Overfuset igen af vred mand. {{forumTopicSubject}}
Hvad gør I. Jeg har ikke oplevet det i mange år. Men nu har den samme mand igen i løbet af 3 dage, kommet stormene og råbt og skreget af mig.
Første gang troede jeg han havde ondt i håret, men i dag er det jo den 4 jan.
Vi kommer gående på en sti langs med stranden hvor det er tilladt at have hundene løse i vinterhalvåret og langt fra hans campingplads.
Så snart han ser os begynder han at storme op fra vandet mens han råber vildt. Jeg kan ikke se til at starte med at det er den samme mand, bare at det er en stotr mand som vildt agress, kommer stormene op mod mig.
Jeg bliver naturlig vis lidt forskrækket for nu er joeg ikke nogen vårhare længere, og min hanhund går imellem og behgynder at kredse manden ind og afskære ham vejen til mig.
Jeg kan så se og forstå, at det igen er manden som åbenbarft har en campingplads ca 500 meter fra hvor vi nu møder ham. Og han vil bare haveskriger han at jeg tager minbe hunde i snor, og de er agressive siger han.
Jeg kan jo så kun sige at det er ham som er agressiv, og han gør mig bange, når han sådan kommer brølende.
Du ser ud for mig når du sådan kommer brølende at du har psykiske problemer.
Nå jeg Tager Felix og fortsætter væk fra manden men jeg ryster faktisk bagefter.
Jeg har ikke møast nogen tilsvarende mand de sidste 10 år. Og ved faktisk ikke hvad jeg skal stille op med ham.
Jeg kan selvfølgelig lade være med at gå ture langs med vandet, men det har jeg så gjort siden 84 uden problemer og nyder det virkeligt om vinteren hvor hundene hat lov til at være løse. Om sommeren kommer jeg der slet ikke, fordi så er alle landliggerne kommet og campisyterne og det respektere jeg selvfølgelig.
Hvad ville I gøre. er det noget som ofte sker for jer og hvad gør I ?????
Håber virkelig at nogen kan komme med nogle svar, jeg er lidt rystet.
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Du kan jo tage et eksemplar af lovgivningen med, hvor der står at hunden må gå løs bare den er under kontrol.
Kan godt forstå du blev bange.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
Men han siger det selvfølgelig ikke, istedet kommer han købende op mod hundene og mig menshan skriger de skal i snor. Han begrundelse er skriger a´han at han er bange for hunde.
MEN HVORFOR LØBER HAN SÅ OP I MOD DEM OG MIG```???
Jeg er sgu usikker på hvad det skal ende med.
Fordi stranden er jo komplet øde.
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
aug 2006
Men nu er det jo en stor voksen mand.
Følwer mig lidt som jaget vildt.
Det ender vel med at jeg ikke kan går der længere suk.
For det sidste jeg vil have er at Felix, skal opleve mig som så truet at han tager manden.
Men selvfølgelig, hvis manden går til angreb, så vil jeg jo være glad for at Felix så kan forhindre at jeg bliver slået til sprællemand.
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.101
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
1 ignorer ham....gå videre som om du ikke har set og hørt ham og hans råben....
2 råb tilbage i samme tonefald som ham...og fortæl ham i højt decibel at du faktisk har lov at være på stranden i perioden ( kan ikke huske perioden ) med din hund...
3 få en stor bredskulret gut til at gå med dig luftetur..... det kan være han kan få den mavesure mand til at forstå at du har ret til at være på stranden med din hund i vintermånederne....
(måske der er en bredskulret mand herinde, der bor i nærheden af dig, og som vil gå med dig)
Lykke
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Med en kampvægt på 53 kg kunne jeg skam godt hitte på at love ham en omgang knofedt hvis han ikk fik sig hidset ned og talte til mig i et toneleje hvor voksne mennesker kan være med..
aug 2006
Det er jo det som er vanskeligt bare at gå forbi ham, for han stormmer jo op mod mig.
Prøvede faktisk idag at fortælle ham, at der ikke ville vælre et problem overhovedet hvis han bare fortsatte med sin tur, for så ville hundene og jeg jo også barfe fortsættte vores tu, for sådan gjorde vi når vi engang imellem mødte abdre strandvandre om vinteren.
Selvfølgelig er der nu en del af os som kender hinanden og tager en lille snak når vi mødes.
Men det ville han slet ikke høre på.
jan 2005
måske de vil tage kontakt til ham og be ham opføre sig ordenligt...
Lykke
jan 2005
Lykke
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Ikk meget kriger over ham *smil*
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
aug 2006
Det er da godt at det kun er hvert 10 år jeg møder en sådan idiot, jeg kommer ellers meget omkring på mine daglige ture med mine vovser.
Jeg går fra tråden nu.
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
aug 2006
Jo det ville jeg da gøre hvis jeg fik set ham inden han kommer stormende, men han har taget mig helt og aldeles uforberedt, fordi som jeg skriver det er noget vi slet ikke er vandt til her.
Men nu ved jeg jo han spøger rundt her, så må jeg jo trækkke mere end de 500 meter væk fra hans domæne.
Men tror sådan set ikke det vil hjælpe.
aug 2006
Håber du godkender.
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
Overfuset igen af vred mand.