vacc og sundhedstjek
6 måneders helbredstjek eller fri konsultation
Årlig afføringsprøve for hjerte-lungeorm
Fri recept- og udleveringsgebyr
Fri kloklip.

Derudover får jeg 25% rabat på tandrensning, 15% på blodprøver, 20% på laserbehandling, 15% på foder, fodervejledning og vægttjek. (De sidste 3 punkter er ikke så vigtige for mig men det er jo også bare ekstra)

For det giver jeg 1548 kr pr år pr hund (skulle jeg købe det hver for sig er det 2025 kr, og så ville jeg ikke få råvarerne på de andre ting.

For mig kan det godt betale sig, da jeg alligevel gør alle tingene på listen, og hundene af og til skal have en tandrens smiley

Er der andre der har aniplan, hvorfor/hvorfor ikke? Og hvad synes i om hele konceptet?

Jeg kan godt lide at jeg fordeler prisen ud over hele året. Det er måske ikke så vigtigt for mig nu hvor jeg har en kæreste i arbejde, men da jeg boede med min ex og vi begge var på su, havde det været rart at kunne betale henover hele året smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aniplan
  • #2   5. dec 2017 Jeg har også sygeforsikring men de dækker jo ikke forebyggende smiley
    Aniplan er i hvert fald for mig ikke en ekstra udgift, bare en fordeling af de normale udgifter jeg også ellers ville have, og så med rabat selvfølgelig.


  • #3   5. dec 2017 Det ville på ingen måde kunne svare sig for os.
    Vi går til dyrlægen når hundene er syge ikke for at tjekke op på dette og hint.
    Vaccinere ved behov får taget kontroller ved behov.
    Klipper selv kløer hver uge - hold op hvis vi skulle komme rendende hele tiden med 4 hunde Gg


  • #4   5. dec 2017 Nix, det kan overhovedet ikke betale sig.
    Tænder renser jeg selv. Kløer klipper jeg selv. De vaccineres kun hvert andet år.


  • #5   5. dec 2017 Jeg kan godt se at det ikke kan betale sig når man ikke bruger de tilbud der er smiley

    Jeg ville også klippe klør selv, men mine er ikke glade for det, desværre og deres klør er sorte så jeg er bange for at klippe for langt ind, så hellere få lidt hjælp.

    Mine får heller ikke fuld vaccine hvert år, men får hvad de skal have, f.eks. er der vidst noget sygdom i området, snakkede dyrlægen om sidst, så der var en vaccine hun anbefalede at de fik fod at være sikker smiley men subdhedstjek får de hvert år.

    Jeg forventer ikke at jeg sparer så meget, men det er i hvert fald ikke dyrere for mig end hvis jeg ikke havde det, og så får jeg det fordelt ud.
    Den halvårlige konsultation ved jeg ikke om jeg har behov for, men jeg kan jo bruge den på lige hvad jeg vil, så ja.. smiley men så får jeg jo lige 25% på tandrens som de får ca. 1 gang årligt, så det går nok lige op.


  • #6   5. dec 2017 Nu er min dyrlæge/massør (massøren er ansat dernede og er også vet sygeplejerske) generelt rigtig søde til lige at kigge på Lucky gratis i forbindelse med hans genoptræning.
    Men i dag fik Rosa en tandrens og samtidig klippet klør. Lucky var til tjek hvor han blev mærket godt igennem og fik klippet klør. Og de måtte to til at hjælpe fordi vi simpelthen ikke kunne holde ham stille.
    For det gav jeg knap 1500 kr incl første måneds betaling af aniplan på begge hunde.
    Skulle jeg have betalt fuldpris havde det kostet over 2000 kr for den omgang. smiley

    Man er også kun med i et år af gangen, så skulle jeg finde ud af at jeg ikke får det brugt nok alligevel, så kan jeg bare vælge at afmelde igen om et år.
    Jeg tror dog det er en fin ordning for mig, for de siger jeg kan komme til klo klip ligeså tit jeg vil (der skal jo være noget at klippe, men ellers)
    Jeg tænker jeg vil bruge det meget, da vi så måske kan komme så langt at de bliver mere neutrale med det og jeg derfor med tiden kan gøre det selv smiley
    Jeg bor så også kun 5 minutter fra dyrlægen, så det tager mig ikke lang tid lige at tage derhen. Det havde nok også været anderledes for mig hvis jeg skulle længere væk for det, så tror jeg heller ikke jeg havde valgt at tage derhen så ofte, når der ikke er sygdom smiley


  • #7   5. dec 2017 jeg synes ideen er helt fin, for nogen er det bare nemmere at betale lidt hver mdr en en gang om året.

    jeg bruger det dog ikke og kommer heller ikke til det , foder fra dyrlægen bruger jeg ikke , tandrensning har jeg i mine efterhånden 20 år som hundeejer ikke en eneste gang haft brug for har altid fået ros for mine hundes fine bisser, negleklip klares på under 5 min herhjemme, skulle jeg finde på at prøve dyrlægens foder så er fodervejledning alligevel gratis uanset om det er i forbindelse med konsultation eller ej.
    så for mig ville det være en mer udgift frem for en besparelse


Kommentér på:
Aniplan

Annonce