{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Livmoder Betændelse!! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg viller gerne lige høre jer herinde omkring livmoder-betændelse.

Min hun Niki er nemlig lige blevet opreretet for sprængt-livmoder betændelse og syntes ikke det er en særlig rar ting da hun ikke engang er 2år endnu...

Men er der nogen af jer herinde som har lidt erfaring med det, og som kan fortælle mig lidt omkring det?

Jeg har godt nok kigget på div. Sider, men syntes ikke rigtig det har hjulpet mig. Ikke mere end det som jeg vidste i forvejen.

Hvor store er chancerne for at hun ikke kommer sig over det????

Alt hvad i kan fortælle mig ville være rigtgi dejligt, da min hund betyder ALT for mig.

På forhånd tak :=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Livmoder Betændelse!!
  • #1   8. jan 2007 Freja har næsten lige haft det, hun var lidt sløv i starten men til sidst begyndte hun at være ligeglad med skærmen og gik ind i alt og alle..
    Freja er jo kommet over det, hendes sprang heldigvis ikke

• #2   8. jan 2007 Dann........det lyder da ikke godt..........kan godt forstå du er lidt bekymret. Men nu hun er opereret har hun vel fået fjernet livmoderen og så skulle hun da gerne komme sig hurtigt.
    Min emma fik livmoderbetændelse i sommer og hun fik fjernet sin livmoder og efter et par dage var hun tip top..........men jeg ved ikke helt om det er det samme når livmoderen er sprængt..........hvad har din dyrlæge sagt om det ?

• #3   8. jan 2007 Aner intet, vil bare ønske god bedring...

• #4   8. jan 2007 Jamen hvis den er fjernet nu, så er hun snart frisk igen.

Luna blev steriliseret i sommer pga falske graviditeter, der kan føre til livmoderbetændelse.. Hun var frisk 2 dage efter operationen.

Men god bedring til Niki.

• #5   8. jan 2007 Min Cherie fik den fjernet da hun var knap 5 år. Hun kom sig hurtigt, men når livmoderen er fjernet, så er der frit slag for hormonerne. Har du talt med Dr. Dyr om fodring efter operationen - min Cherie har nemlig desværre "anbragt" mad der hvor livmoderen sad - eller rettere sagt hun er blevet noget for tyk. Det handler i hvert fald om at være opmærksom på om fodermængden eller fodertypen skal ændres.

Held og lykke med hende, bare se, hun kommer sig helt fint.

Gitte

Kommentér på:
Livmoder Betændelse!!

Annonce